איזה יפההה...אמאלהה...
איזה חמוד איתיי...
אבל אני עדיין רוצה שהיא וניר יהיו ביחד 😢
רוצההה עודדד...😢
בקשההה...😢
גם ככה אני מרגישה חראאא...
רק הסיפור שלך משמח אותייי...😢
תני עוד המשך אחד ארוך להיום..פליזייי...😢
מרינו'ש!
QUOTE (דגלכח @ 26/05/2005) רוצההה עודדד...😢
בקשההה...😢
גם ככה אני מרגישה חראאא...
רק הסיפור שלך משמח אותייי...😢
תני עוד המשך אחד ארוך להיום..פליזייי...😢
מרינו'ש!
מסכימה איתך
שימיייייי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..!!!!!!!!!
ואז????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
זה היה חלום...
ואת בכלל בפנימיהההההה...חיחיחי חיה בסרט אני...
תמשיכיי מאמי..
סתיוו'ש
מדהימות שלי הלוואי והיה לי זמן לכתוב לכן המשך..
אבל אני צריכה לזוז... אתן יודעות... לג בעומר...חיחי
אז תמתינו להמשך מחר...
מואהההה... תהנו...
לילוש..=]]
אוףף...😢
עכשיו אני מרגישה עוד יותר חרא..😢
טוב העיקר שתהני.. 😊
איזה סיפור יפהההההההההההההה
אוףףףףףףף אני רוצה עוד המשךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףף
קראתי את כל הסיפור והוא מהמםםםם
תמשיכי
ה-מ-ש-ך
יאללה עכשיו תריצי המשכים..
פיצוי על אילת 😊
מושלמתת שליי שימי המשךךךךךךךךךךךך
איזה סיפור ליגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגהה
יהה אמאאלהה איזה פרקים!!!!
המשךך דחוףףף
שנינושש