יואווווווו אחרי איזה 4 ימים שלא הייתי פה- > חזרתיייייייייייי
יאאאאאא ה' ישמורררררר איזה פרק מושלללללללללללללללללללם
אני פה עם דמעות יפיופיתתתתתתת..!!!
אין אבל אין על איתי!! חחחח ילדה מאוהבת בכללל
תמשיכי נשמה שלייייי..!!! סיפור פשוט מ-ה-מ-ם-ם-ם-ם-ם
לאב יו המוניייייייי - > לילושית 😊
אמאא איזהה יפהה..
המשךך מאמיי
יאאאאאאאאאאאאאאא איזה יפפפפפפפפפפפפפפה
יאאאאאאאא
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה מעלללללללללללללללללף
המשךךך
תמשיכייייייייייייי =]]
בבקשהההההההההההההההההההה!!!!
חן1!
יהה איזה פרקק אמאא יש לי דמעות בעיינים!!
איזה מושלםםם הלואי והיו כאלו באמת בנים
חחח כנראה שכל המורות לצרפתית מצחיקות וומפגרות כי גם שלי ושל גל כזאת חח
טוב יאלהה המשךך דחוף!!
שנינושש
יואווווווו איזה פרק מדהיםםםםםםםם!~!!!!!!!!!
וואי מאמי את מוכשרת בטירוףף
שימי המשךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מסכן ניר איך כואב לי עליו
איזה פרק מהמממם אמא
שיואווווווווווו איזה פרק מדהים!!!!!!!
אני אומרת לך רציני גרמת לי להזיל דמעה...
חחחחח יאלה המשךךך...
-לינורוש-
QUOTE (פרוטי-מתוקה @ 18/05/2005) אין אין עליך !!
זה הפרק הכי הכי הכי יפה !!!! (תראו אני בוכה מאושר..חח..)
וואי בטח הפרק הבא יהיה משהו סוף ....חחח....
יאלה עכשיו המשך דחוף !!! (חח..איזה חוצפנית אני)
בידיוק..
אי אי... היה לי כזה כאב בלב כזה...
אחח אני מתרגשתת .. אלוהייםםם...
איזה מרגש....איתי כזה מדהים!!!!!
ניר סתם תקוע!! למרות שיש לי הרגשה
שהוא זה שעזר לאיתי לארגן את זה..
אבל עדיין שלא יציק...
ושפאר לי תתמקד רק באיתי!!!!!!
המשך יפתי...
יאוווווווו....איזה פרק מרגששש....!!
מסכן נירוש....הא צפה בהכל... 😢
אין אני פשוט מכורה לסיפור שלךךך...כמו סם..!!
אה ולילוש...הכרתי לך היום את חבר שלי....אחחח כפרה עליו!! (אז יותר אין לך על מה להתלונן!!)
חחח...
לאב יו המוניםםםם.....מווואאהה שלי!!
דיי יפיופות שלי לא רציתי שתבכו.... חחח סתם תבכו חופשי כל עוד זה מרגש... חיחי
ומזה תודה על התגובות... הם מהממות... חיחי... מואההההההה...
ושלולי מאמי אני מבטיחה שמעכשיו אני מפסיקה להתלונן... באמת חמוד החבר שלך..
קצת מפגר אבל בסדר... ואתם כאלה פשושים ביחד.... יווו לאכול אותכםםם...חיחי
יאללה היום בצהריים יש לכם המשך... מבטיחה...
צ'אווו.. מואהההה..=]]