אתתתתתתת?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!
תמשיכיי ומהרר מאמייייייייי..!!!!
מסכן טושייייי...הכי חמוד בעולם..!!
אהה וכולם לדעת..
מעכשיו אני מחוברת ב-2..
אני זאת גם stavcohen8 וגם הילדה_והאגדה..
אז לא להיתבלבל....!מעכשיו אני מגיבה רק מזה..
ו9ת'המשך של הסיפור שלי אני כותבת מ-stavcohen8
מתה עליכן..
סתיוו'שששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מושלםםםםםםםםם
שימי המשךךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
סופ סופ המשכת
מושלם כמו תמיד..
מחכה להמשך הבא.. 😊
אני ממש לא מסכימה.... זה ממש לא פייר מצידך...
אחריי ייבוש של מי יודע כמה זמן אני חושבת שמגיע לכולנו המשך ממש ממש ארוךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (M666 @ 29/05/2005) אני ממש לא מסכימה.... זה ממש לא פייר מצידך...
אחריי ייבוש של מי יודע כמה זמן אני חושבת שמגיע לכולנו המשך ממש ממש ארוךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מסכימה איתך..
תמשיכייייייייי
או סוף סוף המשך!!!!!
עכשיו כפיצוי מגיע לנו המשך ארוך ארוך או אולי עוד המשכון קצר =]
אוהבת,חן..
QUOTE (hila1990 @ 29/05/2005) או סוף סוף המשך!!!!!
עכשיו כפיצוי מגיע לנו המשך ארוך ארוך או אולי עוד המשכון קצר =]
אוהבת,חן..
כנ"ל
לא לא לא את לא עושה לי את זההההההה
למה הפסקת.???.. היית כותבת 4 פרקים ביחד!!!
חחחחחחחח למרות שגם זה לא היה מספיק =)))
סיפור מעלףףףףףףף תמשיכי כמה שיותר מהרררררר
מואאאאאאה לאב יוווו
דנדוש
יהה אני מתה להמשךך דחוףףף1!1
ובקשההה בקשה אל תעשיח שאיתי ופאר לי לא יהיו ביחדד הם הכי חמודיםםם בעולםם
מדהים כרגיל,..!!!
שנינושש
יאאאאאאאאאא את מי היא ראתה???
המשךךךךךךך מאממי
QUOTE (M666 @ 29/05/2005) אני ממש לא מסכימה.... זה ממש לא פייר מצידך...
אחריי ייבוש של מי יודע כמה זמן אני חושבת שמגיע לכולנו המשך ממש ממש ארוךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גמני חושבת ככה...
זה ממש ממש ממש לא פייררר... 😠