מאמי אני ששמחה שחזרת..!
איך היה!?!?!??מקווה שכיףף..!!!
עכשיו אני רוצהה שתשימי לנו המשךךךךךךךך...התגעגעתי לנירררר 😉 חהחה
אוהבתת מלאאאאאאאאאאאאאאאאאא.!!!!מוואההההההה..!
LOVE-סתיוו'שששששששש
מה עד מחרר?!
אוףף..
אני מחכהה
וואי איזה פשושותתתתתתת.... תודה לכם.... מואההההההה... חולה עלייכם..
יאללה קבלו המשך ארוך... ותהנו... מגיע לכם... ותגיבו בסוף כן?! אחלה...חיחי
צ'אוווווווו....
איתי-טוב מאמי אני נכנס להתקלח.. אז נדבר מחר טוב?
אני-חחחח ברור... ביי מסריח קטנטן שלי..
איתי-חחחח ביי אהובתי..
אני-ביי בעלי האהוב... וניתקתי..
וניר עדיין מסתכל עליי... מבט כזה חמודדד... הסתכלתי עלייו כולי מחייכת..
אז הוא התקרב ונשכב ליידי על המיטה... הוא שיחק לי בשיער התקרבתי אליו מעט..
כדי לנשק אותו... את השפתיים הדורשות שלו... אבל אז קרה משהו בכלל לא צפוי...
הרגשתי חרטה... לא רציתי את זה כמו בפעמים הקודמות... אז סנטימטר אחד לפני הנשיקה הסוערת
זזתי אחורה...
נשכבתי ליידו על המיטה מביטה בתיקרה ומנסה להבין מה קרה עכשיו... אולי בגלל שאיתיוש בא מחרתיים אז
אני לא צריכה יותר את ניר?! ואולי בגלל זה אני כבר לא נמשכת אליו?! בעעע אין לי מושג.. אולי פשוט לא בא לי עכשיו..
הייתה שתיקה של דקה וחצי... הייתי המומה מעצמי ואני בטוחה שגם הוא היה המום.. לא הסכלתי עליו..
כי העדפתי לא להסתכל עליו... ואז הוא אמר..
ניר-הכל בסדר?
אני-אממ כן... למה?
ניר-לא יודע היינו באמצע משהו ופתאום הפסקת..
אני-כן אני יודעת..
ניר-למה?
אני-הייתה לי תחושה משונה אז העדפתי להפסיק... ואתה יודע עוד יומיים הוא פה.. אז לא יפה..
ניר-אהה הבנתי..
אני-אני מצטערת..
ניר-אין לך על מה להצטער... זה בסדר מאמי...
אני-טוב... שיהיה...
ניר-טוב מאמי אני הלכתי להתקלח... כבר 7...
אני-וואלה.. טוב אז אני גם יכנס... בייייי
ניר-ביייי נתן לי נשיקה בלחי והלך...
שמתי מוזיקה ונכנסתי להתקלח... אחרי חצי שעה של פינוקי יצאתי מן המקלחת עם חיזה ותחתון...
בחרתי בגדים... סתם חליפת ספורט של KEDS בצבע כחול מזו יפה... שיהיה לי נוח... והתלבשתי..
סידרתי את השיער לקוקו גבוה... ואז ניר נכנס...
ניר-את באה למטה?
אני-אממ מה יש למטה?
ניר-עוד מעט אוכלים ארוחת ערב אז אם את רוצה בנתיים נצא החוצה לחבר'ה אז סבבה..
אני-עכשיו לצאת? לא אין לי כוח להתלבש..
ניר-מה להתלבש? את בסדר גמור... את יפה גם ככה... אז יאללה בואי..
אני-חחח טוב שניה אני שמה נעליים..
ניר-חיחי טוב בנתיים אני למטה..
אני-סבבוש...
הוא יצא ואני שמתי נעלי פומה בצבע תכלת וירדתי למטה..
סמדר-שלום.. מה קורה?
אני-הכל בסדר.. ונתתי לה נשיקה..
סמדר-איך היה בקניון?
ניר-חחח היה מצחיק...
סמדר-מה עשית לה?
אני-חחח הוא הכניס אותי לסרט אימה.. וכל הסרט צעקתי...
סמדר-איזה רע אתההה...
אני-רגע.. ועוד אחרי שיצאנו מהסרט גיליתי שהוא כבר ראה ת'סרט... תיראי איזה חצוף..
סמדר-ניר זה לא בסדר..
אני-חחח בקטנה עזבי אותו... אחר כך הוא התחנן לסליחה... כמו כלב קטן וחמוד... חיחי וכל האנשים בקניון מסתכלים עליו..
ניר-חחחחח איזה פדיחות...
סמדר-מגיע לך...
ניר-חחח אולי.. טוב יאללה יוצאים?
סמדר-לאן עכשיו?
ניר-סתם לחבר'ה בחוץ עד שהאוכל יהיה מוכן..
סמדר-טוב יש לכם 10 דקות..
ניר-טוב... יאללה פאר לוש בואי..
אני-אני באהה.. ויצאנו החוצה..
אחרי 2 דקות הגענו לפארק הזה.. שהם כל הזמן שם...
עדן-שלום שלום... כמה זמן לא ראינו אותכם..
אני-חחח מה קורה? ונתתי לכולם נשיקה...
עדן-הכל בסדר... איפה הייתם?
אני-אממ סתם לא היינו בבית... טיילנו..
עדן-יפה לכם באמת..
ניר-יאללה איפה כולם? [מור ומור...חיחי]
שירז-מורוש לא יכל לבוא... והוא אמר שאתה יודע למה...
ניר-אהה וואלהההה...טוב
אביב-מור השני אצל דודים שלו.... חייחי
אני-אויש ילד צדיק... הולך לבכר ת'דודים...חחחח
ניר-אז מה אתם עושים?
שירז-וואלה משעמם פה...
אני-בלי מור שלך מזה משעמם.. אין לי עם לריב..
שירז-חחח כפרה עליו לא יכולים פה בלעדייו פשוט ככה..
ניר-הלו אל תגזימי..
שירז-חחח סתום קנאי..
ניר-חחח ממש
אני-טוב יאללה מה ניסגר? ניר אולי נלך..
שירז-לאן?
אני-עוד 5 דקות נאחנו כבר צריכים להיות בבית בכל מיקרה... אז אנחנו הולכים?
ניר-אממ כן... גם ככה משעמם פה..
אני-טוב בייי לכם... נתתי נשיקות לכולם והלכנו..
בדרך...
אני-תגיד.. מה אוכלים היום?
ניר-אממ לא יודע... אמא שלי לא מבשלת... אם לא שמת לב אז הייה מישהו אחר במטבח היום..
אני-אממ שמתי לב.. אבל התפדחתי לשאול מיזה..
ניר-חחח אמא שלי לא מבשלת... שלא תשבר לה צפורן חס וחלילה אז היא מזמינה שף שיבשל..
אני-אווווווו..
ניר-אז כל פעם הוא מבשל משהו אחר..
אני-הבנתיייי..
ניר-חחח אחלה..
אני-תגיד... בקשר לזה שלא היינו הרבה זמן בבית ספר... יכולים להגיד לנו משהו?
ניר-לאאאא
אני-אז אולי לא נלך גם מחר..
ניר-חחח פושעת... לא לא מחר אני חייב ללכת... יש לי בוחן באנגלית... וגם אמא אמרה שאנחנו חייבת ללכת..
אני-אההה... ואין טקס לפסח משהו?
ניר-חחח לא מי עבד עלייך?
אני-אממ שאמרתי למור שאין לי כוח לבוא מחר אז הוא אמר שחייבים כי יש טקס...
ניר-אההה... וואלה... אממ טוב... שיהיה
אני-חחח אתה בסדר?
ניר-כן למה?
אני-לא יודעת התחלת לדבר מוזר..
ניר-נגיד... אבל ממתי עושים לנו טקס?
אני-אין לי מושג... זה גם מה שמור אמר.. שזו פעם ראשונה..
ניר-טוב חפיף..
ונכנסנו הביתה....
גדי-שלום לכם ילדים שלי... מה קורה?
ניר-וואלה הכל טוב... מה אתה עושה בבית?
גדי-מה לא טוב לך שאני פה?
ניר-חחח טוב מאוד פשוט אני לא רגיל..
גדי-אז תתחיל להתרגל כי אני יתחיל לבוא מוקדם בזמן הקרוב..
ניר-וואלה למה?
גדי-סתם כי אני רוצה לבלות יותר עם המשפחה שלי..
ניר-אהה יפה יפה..
גדי-מה שולמך פאר לי? למה את שקטה?
אני-חחח סתם..
גדי-איך פה? כייף לך?
אני-כן מאודדד....
גדי-ניר מתיחס אליך יפה?
אני-אממ לא כל כך..
ניר-יו..
גדי-מה הוא עושה לך?
אני-הוא מציק לי כל הזמן... ואנחנו רבים המון..
גדי-אממ ניר זה לא מקובל עליי..
ניר-אבל לא עשיתי כלום.. פאר ליייייי..
אני-חחחח סתם צחקתי... כולם פה בסדר... מתיחסים אליי יפה..
ניר-יאאא איזה רעה..
גדי-היא בטח למדה ממך..
אני-חחח נכון..
סמדר-שלום לכם... יאללה שבו לאכול..
הלכנו למטבח וליגל כבר ישבה..
ניר-הינה השמנה כבר התישבה לה..
ליגל-אבאאאא תגיד לו..
גדי-ניר תרגע טוב?
אני-איזה רע... ליגלוש יפייפה שלי מה קורה?
ליגל-חחח הכל בסדר..
אני-אחלה...
התיישבנו כולם... ממש משפחה מאושרת... חחח הייתי מרוצה מאוד... היה לי ממש כייף..
השף התחיל להגיש את האוכל.. חיחי הרגשתי כמו במסעדה.. איזה כייף..
היה אוכל ממש טעים... פסוטת... רביולי... פשטידות...
אחרי שעתיים סיימנו לאכול... התישבנו בסלון ראינו טלויזיה... דיברנו... ריכלנו..
צחקנו... אחרי חצי שעה היה קינוח... חיחי... סופלה שוקולד... יאמיייייי...
סיימנו לאכול והיינו ממש סבעים... התפוצצנו...
ליגל-אמא אני עייפה..
סמדר-מתוקה לכי לישון... מחר גם יש לך בית ספר.. וגם לכם..
אני-כן אני גם עייפה... אני הולכת לישון..
סמדר-ניר מה איתך?
ניר-אממ גם אני ילך לישון..
אני-טוב יאללה ליילה טוב לכולם..
ניר-לילה טובבבב...
וכולנו עלינו למעלה.. כל אחד נכנס לחדרו... נרדמתי תוך דקה וחצי..
ושקעתי בחלומות יפים... עליי ועל איתיוש...חיחי
בבוקר העיר אותי....................................[/COLOR]
[COLOR=green]טוב יאללה בובות שלי... תגיבו והמון המון... כדי שאני יכתוב לכם עוד היום המשך... אם אתם רוצים..
אז צ'אוווווו מואהההההה.... לילושש..=]]]
העיר אותך..?
איסהה כיפפפ המשך ארוךך חיחי
סיפור מושלם!
תמשיכייי
יפתי התגעגתי!!!!!
שמחה שנהנת!!!!!!
המשך דחוף!!!!!!!! 😁
אוהבת המון....מואה!!
וואייייי מעלףףףףףףףף..!!!!
יש פהה מש'ו חשודדדדדדדדדדדדד....ניראה ליי איתי יודע מש'ו או שניר ומור רבו איתו מכות..!!
הולך להיות פה מש'ו בע-דוקקקקקק..!!!
קיצורר תמשיכייי ומהר...
סתיוו'ששששששש
יאללה יומיים בלי המשך כמעט מתתי
מהמםםםםםםםםםם
המשך דחוף..!!!!!!
אחחח...פשוט מהמם..!!!!
המשך דחוווףףף...!!!
אוהבת...שלי...מוואהה
מי??בבקשנה שזה יהיה איתיי המשךך
מושלםםםם!!!
המשך!!!
בתאלושששששש
וואי איך התגעגעתי לסיפור שלך!!!!!!
תמשיכי מאמי =]]
אוהבת,
חן.
שמחה שהיה לך כיף בטיול
המשך מקסים אני רוצה עודדדדדדדדדד
מהמםםםם ..
מקווה שנהנת בטיול
תמשיכי ת'סיפור אתצ כותבת יפהה