פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,207 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 108 מתוך 326
נשמהההההההההה את אמרת המששששששששששששששךךךךך
וולא שמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😠
נווווווווווווווווווווווווווווווו 😢
ליטלו'ששששששששש אני שמחה שחזרת ושנהנתתתתתתת חחחחחחח
ויאללה מאמי הבטחת לנו המשךךךך ולא שמתתתתתתת!!
חחחחחחחחחח
קיצר שימי המשךךך כפרה


מוואה ענקיתתת 😛
מה עם המשך!??!
אווף..
תמשיכי..
אוהבת המון,

חן =]
תקשיבו בובות שלי.. אני פשוט בשם משתמש השני שלי..
אני קוראת ת'סיפורים.. מגיבה... ואז כותבת לכם המשך סבבה?! יופיייי...חיחי
אז תמתינו בסבלנות.. וסליחה..=[
מואהההההההה..
לילוששש..=]
שיהיה מהם כי אנחנו במטח..
טוב אבל תקראי מהר מהר מהר למה אני ימותתתת לפי שתסיימי לכתוב המשךךךך
חחחח אני במתח אחושרמוטטטטטטטטטטטטטטטההההההההההההה
חחח =)) ביו'ש מאמו'ש
דנדוש
ליטלוש חזרההה!!
הללויה!!

אחח התגעגעתי לסיפור שללךךךך....

יאללה המשךך במהירווות..

פליייזזזז
QUOTE (סקסי-ליידי @ 26/05/2005) טוב אבל תקראי מהר מהר מהר למה אני ימותתתת לפי שתסיימי לכתוב המשךךךך
חחחח אני במתח אחושרמוטטטטטטטטטטטטטטטההההההההההההה
חחח =)) ביו'ש מאמו'ש
דנדוש
יאללה שימי המשךךךך
לאה 😛
יאלה תמשיכי ליטוששששש.....
זאת גלוש_המושלמת ד"א..
אני אצל שני..
חיחי..
יאלה שימי המשך..


גלוש=]
ושני...=] ד"א
הינה מאמושות שלי אחרי יבוש קבלו המשך ארוך... ויפה[נשתדל] אז תהנו.. ולא לשכוח להגיב בסוף...חיחי
מואההההה..=]]

אחרי כמה דקות של הנאה עם הרבה נשיקות מטושי הגענו לבית שלי..
אורן-יאללה בי ביי תהנו... ולישון..
אני+איתי-סתוםםםם
אורן-יאללה חצופים רדו מהאוטו אני ממהר..
אני-חחח בייי..
איתי-בייי ותמסור תודה לאמא שלך..
אורן-היא גם אמא שלך..
אני-אל תהיה קרציה תן לו להתרגל..
אורן-כן כבר שמעתי את זה.. טוב יאללה לכוווו
אני-אנחנו הולכים תהיה רגוע...
אורן-יופי.. צ'אווווווו
אני+איתי-ביייי

נכנסנו לבית.. והוא היה חשוך... והמכוניות של סמדר וגדי לא היו בחנייה... אז יש לנו ביית ריק?! יששש
אני-ניראה לי אנחנו לבד...
איתי-מגניבבבב..
אני- כן כן...
נכנסנו לסלון... הדלקתי את האור... וגליתי על הספה את........


ניררר... ואיתו את בר... חצי ערומההההההההה... 😮
אני-אוי גאד...
איתי-אופססס...

ניר ובר ישר קפצו... מסכנה בר הייתה אדומה... ישר התחילה להתלבש..
אני-שלום שלום..
בר-היי
אני-היי.. תגיד לא חשבת על חדר? [אמרתי בעצבים...]
ניר-מה יש לך? לא ידעתי שתבואו עכשיו...[אמר באותו טון]
אני-וואלה חבל... טוב אני ואיתי עולים לחדר ואני מציעה לכם גם לעשות את זה..
ניר-בסדר נגיד... ודרך אגב ההורים שלנו וליגל לא פה הם יחזרו ביום ראשון... אז ככה שיש לך כסף בחדר..
אני-טוב.. ביי
איתי-ביי
ניר-ביי
בר-ביי

סחבתי את איתי אחרי לחדר... נכנסנו וטרקתי ת'דלת..
איתי-מה יש לך?
אני-כלום..
איתי-נו מה קרה? זה הפריע לך?
אני-כןן.. מאודדד... מי הוא חשוב שהוא? הוא מביא לפה בנות ושוכב איתן על הספות פה בבית.. מזה בית זונות?
איתי-הופההה...מה יש לך? פאר לוש תרגעי.. הוא התקרב אלי וחיבק אותי...
אני-אוווף זה כזה מעצבןןןן...
איתי-בסדר מעצבן אבל דיי... אל תעשי מזה יותר ממה שזה..
אני-טוב שיהיה...
איתי-אז מה שמנמונת מה נעשה?
אני-שמנמונת? אני שמנה?
איתי-חחחח לא... סתם צחקתי..
אני-וואלה.. יש לך מזל..
איתי-באמת?! למה מה תעשי לי?
אני-וואי אתה לא רוצה לדעת..
איתי-דווקא כן..
אני-אממ אני יתפוס אותך... אני יחנוק אותך.. ואני ינשק אותך המון המון... חחחח
איתי-חחח מתאים לי..
אני-בטוח?
איתי-אפשר פשוט להגיע לנשיקה?
אני-חחחח תחמן..
איתי-חרמן מאמי חרמן....חחחח
אני-חחח מה שנכון נכון... איתי הצמיד אותי אליו במהירות...והחל לקרב את שפתיו לשפתי כאילו נוגע לא נוגע..
איי זה הטריף אותי... זה ממש גירה... ואז הוא אחז בראשי ונישק אותי בחושניות... בלהט אין סופי... בתשוקה עצומה..
אהבתי את זה כל כך... כל כך התגעגעתי לאיתיוש... לנשיקות שלו... איי לתשוקה שבו...
התקרבנו למיטה ונשכבנו עליה... אני מעליו והוא מתחתי[מין הסתם] מלטף את גבי... במגע המטרף שלו..
הוא הוריד לי את החולצה והחל לנשק את צווארי.. ועבר לכפתי... והחל להוריד את כתפית החזיה שלי..
ואז עצרתי אותו..

אני-טושי חכה שניה..
איתי-למה? מה קרה?
אני-פשוט בבית הזה לא דופקים בדלת.. אז אני חייבת לנעול..
איתי-חחחח טוב.. אבל מהר..
אני-ברור... נתתי לו נשיקה חטופה על הפה ורצתי לדלת נעלתי וחזרתי... נשכבתי עליו.. ושוב התנשקנו..
הורדתי לו את החולצה...
אני-פשש עבדת על השרירים שלך..
איתי-חחח כן..
אני-פשש אהבתי...
איתי-וואלה?
אני-כן כן... ונשקתי לגופו החסוף... אחחח לטרוף אותו ואת הגוף המשגע שלו..
ואז התהפכנו... והוא היה מעליי... מנשק את פי.. נושך את שפתי... מנשק את צווארי... מתענג על כל נשיקה...
הוא הוריד לי את המכנס... בעדינות.. ברכות המאפיינת רק את טושי שלי... פתחתי את הכפתורים של הג'ינס שלו..
זה היה קצת קשה אבל היה שווה..
ושוב שכבנו... זה היה כל כך מהנה... זאת הפעם שהכי נהנתי בה... זה היה משו מיוחד..
משהו לוהט... מלא געגועים... נשכבנו מחובקים מתחת לשמיכה... והיה שקט... עד ששמענו משהו מוזר...
כאילו מישהו נפל...
בר-אייי..
ניר-וואי את בסדר?!

אני+איתי-חחחחחחחחחחח נקענו מצחוק..
אני-וואי.. היא.. היא נפלהה...[אמרתי בין הצחוק המתגלגל]
איתי-יווו מה הם כבר עשו שם?!
אני-אמאא לא רוצה לדעת..

ניר-מה אתם צוחקים יא מפגרים?! [צעק..כניראה שצחקנו בקול]
אני+איתי-חחחחחחחחחחחחחחחחחח נקרענו שוב מצחוק..
ניר-יופי תינוקות..
אני-סתוםםםםםםםםםםם..[צעקתי לו בחזרה]
ניר-סתמי מפגרת......'יווו הוא קרא לי מפגרת...'
אני-מפגרת זאת שמזדיינת איתך...[צעקתי לו]
בר-אמא שלך מזדיינת...[צעקה...]
איתי-יו... [קמנו מהר והתלבשנו...אבל עדיין לא יצאנו מהחדר..]
אני-לכי תמצצי יא שרמוטה... הוא רק מנצל אותך..
ניר-פאר לי סתמייייייי....
אני-סתמי תגיד לפודלית שליידך..
בר-סתמי יא בוגדת בחבר שלך... גם כן ממש צדיקה... את משחקת בו כמו צעצוע..
אני-וואי היא הגזימה..[אמרתי לאיתי]
איתי-דיי פאר לי עזבי אותה היא לא שווה את זה..
אני-לא לא... חכה פה דקה... יצאתי מהחדר פתחתי ת'דלת של החדר של ניר וסחבתי אותה מהשערות החוצה..
אני-תקשיבי לי טוב טוב כלבה קטנה... עוד פעם את פוזלת לצד שלי את מקבלת מכות את מבינה? עכשיו זדייני לי מהבית..
ניר-פאר לי תעזבי אותההההההה..[צעק?! שהגגגג... נבהלתי רצחחח]
בר-תעזבי אותי מטורפת.. מה קרה את מקנא שאני עם ניר?
אני-מה אמרת? ועוד יותר משכתי לה בשיער..
איתי-תעזבי אותהההההה... נו דיי כבר...
ניר-פאר לי תעזבי אותה כבר נו אל תהיי תינוקת..
אני-אתה אל תגיד לי מה לעשות..
איתי-נו פאר לי... בבקשה דיייייייייי...!
אני-יש לך מזל שאני מקשיבה לחבר שלי... אחרת היית מתה..
בר-חחח ממש.. חבר... בוגדת בו על ימין ועל שמאל..
אני-אותי לפחות לא מנצלים בשביל סקס... שרמוטה...
בר-אתה מנצל אותי? [פנתה לניר]
ניר-תעשו לי טובה עזבו אותי... נכנס לחדר שלו וטרק ת'דלת..
אני-יופי תברח יא שפןןןןןןן.. ואת כלבה צאי מהבית שלי..
בר-גם כן בית... חח את רק אורחת כאן... הם יכולים לעיף אותך מתי שהם ירצו.. [אמרה בשחצנות וחיוך..]
אני-יופי ועכשיו אני יעיף אותך מתי שאני רוצה... ודחפתי אותה... אבל לא ידעתי שזה יגמר איפה שזה נגמר...
לא ידעתי שהיא תיפול במדרגות... ממש לא.. גם לא התכוונתי..

איתי-פאר ליייייייייייייי.... מה עשית?![צעק] ניר שמע את זה וישר יצא מהחדר..
ניר-ברררררררררררררר.... ורץ אליה... היא שכבה שם בלי אכרה... עם מלא דם מסביבה..
אני-א...אני...ל..לא לא התכוונ..תי..[התחלתי לרעוד... הייתי בהלם... לא ידעתי שזה מה שיקרה... ממש לא]
איתי-פאר לי...[ואני... לא יכולתי להגיב.. כניראה שהייתי בשוק... ממה שקרה]
איתי-פאר ליייייייייי....[הוא נלחץ..]
איתי-פאר ליייי.... והתחיל לנער אותי שאני יגיב... אבל לא.. פשוט הבטתי בה.. איך היא נראת חצי מתה שותת בדם..
ניר-איתי תזמין אמבולנס מהר....[צעק]
איתי-אבל... אבל פאר לי..
ניר-מה יש לה?
איתי-היא לא מגיבה... קרה לה משהו...
ניר-זה יעבור תעשה משהו.... נו.... היא תמות פההה...
איתי-טוב טובבב... הוא הושיב אותי על הריצפה ורץ לטלפון להזמין אמבולנס..

ואז התעוררתי במקום לא מוכר... ורק איתי היה שם... ישן ליידי...
אני-איתי..[לחשתי]... איתי... והוא התעורר..
איתי-פאר לי... את ערה... הכל בסדר?
אני-אני.. אני רוצה מים..
איתי-שניה בסדר?! חכי..[הוא היה לחוץ..] איתי יצא החוצה וחזר עם אחות וכוס מים..
האחות-שלום.. פאר לי..
אני-היי..
האחות-טוב איתי אתה יכול לחכות בחוץ 5 דקות? אני צריכה לבדוק אותה..
איתי-אין בעיה.. הניח את הכוס ליידי ויצא..
אני-מה קרה? [שאלתי מבולבלת]
האחות-את בטח זוכרת שדחפת ילדה בשם בר במדרגות נכון?
אני-אמ...כ...כן... היא בסד..בסדר?[נלחצתי]
האחות-למזלנו הרב כן.. היא יצאה מכלל סכנה... היא פשוט איבדה הרבה דם..
אני-וואי.. איזה מזל..[ושוב חזרתי לנשום רגיל..] אבל מה קרה לי?
האחות-את כנראה היית בשוק ממה שקרה... והתעלפת.. אבל עוד היום את משתחררת אם המצב ישתפר....
אני-או...אוקיי..
האחות-טוב עכשיו נעשה לך כמה בדיקות... את יכולה לשבת?
אני-כן..[וככה היא עשה לי כמה בדיקות... כל מיני.. ואיתי נכנס]
איתי-נו מה איתה?
האחות-היא בסדר גמור? היום היא כניראה תשתחרר..
איתי-הלוואי..
האחות-טוב פאר לי לשתות הרבה מים... איתי תשמור עלייה..
איתי-כן ברור... והאחות יצאה... איתי התקרב אליי והחל ללטף את פניי..
אני-אני..אני מצטערת...
איתי-על מה?
אני-על זה שדאגת לי ככה..
איתי-אני כל הזמן דואג לך.. אז אין לך מה להצטער.. רק ילדונת תפסיקי לעשות שטויות טוב?[וחייך את החיוך היפה שלו ונשק למצחי]
אני-אממ אני ישתדל... 😁
איתי-יופי עכשיו את מחייכת אז הכל טוב..
אני-חחח... תגיד.. מה עם ניר ובר?
איתי-היא עוד בתרדמה... וניר בחוץ עם ההורים שלה.. מחכים שהיא תתעורר..
אני-הוא כועס?
איתי-את לא יודעת כמה..
אני-וואי..
איתי-וההורים שלה עוד יותר..
אני-אמאאא..
איתי-אל תדאגי הסברנו להם הכל.. ויעבור להם..
אני-טוב... איפה סמדר וגדי?
איתי-הם בדרך... הקפצנו אותם..
אני-וואי.. איך הרסתי הכל...
איתי-דיי מאמי הכל יעבור..
אני-אני מקווה..
ואז נשמעו דפיקות בדלת... ו.....נכנס/ה............


יאללה בובות שלי השקעתי בפרק הזה הרבה מאמץ... אז תגיבו והמון...
אוהבת אותכם המון המון המון... מואהההההההההה....
לילוששש..=]]


וואיי יפיופה זה מהמם!!
והיה שווה לחכות שתחזרי ותכתבי המשך!!!
שיהיה לך חג שמח ולכולכם בננות.. תהנו ולא לעשות שטויות..

המשךך בדחיפותת!!
😊
מהמם כמו תמיד..תמשיכי
מוווווווווווווושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

תמשיכי
אוהבת המווווווון,

חן =]
תודה מהממות שלי... מואההה..

יאללה עוד תגובות... עצלניות שלי....חיחי
מואההההה..
לוב יו אוווול..

באמת חג שמח לכולם... ובלי צרות.. אני רוצה שתחזרו שלמות בשביל שתגיבו לי על עוד פרקים... חחיחיחי
אז צ'אווווווו... ושוב..מואהההההההה...=]]
יווווווו....באלגן באלגן באלגן באלגן...

חיחיחי

סיפור מוווווששלםם!!!

ליטלוש המשך דחוףףף..!!

אוהבת המונים שלי!! מואאהה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך