פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,194 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 102 מתוך 326
QUOTE (יפה-2אה2ה @ 21/05/2005) לא נו אל תעשי את זה
שימי המשך בבקשההההההההההההה 😯
לאה
באמת אל תעשי לנו את זה!!!
אני פה במצב אנוש...אני מכורה!!!!!
עד יום חמישי??!! את רוצה להרוג אותי?! 😢
יאאאאאא
עד יום חמישי
אין עד אז אני אתחרפן..
לאא בבקשה אל תעשי נו את זה.
שימי המשך ארוך לפני שאת נוסעת..
והכי חשוב..תרגישי טוב!!!!

גלוש=]
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 21/05/2005) יאאאאאא
עד יום חמישי
אין עד אז אני אתחרפן..
לאא בבקשה אל תעשי נו את זה.
שימי המשך ארוך לפני שאת נוסעת..
והכי חשוב..תרגישי טוב!!!!

גלוש=]
😁
מה זה?!?!
את רוצה להגיד לי שלא ישנתי כל הלילה בקראתי 102 עמודים רק כדי להישאר עכשיו במתח?!
אני עייפה הרוגה... עוד שניה מתעלפת מחוסר שינה... ועכשיו מתח?!
ואין סוף?! לא לא לא!! אני לא מסכימה לזה....
אני בכיתי בסיפור הזה.... והיתפקעתי מצחוק.... היתרגשתי והייתי במתח....
הסיפור מדהים!!!
אבל כוס ראבק שימי המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ליטלו'שששששששש פליזז שימי המשךךך כפרה
אנחנו לא נסתדר פה 5 ימים בלי המשךךךך !!! 😢


מוואה ענקיתתת 😛
מה??? 5 ימים בלי הסיפור המושלם שלך
לא לא לא לא לא זה לא הולך ככה אני ימות!!

שימי המשך לפני הנסיעה
נראה לי שזהו נראה המשך רק עוד חמש ימיםם
אוףףףףףףף אני משתגעתתתתת
לאה 😯
תגידי לאן את חושבת שאת הולכת...
תחזריי לפההה אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (דיזלית @ 21/05/2005) תגידי לאן את חושבת שאת הולכת...
תחזריי לפההה אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
כנ"ל
לאה 😯
חחחחחחחח איזה מתוקות..
יש לכן מזל שהמצב רוח שלי ממש ממש מרומם עכשיו...חיחי
אז יאללה אני כותבת עכשיו המשך וחסר לכם שאתם לא מגיבות... חיחי
מואהההה..=]]
אני מגיבה לך בטוחחחחחחחחחחחחחחח

יאללה אני מחכה להמשךךךךךךךךך
לאה 😁
אופייי... האח השווה שלי טס לחו"ל לחודש וחצי ואני לא יראה אותוווו... איזה באסהההה..
טוב אני קצת עצובה למרות שהיה לי מצב רוח טוב... אז קבלו המשך.. ותהנוווו.. 😉

היא עשתה לי כמה פסים בשיער [אין לי מושג איזה צבע] והייתי צריכה לחכות חצי שעה..
אז בנתיים סידרה לי את הציפורניים ומרחה לי לק שקוף ורוד כזה עדין.. חיחי...
אחרי חצי שעה הציפורניים שלי היו מסודרות והשיער שלי היה אחרי שתיפה של הצבע..
ואז שוב נשמעו דיפקות בדלת...

אני-מיזההההההההההה?!
ואז פתחו ת'דלת ו.................

ושירזוש נכנסה..
שירז-היי מהממת שלי מה קורה?
אני-חחח יופיופה הכל מעולהההה=]]
שירז-אחלההה.
אני-איפה הבנים?
שירז-אממ ניר ומור הלכו לכדורסל ואיתי למטה עם אמא שלך והדר..
אני-אהה סבבה.. אבל טושי בטח משתעמם..
שירז-חח לדעתי הוא מסתדר שם ממש יפה..
אני-אם את אומרת... חחח אז מה את אומרת על התספורת?
שירז-וואלה מהממת.. מתאימה לך..
אני-חח אני כבר מתה לראות.. אבל היא למסכימה לי לזוז מהכיסא..
שירז-לא נורא תהיה לך הפתעה נעימה..
אני-חחח אחלה..=]].. אז את מוכנה לספר לי ממתי ידעת על ההפתעה?
שירז-אממ אני לא בטוחה שאת יכולה כבר לדעת אבל אני יודעת על זה כבר מתחילת השבוע...
אני-וואלה.. איך?
שירז-זהו אני כבר לא אומרת... תתאפקי בסבלנות לערב... קרציה..
אני-חחחח טוב..

ריקי-יאללה מתוקה אני עושה לך פאן בסדר? אז לא לזוז לי..
אני-אין בעיות... אחרי 20 דקות השיער שלי היה ממש חלק.. חיחי
ריקי-יאללה בשביל לאפר אותך אני צריכה שתתלבשי..
אני-מה ללבוש?
ריקי-אממ תיראי... והוציאה מהשקית חצאית ג'ינס קצרצרה ביותר ממש יפה.. וגופיה בוורוד ירוק ממש מיוחדת..
אני-ואוווווו..
ריקי-נכון יפה?!
אני-מהמםםם.. מה את אומרת? [פניתי לשירז]
שירז-מאמי זה פשוט מדהייים... יאללה תתלבשי..
אני-חחח טוב... רצתי למקלחת והתלבשתי.. וזה היה בול עליי... ושמתי לב לשיער והוא ממש יפה..
מדורג עד הכתפיים ופונים מגורד עם פסים מעטים ודקים באדום וכחול... וואי ממש מהמםםם.. הייתי מרוצההה..
ויאצתי מהמקלחת..
אני-וואייייייי איזה מהמםםםםם... ריקי אין עלייך... את מספרת מדהייים.
ריקי-חחח תודה מתוקה... יאללה שבי מהר נאפר אותך..
אני-אבל עדין ברור? חיחי
ריקי-ברורררררר.. והתישבתי.. היא פתחה את המזוודה הקטנה ומשם הוציאה את כוללללל האיפור שלה.. והיה לה ממש הרבהההה...
שירז-ווואייייי כמה איפוווור הלוואי עליי..
ריקי-חחח זה מהקורסים שלי לאיפור...
שירז-וואלה אני גם רוצה ללמוד איפור..
אני-חח בטח רק את..
ריקי-לא לזוז אמרתי לך...
אני-חח טוב סליחה... היא התחילה לשים לי את כל הבסיס לאיפור סתם שיכבה מגעילה..
ואז סומק.. ובסיס לצללית.. ואז צללית בשילוב של ורוד וירוק בהיר.. ועיגלה לי ת'ריסים ושמה לי רמל.. ופס שחור בעינים... וקלוס ורדרד... וזהו הייתי מוכנה...

ריקי-יאללה ילדונת סתכלי במראה..
אני-דייי איזה יפהההה...
שירז-אני גם רוצההההההה...
אני-חחח תגידי למור שיפתיע אותך ככה לחודש שלכם...
שירז-חחח רק הוא..
אני-למה לא? זה עוד מעט..
שירז-חח בסדר ניראה כבר..
אני-שיטטטט
ריקי+שירז-מה קרה??!!
אני-נעליים..
שירז-וואלה... מהר ניגשתי למגירה של הנעליים... ואז נזכרתי שיש לי קפקפים שקופות קצת גובוהות מזה יפות..
אני-איך אלה?
שירז-וואלה מתאימות..
ריקי-כן הן יפות ועדינות..
אני-אז אני שמה אותם..
שירז-סבבה...
ריקי-טוב לקרוא לאיתי?
אני-ברוררררר...
ריקי-טוב אז אני ילך לי... ואז אני כבר יגיד לו..
אני-ואולה סבבה... ותודה... באמת תודה יצא מהמם... אין עלייך... נתתי לה נשיקה..
והיא אספה ת'צייוד שלה והלכה..
ריקי-ביי מתוקות.. ופאר לי.. בהצלחה.. 😊
אני-תודה.. והיא יצאה מן החדר..

אני-יאאאאא אני לא מאמינה... אני הילדה הכי מאושרת בעולםםםם
שירז-דיי אני כל כך שמחה בשבילך... מאמי תהני לך... מבינה?
אני-ברור.. אני יהנה חבל על הזמן.. רק חבל לי על ניר..
שירז-חח אל תדאגי לניר.. הוא יתגבר אני יסדר לו מישהי והכל יהיה ורוד..
אני-חחח אחלה... ואז נשמעו דפיקות בדלת..

אני-פתוחחחחחחחח
איתי-וואי איזו מדהימה.... נסיכונת שלי.. את פשוט פצצה...
אני-תודה מלאך שלי... 😁
איתי-בבקשה יפה.. והביא לי נשיקה..
שירז-טוב מתוקים אני זזתי אז תהנו... ובלי שטויות כן?!
אני-חחח ברוררר..
איתי-יאללה ביי... ותודה...
שירז-בכייף מאמי.. נתנה לי ולאיתי נשיקה ויצאה..
אני-טושי אני כל כך מאושרת שאתה כאן..
איתי-גם אני מאושר.. שאני כאן ליידך..
אני-אני אוהבת אותך כל כך כל כך..
איתי-גם אני אוהב אותך.. הכי הרבה..
אני-חחח והתנשקנו צרפתית ארוכה... ואז הוא עצר...
אני-מה קרה?
איתי-את רוצה להפסיד את השקיעה?
אני-לאאא..
איתי-אז יאללה בואיייי..
אני-חחח טוב... ירדנו למטה... למטבח והדר וסמדר עדיין היו שם..

סמדר+הדר-הופההההההההה.....
אני-חחחחח נו איך?
סמדר-וואי וואי איזו ילדה יפה יש לייייי...
הדר-אין מהממת..
אני-תודה...
איתי-איפה אורן?
הדר-הוא בחוץ מאמי מחכה לכם..
איתי-אחלה..אז נצא?
אני-ברור... ביי לכן.. תהנו.. נתתי להן נשיקה וכך גם איתי ויצאנו לאוטו.. נכנסנו והתחלנו לנסוע..

אורן-יאללה רדו מהאוטו... ואל תחזרו מאוחר למה יש לי תוכניות להיום בלילה..
איתי-חחח אל תדאג... 12 אתה פה..
אני-מה רק עד 12?
איתי-כןןןן..
אני-אוווף..=[
איתי-חחח מתוקה...
אורן-טוב יאללההה..
אני-תרגע אנחנו יורדים... בייייייי... וירדנו מהאוטו..

אני-יאא איזה כייף.. בדיוק מתחילה השקיעה...
איתי-נכון..=]] יאללה בואי...
אני-איפה יושבים?
איתי-בואי לנמל... אחרי 5 דקות הגענו לנמל.. יאללה תעלי..
אני-דייי אתה רציני?
איתי-כן כן.. יאכטה במיוחד בשביל שניינו..
אני-איזה כייייף.... וכשעלינו היה שם גבר בערך בן 30 שקיבל את פניינו...

הגבר-שלום לכם... את מוזמנים לשבת.. ועוד מעט היאטה תצא לדרכה..
איתי-אחלה.. והתישבנו לייד שולחן שהיה ערוך לשניים... ובאמצע בקבוק שמפניה... חיחי
אני-דיי איזה שווה...
איתי-חח מאושרת אחת..
אני-ברור.. איך לא..
איתי-מקווה שלא תשכחי את הרגע הזה בחיים..
אני-ברור שלא..
איתי-חח אני שמח..
אני-גם אני... הגבר הגיע עם וופל אמריקאי... עם זיקוקים והרבה קצפתתת..

אני-ישש וופל אמריקאי...
איתי-חחח שמנמונת..
אני-דיי אני שמנה רק בגללך..
איתי-בגללי?
אני-חחח כן כי אתה כל הזמן מפנק אותי..
איתי-וזה טוב או רע?
אני-טוב מאודדד..
איתי-אל אל תתלוננתי... חחח
אני-לא מתלוננת... התחלנו לזלול לנו... האכלנו אחד את השניה.. והתנשקנו המון... ואז..

אני-שיטטטטטטטטטטטטטט
איתי-מה קרה?!
אני-....................................................................................


זהו בננות שלי זהו לבנתיים אם יהיו הרבה תגובות אז אני ישים עוד המשך אחרון לפני שאני נוסעת בלילה..
אז תגיבו והמון... כדאי לכם.. חיחי לוב יו אוללללל מואההה..
לילוששש=]]
יאלללה קדימה תפציצו אותה בתגובות כדי שנקבל עוד המשךךךךךךךךךךךךךךךך
בובה זה פשוטט מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
את?????????
שיווווו איזה חמוד איתיו'ששששש יש מצב את מלווה לי אותו קצת?? טוב קצת הרבה!! חחח
ליטלו'שש יפתי תהני באילתתתתת
שימי עוד המשךךךךך חחח


מוואה ענקיתתת 😛
שיואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
איזה מדהיםםםםםםםםםםםםםם!!!!
אני מתחרפנת פנ מהסיפור ה=מ=ה=מ=ם
שלך..!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וארוך....פליזזזז!!!! 🙄
חח
-לינורוש-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך