מושלםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךך
בתאלוששששש
חחח תודה מתוקות..
וחנוש אם את רוצה את איתי את יכולה לקחת אותו... חיחי סתם ניראה לך?! הוא נישאר שלי... [עזבי גם אני חזק בסיפור.. מין הסתם]
טוב יאללה פושושות להמשיך להגיב... אם אתן רוצות המשך היום.. ואני בטוחה שאתן רוצות.. חיחי
אז תגיבווווו... מואההה.. לילוששש=]]
יאאאא איזה מהמהםםםםם.....
רק מהסיפור שלך אני נהיית שמחההה...
באמת זה עושה לי מצב רוח...
ועוד בתקופה הרעה שעוברת עלי עכשיווו...
יאללה מאמי המשך ארוךךךךך אבללל ארוךךךך מאוד לפני שאת נוסעת לאילתתת..
ובאילתתת אני מאחלת לךךךך=>להינותתתתת...לעשות חיים ואל תשכחי=>חיים רק פעם -1-
חיחיחיחיחי לאבבב יווווו המוןןןן...
-מרינוששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (חייה_בבאסה @ 21/05/2005) חחח תודה מתוקות..
וחנוש אם את רוצה את איתי את יכולה לקחת אותו... חיחי סתם ניראה לך?! הוא נישאר שלי... [עזבי גם אני חזק בסיפור.. מין הסתם]
טוב יאללה פושושות להמשיך להגיב... אם אתן רוצות המשך היום.. ואני בטוחה שאתן רוצות.. חיחי
אז תגיבווווו... מואההה.. לילוששש=]]
חחחחחחח לאאאאאאאא נו פליזז תביאי לי אותוווווווו חחחחח הוא מתוקקקקק ומאמי וחמוד ונשמע חתיךך ומדהים ומהמם ומושלםםםםםםםםם ו=ה=כ=לללל
שימי המשךךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
אין אין פשוט מ=ו=ש=ל=ם.....
וחסר לך לא לשים לנו המשך היום!!!!
נוווו
אל תיהיה אכזרית..... יא פושעת
שימי המשך!!!! שיהיה ארוךךך פלייזזז
המשךךךךךךךךךךךךך =]]
ושימיייייי לנו המשךךךךךך ארוך לפני שאת נוסעתתתתת =]
אוהבתת-חןן
QUOTE (תמוש המאמוש @ 21/05/2005) אין אין פשוט מ=ו=ש=ל=ם.....
וחסר לך לא לשים לנו המשך היום!!!!
מסכימה
שימי המשךךךךךךךךך
לאה 😕