ווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייי
את לא יכולה להפסיק עכשיווו
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תקשיבו מתוקות סליחה שלא כתבתי לכם אתמול פשוט הייתי ממש עסוקה..
אז מבטיחה שהיום אני כותבת לכם המשך...
אז צ'אווו מואההה...=]] לילוששש...=]
חיחיחחי =]
אנחנו מחכייייים 😛 😂
QUOTE (חייה_בבאסה @ 19/05/2005) וואי בננות תודה על התגובות...
אבל בשביל המשך אני צריכה עוד תגובות זה לא מספיק... חיחי
יאללה תגיבוווווווו..
מואה... אוהבת.. לילוששש..=]]]
נ.ב-ההמשך ממש ממש ממש לא קצר...
ואיתי פה ליידי עכשיו והוא מוסר ד"ש... והוא שמח שאתם חושבים שהוא חמודי.. חחח
נשמה אמרת שהסיפור לא אמיתי..
איתי לידך???...
אם הוא אמיתי תגידי לו שהוא הבן אדם הכי מתוק בעולםםם
תעני לנו אם הסיפור אמיתי
נווו תמשיכייי אופהההה...
את כותבת לנו הודעות אומרת שתמשיכי ולא ממשיכההה...אוףףף..😢
נווויאללה מאמי אנחנו מחכים 😢(((
ותגידי.. הסיפור לא אמיתי נכון?!
לאב יו - > לילוש 😊
יואו כמה זמן לא הייתי באתר המחשב היה בתיקון אל תחשבי ששכחתי את הסיפור ה100מם שלךךךךךךךךך
תכתבי המשךךך מהררררר
יאללה בייייי
לאה 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ליטל מיזה איתי???????
יאללה ה=מ=ש=ך
[B][SIZE=14]אמרת שאיתי לידך!!
זה סיפור אמייתי.1?!
או שזה ידיד שלך שקוראים לו איתי?!
בתאלושש
QUOTE (אלין_יוסף @ 20/05/2005) QUOTE (חייה_בבאסה @ 19/05/2005) וואי בננות תודה על התגובות...
אבל בשביל המשך אני צריכה עוד תגובות זה לא מספיק... חיחי
יאללה תגיבוווווווו..
מואה... אוהבת.. לילוששש..=]]]
נ.ב-ההמשך ממש ממש ממש לא קצר...
ואיתי פה ליידי עכשיו והוא מוסר ד"ש... והוא שמח שאתם חושבים שהוא חמודי.. חחח
נשמה אמרת שהסיפור לא אמיתי..
איתי לידך???...
אם הוא אמיתי תגידי לו שהוא הבן אדם הכי מתוק בעולםםם
תעני לנו אם הסיפור אמיתי
מה רגע לחבר שלך בחיים קוראים איתי והדמות מבוססת אליו?
אוווך אני לא מבינה לילוש תסבירי!!!
חחחחח איזה לחץץץץץ.... איתי זה אח שלי... ו-וואלה הוא קצת דומה לאיתי שבסיפור..
[לא במראה(כי הוא יותר שווה)אלא באופי... חיחי איזה חמודדד...]
והסיפור ל=א אמיתי... סתם אח שלי היה ליידי שקראתי ת'תגובות אז הוא רצה לגחח עלייכם... טיפש שכמותו..
אז אתן יכולות להיות רגועות...=]]]
והינה עכשיו אני כותבת המשך... ואני ממש ממש ממש מצטערת שזה בעיקוב כזה....
מואההההההה.... ותודה על התגובות...חיחי