יואווווווווווווווו בובה תראי כמה אוהבים תסיפור שלךך וכמה מגיבים לוו..
עמוד 100 זה שיאאאאאאאא1!!! את הראשונה שהגעת אליו.. איזה כבוד מאמי..,
תמשיכי ושהסיפור לא יגמר..!!
יואאאאאאאאא איזה סיפור מ=ה=מ=ם......אין אי אפשר להתנתק ממנו בכלל!!!
אני מהצהריים יושבת וקוראת אותו........
אחחח איזה סיפורר..
אין הכי יפה שייששש..!!
יואו איזה יאפהההההההההההההההההההההה
המשךךךך
לאה 😊
מאמייייייייי עמוד 101 !!!!!!!!!!
מזל"ט נשמתי
שימי המשךךךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
חחח אין לי כבר מה להוסיףף.....
הכול כבר אמרו לך!!!!!!!!!
לא משנה בישביל הקטע=====> ליטלושששש יש לך סיפור מממוווששששללללםםםם
הכי הכי הכי הכי יפה שיש... 😊😊😊
סיפור ל+י+ג+ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
101 עמודים שיאאאא איזה היתרגשות חיחי 😊 😛
יאללה ה---מ---ש---ך-------------------------------------------->
אוהבת המונים 😍
פשוט מ=ו=ש=ל=ם!!!!!!
תמשיכי...
אוהבת המון,
חן =]
תמשיכייייייייי
אבל בובה.. שאלה... הוא בפנימיה.. אז מאיפה יש לו כל כך הרבה כסף כל הזמן?😛
ניראה לי זה איתי או ניר ..... חיחי.....
ליטלוש את היום שמה המשך ???
פליז פליז שימי !!!
אוהבת===>
נדיושששששששששששששששששש...!!!
😊 שימי המשך דחוףףףףףףף
לאה
יהה איזה כיףף
תמשיכי מהמם1!
סליחה בנות אבל היום אולי לא יהיה לכן המשך..
כי אני במצב רוח ממש גרוע ואני צריכה לנסוע..
אז עד יום חמישי אין לכם המשך אולי כי אני באילת... מצטערת..
אז צ'אווו.. מואה..
לא נו אל תעשי את זה
שימי המשך בבקשההההההההההההה 😯
לאה