QUOTE (shani_148 @ 18/05/2005) יהה איזה פרקק אמאא יש לי דמעות בעיינים!!
איזה מושלםםם הלואי והיו כאלו באמת בנים
חחח כנראה שכל המורות לצרפתית מצחיקות וומפגרות כי גם שלי ושל גל כזאת חח
טוב יאלהה המשךך דחוף!!
שנינושש
מטומטמת מטומטמת..אבל שולחת אותנו להרשם... חוצפנית..
חיחיח..
תמשיכי ליטוש..
גלוש=] 😊
יווו....
מתי ההמשך ???
אני כבר מזה רוצה לדעת מה יקרה .... חחח...
איפה ההמשך המובטח????...😢
חיחי כמה תגובות... תודה תודה תודה... מואההההההההה... יאללה תהנו לכם... צ'אווו=]]
איתי-שנלך?
אני-לאן?
איתי-לטייל..
אני-אבל..
איתי-אל תדאגי.. הכל מאורגן..
אני-מה?!
איתי-חחח מלאכית שלי... אני יסביר לך הכל.. אבל אחר כך טוב?[וגלשה על פניו דמעה קטנה... דמעה שמסבירה את כל האושר שבו...]
אני-טוב... ונשקתי לדמעה המתוקה שלו...
ואז הבחנתי בניר.. מביט בנו... עצוב.. אך מנסה להראות מאושר.. בשבילי... עם דמעות.. דמעות של עצב..
אני-איתי... אתה יכול לחכות שניה?
איתי-בשבילך אני אחכה לנצח..
אני-חחח מלאך יפה שלי... שניה..
התנתקתי מהחיבוק של איתי.. והתקדמתי לעבר ניר... הוא מביט בי ואני בו... ואז הוא הסתובב.. רצה ללכת..
אז צעקתי לו.............
אני-נייייירררר......... וראיתי שהוא נעצר.. אבל עדיין לא הסתובב..
אני-ניררר חכה שניה... ורצתי במדרגות לכיוונו...
הגעתי אליו וסובבתי אותו... וגליתי שהוא בוכה.. לא בוכה בוכה פשוט ירדו לו כמה דמעות...
אני-נירוש מה קרה? [ואז נשמע הצלצול של בית ספר.. וכל התלמידים יצאו מין הכיתות מנסים לברר מה פשר הדבר שנשמע.. אבל לא התיחסנו..]
ניר-סתם... כלום... אני שמח שאת מאושרת וטוב לך..
אני-תודה ניר... באמת.. על הכל..
ניר-בשבילך הכל.. וחיבקתי אותו חיבוק חזק... ורק לאחר כמה שניות הוא החזיר לי חיבוק.. והתנקנו...
אני-נירוש..
ניר-כן..
אני-תפסיק לבכות טוב?
ניר-חח אני ינסה...צץ חיוך בין הדמעות..
אני-חח ככה אני אוהבת אותך... מחייך... וניגבתי את הדמעות האחרונות שזלגו מעיינו...
ניר-יאללה נסיכה קטנה... לכי לנסיך שלך.. הוא מחכה..
אני-אני הולכת... דבר איתי אחר כך..
ניר-ברור... ביי תהני..
אני-תודה... נתתי לו נשיקה חמה על הלחי וירדתי במדרגות.. שוב לעבר איתי..
והוא היה עם מור ושירז...
אני-חחח אתם ידעתם נכון?
שירז+מור-ברורררררר..=]]
אני-חחח ממזרים...
איתי-הם מזה עזרו לי..
אני-אבל מתי הספקתם לארגן את הכל?
מור-אממ..
איתי-מור... אני כבר יספר לה אחר כך...
מור-סבבה גבר.. תהנו..
אני-אז מה הולכים?
איתי-בטח נסיכה שלי..
שירז-יאללה יפיופה תהני לך... ביי גיסי שמור עלייה..והתיק שלך יגיע הביתה.. אל תדאגי..
אני-סבבה..ומזה גיסי?!.. אפשר לחשוב אתם מכירים שנים..
שירז-חחח תצחקי תצחקי אבל אני מכירה אותו מספיק זמן..
אני-אההה?
מור+שירז+איתי-אחר כך.. אחר כך..
אני-חחחח טוב..
מור-יאללה לכו כבר...
איתי-יאללה בואי כבר... כמה את מדברת..
אני-טושיייי=[[[
איתי-חח סתם מאמי דברי חופשי.. רק בואיייי..
אני-חח טוב אני באה... ביי נשמות תודה... נתתי להם נשיקה הלכנו.. ויצאנו משער בית ספר..
אני-לאן מאמי?
איתי-חחח הפתעה..
אני-אוו חיכיתי לזה..
איתי-חחח מצחיקולה..
התקדמנו לעבר המדרכה ואז נעצרה מוליינו מכונית... מרצדס כמו של סמדר רק בצבע שמפנייה..
אני-חחח איזה חצוף.. מזה הוא עוצר ככה מולנו..
איתי-חחח זה בשבילנו..
אני-וואלה?
ואז החלון הקידמי ירד..
אורן[האח הגדול של מור..הוא כבר אחרי צבא]-ממצב?
איתי-מה קורה גבר?
אורן-יאללה זוג יונים.. תעלו..
אני-חחח אורן? מה אתה עושה פה?
אורן-חחח אחר כך..
אני-דיי נמאס לי כבר לשמוע את צמד המילים האלו.. אחר כך אחר כך..
איתי-חחח תתאפקי... האחר כך ממש קרוב..
אני-חחח מזל..
עלינו לאוטו.. אני ואיתיוש מאחורה מחובקים כאילו לא ניתן להפריד בניינו... ואורן נהג... ולא היה לי מושג לאן נוסעים...
איתי-את ממש יפה..
אני-תודה מאמי שלי... אתה יפה מתמיד...
איתי-חח בשבילך... ראית הסתפרתי..
אני-חח כן יפה לך ככה... היום גם רציתי להסתפר..
איתי-אין בעיה... רק אח..
אני-אחר כך.. הבנתי... חחחח
איתי-חחח חולה עלייך... והתנשקנו נשיקה ארוכה... ולוהטתתתת..אחרי כמה דקות התנתקנו..
אני-זה ממש חלום..
איתי-החלום שלי ושלך..
אני-רק חבל שהחלום הזה עוד כמה ימים יסתיים..=[[
איתי-מאמי החלום הזה ימשיך לנצח.. תהיי בטוחה..
אני-כן ברור שלנצח אבל ככה זה לא יהיה.. אתה לא תהיה קרוב אלי..
איתי-אחח פאר לי... את לא יכולה להתאפק כמה דקות?!
אני-למה בדיוק?... רגע רגע אל תגיד לי... אחר כך..
איתי-חחחחח בדיוק..
אני-אווווך אתם תהרגו אותי היום...
איתי-חס וחלילה... ושוב התנשקנו...
ואז האוטו נעצר אז התנתקנו...
אורן-טוב זוג מתנשקים... אתם יכולים לרדת..
איתי-וואלה תודה..
אורן-בכייף... שתסיימו תרים טלפון אני פה בסביבה..
איתי-אחלה..
אורן-תהנו.. ביי פאר לי.. וקרץ לי..
אני-חחח ביי אורן.. וקרצתי לו בחזרה..
יצאנו מהאוטו.. מחובקים... מאושרים... מחוייכים... ומגונבים נשיקות אחד לשניה.. חיחי
אורן בעצם הוריד אותנו בטיילת.. לייד הקניון 'ארנה' ...
איתי-יאללה יפיופה אני מקווה שאת רעבה..
אני-וואלה רעבה..
איתי-הייתי בטוח... יאללה בואי...
נכנסנו למסעדה שעל הטיילת... והמלצרית כוונה אותנו לשולחן.. שכניראה היה מוכן מראש לשניינו..
איתי-יאללה מה את מזמינה?
אני-אממ... בא לי טוסטטטט..
איתי-ידעתייי...
אני-חחח ככה זה שאתה מכיר אותי ממש טוב..
איתי-נכון...
אני-מה אתה מזמין?
איתי-גם..
אני-חיחי ידעתי... ונתתי לו נשיקה גדולה...
הזמנו את האוכל ואחרי כ10 דקות האוכל הגיע... בנתיים דיברנו פיטפטנו.. אבל לא שאלתי הרבה שאלות..
חיכיתי שאיתי יספר לי הכל... לבד...
התחלנו לאכול... אחרי שסיימנו הזמנו קינוחחחח... יאמי... איך לא אם לא סופלה שוקולד עם גלידה וניל?! חיחי שמנים שכמותנו..
אני-וואי התפוצצתי...
איתי-חחח דיי רק אל תתפוצצי..
אני-חחח יא השמנתי..
איתי-וואלה רואים..
אני-מההה?[נלחצתי]
איתי-חחח סתם תרגעי יא עיפרון..
אני-תזהר לך להבהיל אותי שוב..
איתי-חחח סליחה באמת...
אני-סולחת.. חיחי =]]]
איתי-יאללה נזוז?
אני-לאן?????
איתי-ל.....................................................................................................
יאללה בובות שלי זהו לבנתיים... ותגיבו המון המון.. חסר לכם שלא... חיחי[אני מאיימת]
לוב יו אולללללל... מואההה..לילוששש=]]
מדהיםםם כרגיללללללל
איזה מתוק איתי..יאאאאא... מסכן ניר..הוא בכה..
תמשיכי דחוףףף..
גלוש=]
מדהיםםם כרגיללללללל
איזה מתוק איתי..יאאאאא... מסכן ניר..הוא בכה..
תמשיכי דחוףףף..
גלוש=]
מדהים כמו תמיד..
המשך!!!!
זה היה המשך קצר..=[[..
אני רוצה עודדד...
יותר נכון דורשתתתת עודדד..;]]]
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכי ודחוףףףףףףףף
וואי פרק מקסים !!!
עכשיו...מתי שאיתי הגיע..... יהיו הפרקים הכי יפים !!!
חחח....
יאלה עכשיו המשך !!!
מואה ענקית ===>
נדיושששששששששששששששש...!!!
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
המשך ומהרררררררר
-לינורוש-
מהמםםםםםםם..!!!!
נדיה צודקת..עכשיו שאיתי פהה יהיו פרקים יותר יפים.....!!
שימיי המשךך דחוף...וגם את מוזמנת לקרוא ת'סיפור הראשון שלי...
LOVE-סתיוו'שששששששש
לילוששששש....
מושלם כמו תמייידד..!!!
המשך דחוףףף
אוהבבת...מוואאהה שלי!
יש לי משו להגיד..
אותי משעמם כבר שפאר לי עם איתי אין לה כבר את הניצוץ הזה איתי והיא כבר בכלל
משעממים אותי בכל ופן ביחד..
לא חשובב אוהבתת אותךך ות'סיפורר..
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
וואי בננות תודה על התגובות...
אבל בשביל המשך אני צריכה עוד תגובות זה לא מספיק... חיחי
יאללה תגיבוווווווו..
מואה... אוהבת.. לילוששש..=]]]
נ.ב-ההמשך ממש ממש ממש לא קצר...
ואיתי פה ליידי עכשיו והוא מוסר ד"ש... והוא שמח שאתם חושבים שהוא חמודי.. חחח