אמא זה כזה מושלםםם!!
אבל אוףףף מה איתי עכשיו?!
לא יודעת אני יותר אוהבת את ניר!
איתי חנפן מידי זה מאוס כבר..
אי אפשר שהכל יהיה כזה מושלם.. זה כבר הופך את הסיפור ללא אמיתי!!
איתי כזה יותר מידי סלחן מאוס כזה..
ניר יותר חמוווד!!
מה עכשיו איתי חזר שילך לפנימיה חחח
יאללה מחכה להמשך ומקווה שאת נהנת לך באילת 😊
mas2la
המדךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאואואואו אני כבר יומיים יושבת וקוראת ת'סיפור זה כל כך יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
תמשיכיייייייייי אין הסיפור שלך מושלם מילה!!!!
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךך 😁
אוהבתתת אותך את הסיפור ואת כולםם
נסטיי'וש 🙄
בובעעע שלייי מקווה שתהני באילתת..!!
אבל אני מקווה שגם תחזרי מהרר...
כי אני לא יכולה לחיות בלי המשך....😢
שיהיה לכווולם יומטוב..
אוהבת'כם!
מושלםםםם!
המשךךך1!
בתאלושששששש
אין אין אין אני מתההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אני 5 שעות וחצי על הסיפור הזהההההההההה מההתחלה קראתי אותוווווווווווווווווווווווווווווו
הוא מ=ו=ש=ל=ם במילה אחתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
יואוווווו את כשרונית שכזאת יפה שליי המשך דחוף התרגלתי לקרוא אחד אחרי השני ועכשיו אני צכה לחכות
חחחחחחחחח המשך דחוף אל תתני לנו לחכות הרבה חולה עליייייייייייייייייייייייייךךךךךךךך
דנדוש 😍
מתי היא חוזרת?
דווקא עכשיו היא היתה חייבת לנטוש אותנו?!
טוב אני רק מקווה שהיא נהנתתת אחרת אני הורגתת אותה!!! 😊
יששש מחר בעזרת השם יהיה המשךךך..
איזה כיףףף..
אני רק מקווה שהיא לא תבאס אותי..חיחיחיח
Bווו יאללההה יום רביעי היוםםם
המשךךךך!!!!!
+*-מישל-*+
יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש
יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש
היום המשששששששששששששששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש יש
אלללללללללללההההההההההההה היום המשךךךךךךךךךךךךךךךך..!!!!!!!
כשאתצ באההה תמשיכי לנו הכי דחוףף..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתיוו'ש
וואר איז דה המשךךךך ?!
סיפור מושלםםםםםםםםםםם
מתי את כבר חוזרת?!
התגעגתי לסיפור ה=מ=ו=ש=ל=ם שלך =]
תמשיכי,
אוהבת המון,חן =]