מי יותר שווה אחיך או איתי בסיפור?
תודה על התגובות.. בובות שלי... יאללה תהנוווו... מואהה..=]
אני-חחח יא השמנתי..
איתי-וואלה רואים..
אני-מההה?[נלחצתי]
איתי-חחח סתם תרגעי יא עיפרון..
אני-תזהר לך להבהיל אותי שוב..
איתי-חחח סליחה באמת...
אני-סולחת.. חיחי =]]]
איתי-יאללה נזוז?
אני-לאן?????
איתי-ל...........
איתי-לקניון קצת... נקנה לך משהו נפנק אותך..
אני-וואלה? איזה כייף... תודה טושי... ונתתי לו נשיקה...
שילמנו ויצאנו מן המסעדה ואחרי חצי דקה הגענו לקניון [זה קרוב]
איתי-יאללה לאן?
אני-לא יודעת.. אתה זה שמפנק..
איתי-חחח טוב.. אז נקנה לך... מה נקנה לך?
אני-חחח אל תקנה לי כלום... המתנה הכי הכי זה שתישאר פה איתי... כל הזמן ולא תעזוב..
איתי-את זה כבר יש לך.. עכשיו משהו שאין לך..
אני-אהה הבנתי... אז יאללה תבחר..
איתי-בא לך ללי קופר?
אני-ללי קופר? סבבה....
איתי-חחח ידעתי שתסכימי..
אני-חח עלית עליי..
התקדמנו לעבר לי קופר נכנסנו לחנות והתחלנו לחפש כל מיני דברים.. בעצם טושי חיפש לי כל מיני דברים..
חולצות בעיקר..
איתי-איך הגופיה הזאת?
אני-וואלה יש לך טעם טוב..
איתי-יאללה למדוד..
אני-חיחי תתגעגע..
איתי-ברורררר...=]]
נכנסתי למדוד אחרי כמה שניות יצאתי..
אני-נו איך?
איתי-פשש גדל לך הציצי..
אני-איתיייייי... 😁
איתי-חחח כפרה עלייך... היא מהממת..
אני-חחח וואלה... אז את זאת..
איתי-סבבה... התקדמתי לעבר הקופה ואז הוא אמר..
איתי-לאן זה?
אני-לשלם..דהה
איתי-חחח מפגרת... בואי לפה.. את לא רוצה גם ג'ינס?
אני-חחח הפכת להיות מליונר ולא אמרת לי?
איתי-יאא בלי הרבה שאלות..
אני-אוווף..
איתי-יאללה מה עם הג'ינס הזה? והוא הראה לי ג'ינס ממש ממש מהמם..
אני-וואי הוא פצצה..
איתי-כנסי למדוד..
אני-טוווווב...חיחי
אחרי דקה יצאתי..
איתי-פששש גדל לך התחת..
אני-דיי איתיייי.. אל תהיה מגעיייל... אני יודעת שהשמנתי..
איתי-חחח צחקתי... וחוץ מזה גם אם היה לך ת'תחת הכי ענק במדינה הייתי ממשיך לאהוב אותך..
אני-אותי או את התחת?! חחחח
איתי-אותך ואת התחת..
אני-חחח חרמן..
איתי-טוב יאללה סגור? גופיה וג'ינס?
אני-כןןן=]]]
איתי-אחלההה... ניגשנו לקופה.. ואיתי שילם... ואז יצאנו..
אני-טושיייי..
איתי-כן טושההה...
אני-חח טושה?!
איתי-חח יפה לך טושה...
אני-וואלה?
איתי-וואלה..
אני-טוב טושייי... תודה תודה תודה..[אמרתי לו בקול תינוקי]
איתי-טוב טושההה... בבקשה בבקשה בבקשה [אמר באותו קול וצחקנו] וחיבק אותייייי..איזה כייף..
אני-קרוע שלי..
איתי-חולה שליי..
אני-חולה עליך..
איתי-קרוע עלייך..
אני-אחח אוהבת אותך המון המון..
איתי-תשבעיייי
אני-חחח נשבעת..
איתי-גם אני אותך... והתנשקנו לנו צרפתית באמצע הקניון איזה חמדמדים אנחנו.. חיחי
אחרי כמה דקות התנתקנו...
אני-יאללה לאן עכשיו?
איתי-אממ מה השעה?
אני-יאאא 1 וחציייייי..
איתי-מה כבר?
אני-כןןן... אמא מזה?!
איתי-חח ככה זה שנהנם..
אני-חחח נהנים המוןןן..
איתי-טוב יאללה אני מתקשר לאורן ואנחנו נלך..
אני-לאן?
איתי-אממ לבית שלך.. את לא רוצה להכיר לי ת'חדר שלך?
אני-ברור שכן.. אתה תמות עלייו..
איתי-חחח אני מקווה..
אני-אויששש....
ואז איתי התקשר לאורן ואורן אמר שעוד חצי קדה הוא בכניסה לקניון אז שנצא..
איתי-יאללה בואי טושה יפה שלי..
אני-חח טוב טושי יפיופון שלי.. ונתתי לו נישקה.. יצאנו מהקניון ואורן כבר היה בחוץ..
ונכנסנו לאוטו..
אני-וואלה אורן אתה זריז..
אורן-חח אני יודע... יאללה לאן?
איתי-הכל בסדר שם?
אני-איפה?
איתי-סבלנוווות...
אני-טובבבבב 🙄
אורן-חחח כן הכל בסדר גמור.. תהיה בטוחחח..
איתי-אחלה גבר אתה יכול לנסוע..
אורן-חח תודה על האישור..
איתי-חופשייי..
ואני.. אני שתקתי העדפתי לסתום... ידעתי שמתבשל משהו אז העדפתי לתת לזה להתבשל בשקט... חיחי
אחרי 15 דקות הגענו הביתה..
אורן-יאללה חרמנים צאו לי מהאוטו... חחחח [כי אני וטושי התנשקנו לנו..חיחי]
אני-חח אל תדאג קנאי אנחנו יוצאים..
אורן-חח ממש מקנא...
איתי-יאללה אורן... נדבר בערב..
אורן-סבבה אח שלי..
אני-ואוו..
איתי-מה קרה?
אני-עזובבבב... [הייתי בשוק מאיך שהם מדברים... מוזר מוזר מוזררר]
אורן-טוב יאללה בייי..
איתי-ביי ותודה..
אני-צ'או אורן...
אורן-צ'אווו... חחחח
ויצאנו מן האוטו..
נכנסנו לגינה מחובקים ומאושרים... ואז דפקנו על הדלת... ואת הדלת פתחה................
יאללה בובות שלי... זהו לבנתיים... אז תגיבו המון המון כדי שיהיה לכם המשך בערב.. וכדאי לכם..
כי ביום ראשון אני נוסעת לאילת עד יום רביעי אז לא יהיה לכם הרבה זמן המשך.. באסה לכם.. חיחי
אז תפציצוווווווו... לוב יו אולללל.. מואהההה.. לילוששש=]]
יאאאא....
ליטל יא מבאסת !!
כל כך רציתי שזה יהיה סיפור אמיתי .... =[
חחחח....
טוב יאלה המשך !!!
אוהפת ===>
נדיושששששששששששששששש...!!
ד"א ----> איזה ארוך ! חחח...
QUOTE (smallgirl @ 20/05/2005) מי יותר שווה אחיך או איתי בסיפור?
חחחחח איתי מהסיפור הוא לא אמיתי... אז אין לי מושג איך הוא ניראה... חוץ מזה שיש לו עניים ירוקות כאלה.. או מה שזה לא יהיה[לא זוכרת]
ואח שלי ממש ממש חתיך[חמסה חמסה חמסה]... אז התכוונתי לאח שלי.. חיחי
יאאאאאאא איזה המשך יפפפההה...!!!
תמשיכיייי בובהההה
לאב יו מונטון - > לילוש 😊
מאמייי הסיפורר הזה פשוט מושלםםםםםםםםם..!!
תמשיכי אותוו....ומהר..!!
וד"א יש לי סיפור חדש וראשון שאני כתבתי...ובא לי שתקראי אותו..חחח אם בא לך כן?!
סתיוו'ששששששש
מאמושששש....
סיפור מוווווששלםםם....!!!!
חיחי...אני מחכה שתכתבי כבר את הפרק הבא..1!!!
ותכתבי המשכים ארוכים..כי לא תהיי פה 4 ימים!! 😢
אז יאללה המשך מהררררר!!!
אוהבת...מווואאה שלי!
QUOTE (stavcohen8 @ 20/05/2005) מאמייי הסיפורר הזה פשוט מושלםםםםםםםםם..!!
תמשיכי אותוו....ומהר..!!
וד"א יש לי סיפור חדש וראשון שאני כתבתי...ובא לי שתקראי אותו..חחח אם בא לך כן?!
סתיוו'ששששששש
מאמי תודה באמת... שמחה שאת חושבת ככה..
ואני ימשיך בערב.. אפילו לפני..
ובקשר לסיפור שלך... אני קוראת ומגיבה לסיפור דרך כינוי אחר:L-I-T-A-L
אז אל תדאגי אני קוראת ומגיבה לסיפור שלך.. הוא ממש יפה.. השם שלי מופיע שם.. חיחי
יאאאאא איזה חמודי מודי איתיוששששש...
הוא כזה מדהיםםם...
אני רוצה גם חבר כזהההה...שיעשה לי הפטעותתתתת...חיחיחיח...😛
יאללה מאמי המשךךך..!!
חחח אה לא ידעתיי מאמי...!!
סבבה מאמי מקווה שאת נהנתת....
אבל בכל מקרה הסיפור שלך הכי מושלם..!!
אם בא לך...הינה האיסקיו שלי..
285408498
אוהבת-סתיוו'שששששששש
יואו תרשמי המשך דחוףףףףףףףףףףףף
אוהפת מלא לאהההההההה 😊
יאא כפרות עלייך סיפור ממש ממש מהמם... והמ שך משוו סוף הדרך...
אז יאללה בובה תמשיכי..
אוהבת אותך מל מלא נשמתיי המשךך... אילניתו'שקה 😨
יש לי תחושה שקרן ודפנה שם..
מענייין..
תמשיכייייייי