משהו כאן לא פסדר ....
הבטחת אתמול המשך !
אני רואה כאן נטישות .... חחח....
למה את ל ממשיכה?!
את נוטשת אותנו 😢?!
תמשיכי ומהר חחח
מהממםםם!!
זה הסיפורר הכי יפה שקראתיי בעולם!!
איזה מסכן טושי שלך 😉
חחח
מתה עליךך~!~
בתאלושששששש
ליטלו'שששששששש
ייבשת אותנו........ 😢
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
QUOTE (HeNNNNNNN @ 28/05/2005) ליטלו'שששששששש
ייבשת אותנו........ 😢
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
😢
QUOTE (_+*+_LoLiT_+*+_ @ 28/05/2005) QUOTE (HeNNNNNNN @ 28/05/2005) ליטלו'שששששששש
ייבשת אותנו........ 😢
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
😢
המשךךךךך
לאה 😛
ואז היא התעוורה וגילתה שהכול היה חלום!
איפה ההמשך שהבטחת???? =\
תמשיכי כבר,אני במתח אני מתגעגעת לסיפור שלך!!!
אוהבת המון,חן =]
QUOTE (hila1990 @ 28/05/2005) איפה ההמשך שהבטחת???? =\
תמשיכי כבר,אני במתח אני מתגעגעת לסיפור שלך!!!
אוהבת המון,חן =]
😁
😢...
אני רוצה המששך..
פליייזזז..
יאללה מאמי מה קורה עם ההמשך??
תביאי לנו אותו.. (:
מאמי תמשיכי כבר!!!
ואני יותר אוהבת את איתי!!!!
הוא כזה בובע והוא מאוהב בפאר לי ברמות קשות!!
אוהבת המון מואה.....!!!
הי היי היי מה נסגר?!
איפה ההמשך שלנו?!
זה כבר ממש גובל בחוצפההה
נוווו......
ליטל מה קרה ???