יאאא איזה מרגשששש...חיחיחיחיחיח...
יאאללה נווו אני רוצה המשךךך... 😂
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 17/05/2005) ליטלוששששששש.....אז הינה תגובה חמה ואוהבת במיוחד בשבילך...כמו שביקשת..חיחי=]]
הלו אני לא בקשתי כלום... חחחחחחח..
אבל תודה בכל זאת על התגובה מאמושית שלי..
ומזל טוב על החבר..
וזאת חוצפה מצידך לא להכיר לי אותו... מגעילה...
חחח סתם מאמי... תהנו לכם בשקט לבד... ובלי דברים אסורים...חיחי 😊
לילה טוב.... מואה...=]]
חחחחח ליטלוששש הינה התגובה שלי 😊
יש לך סיפור מהמםםםםם מושלםםםםםםםםםם פצצצההההה עוצר נשימה =]]]
חח יאללה ה=מ=ש=ך.........
QUOTE (mikosh @ 17/05/2005) חחחחח ליטלוששש הינה התגובה שלי 😊
יש לך סיפור מהמםםםםם מושלםםםםםםםםםם פצצצההההה עוצר נשימה =]]]
חח יאללה ה=מ=ש=ך.........
תודה יפיופה.... רק תנשמי ותמשיכי לקרוא ת'סיפור..
וגם לך מגיע מזל טוב על החבר...
אבל את חבר שלך לצערי אני כבר מכירה... חחחח סתם סתם.. שלא תהרגי אותי.. 😊
מואהההההההה... לוב יו..
איזה פרק יפפפפפפפפפפה
המשך מאמיייייייייי
נשמה את כותבת מדהיים!!!
אין עלייך ועל הסיפור שלך..=]
חחח...ה-מ-ש-ך....
זה פשוט אבל פשוטט מ~ו~ש~ל~ם..!!!!!
אין אין הסיפור ממש מהמם.. תמשיכייי ודחוףףףףףףףףףףף
אוהבת'ךךך ואת כולכם אילנו'ששששששששששששששששששששששש 😨
חחחח חס וחסה להרוג אותך!!!!!!!!!!!!!!!
לא יהיו צחוקים בשיעור חשבון!!!!! 😊
יאללה מאמי אני דורשתתתתתת המשךך 😊
ליטלו'ששששש מאמי סיפור מהמםםםםםםם
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
מגיעעע לנוו עודד המשךך כמהה שחיכינוווו..
שרופהה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
כה יאלה ליטלוש..שימי לנו המשך!
נוו מה עם המשךךך???????....😢