את ניר ! את ניר !
וואי עוד הרבה זמן לא יהיה המשך .....
אוף ...... חח.....
יאלה ליטלוש מתי שאת מגיעה המשך ארוך ארוך !!!
אוהפת ===>
נדיושששששששששששששששששששש....!!!
מ=ה=מ=םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה חמוד טושייייי חחחחחח
מאמי תהני באילתתתתתתתת או שכבר נסעת?? חחח
מוואה ענקיתתת 😛
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני עדיין בהלם מהסיפור הזה!!
כמה שהוא מ=ו=ש=ל=םםםם א ין אין זה סיפור האהבה הכי מדהים שקראתי בחיייםםם..
יואווווווווווווווו הלוואיי עליי חבר כמו איתייייייייייייי..
בובה את כותבת פשוט מש'ו בנזונההה את יכול לפרסם תסיפור הזה ומבטיחה לך אני הראשונה שקונה אותוו..
זה פשוט מושלםם!!! אבל למה קראת לו אהבה אסורה???
חסר לך שהיא וניר יצתרכו להיות ביחד או שהם יפרדו מתישהו כי עם כןן תסיימי תסיפורר עכשיו
תמישיכי ישר שתגיעייי מקווה שנהנת!!!!!!!
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊
=]
אין אין זה כזה מושלםםם ה' ישמורר!
מ=ה=מ=ם..
המשך!!!!
אני יתגעגע...😢
יא איזה יפההההההההההה
המשךךךךךךךךך
לאה 😁
יאוווו...מוווששלםםם..!!!!!
אוףףףףףףף עד יום רביעי/חמישי בלי המשך..😢 😢 אני אמותתת.....
יאללה שיעבור מהר!!!!!!!!!
אוהבת אותך בובה....תהני באילתת=]]] מווואאהה שלי!
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 22/05/2005) יאוווו...מוווששלםםם..!!!!!
אוףףףףףףף עד יום רביעי/חמישי בלי המשך..😢 😢 אני אמותתת.....
יאללה שיעבור מהר!!!!!!!!!
אוהבת אותך בובה....תהני באילתת=]]] מווואאהה שלי!
😢 😂
נווו לאאא
זה לא פיירר ככההה
לפחות היית משאירה עוד המשך אחד...
אני רוצה המשךךךךךךך 😢 😢 😢 😢 😢 :'(
איזה באסהההההההההההההההההההההההה 😢
עד יום רביעי???.....
את לא חושבת שנמות פההההההההה?????....................
טוב כשתחזרי אנחנו רוצים פיצוי 2 עמודים מלאים של המשךךךך
חיחיח.. הפרינססה שלי נסעה לה לאילת..
אהובתי.. תהני הכי הכי הכי הרבה.. ותנצלי כל דקה ודקה שמה חיחיח..
והכי חשוב...תתגעגעי אלינו הרבה..כי אנחנו נתגעגע אליך..!! במיוחד אני 😊
יאלה מאמי..
אני מחכה לך.. ולהמשך.בקוצר רוח על יום רביעי..
מואה ענקית...
גלוש=]
אממ...לכולם...תקשיבו..
אני מדברת עכשיו עם לילוש בטלפון... והקראתי לה את התגובות..והיא ממש ממש מרוצה!=]]
והיא כבר מתגעגעת... 😁
תמשיכו להגיב...עד שהיא תגיע...
היא אוהבת המון המון המון לילושששש....נשיקותתת... 😊 😛
יאלהה איזה המשכים מעלפיםם1!
אני חייבת המשךך דחוף ואי סיפור מושלם
תהני באילת ותחזרי אלינו מהר!!!!!!!!!!!
שנינושש
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תהני ותמשיכיייייייייייייייי