ליטל קרה משו שאת לא ממשיכה????...
כולם פה מחכיםםם...
זה ממש מבעססס ומעצבןן..😢
רציני זה מציק כבררררר
יאללה המשךךךך
מה אנחנו צריכים להיתחנןןןןן?!
יש לך סיפור מעניין אז למה את לא כותבת?!
וואייי כבר 3 עמודים שמבקשים רק שתמשיכייייי..
זה כברר חוצפההההה..חעחע..
תמשיכייייייי כבררררר..
אני חייבת המשךךךךךךךךךךךךך..
סתיוו'ש
נראה לי שדפקו לנו נטישה מה.....
טוב שימי כבר המשךךךך מספיק עם היבוש הזה....
לאה 😠
שימיי המשךך כבררררררררררררררררררררר 😠 😠 😠
תקשיבו בננות... לא נטשתי.. בחיים לא... אז אין לכן מה לדאוג..
פשוט בל"ג בעומר לא ישנתי אז ישנתי מיום שישי בצהרים עד יום שבת בבוקר...[כן כן ישנונית אני]
וביום שבת הייתי בחדרה... אצל הדודים...אז לא היה לי זמןןןןן..=[[
אז מצטערת..
היום מבטיחה יהיה לכן המשך...
מואהההההה....
לוב יו אול..... לילוששש=]]
אה ....
חחח....
טוב .... מחכים !!
סוף סוףףףףףףףף
אני מחכה כבר להמשך.... אני כבר לא זוכרת איפה עצרת....
לאה 😛
המשךךךךךךךך בקשה מתחננננננננננננננתתתתתתתתתת
אני חייבת חייבת חייבת המשךך ד=ח=ו=ף ב=י=ו=ת=ר=!=!=!=!
לאב יוווווווו
דנדוש
חמדמדות שליייייי...=]] איזה כייף לכתוב פרק חדששש... חיחי... יאללה השקעתי המון מון..
אז אני רוצה המון תגובות... מואההההההה.... תהנו..=]
איתי-אחח ילדה שובבה... [אמר לי ועייני עצומות... ומלטף את שערי]
איתי-למה את עושה צרות? אווף.. רציתי לבלות איתך את היום הקסום הזה לבד... בשקט... בלי הרבה צרות..
אחחח הכל בגלל הניר הזה... אמן ולא היינו פוגשים אותו... אמן שלא היה מנשק את פאר לי...
הכל בגלל זה....
הרגשתי צביתה בלב... זה מפריע לטושי שלי... הוא סובל... אוווף... ניר מה עשית לי?! למה?!
דיי אמן... אמן... אמן... שאני יחזור לפנימייה עם איתי... ושהכל יחזור לקדמותו אמן...
ואז.................
...-פאר לי את בסדר? [מישהו הצפרץ לחדר..]
איתי-ששש היא ישנה....
סמדר-אהה מה קרה לה אבל? [זהיתי את הקול המודאג שלה]
איתי-וואי היה בלאגן.. היא ובר רבו ופאר לי בלי כוונה דחפה אותה במדרגות.. ובר נפלה והייתה מלאה בדם..
סמדר-נו... ומה קרה לפאר לי?
איתי-פאר לי נכנסה להלם... היא התחילה להחוויר ואז התעלפה..
סמדר-יאא ילדה מסכנה שלי... אני בטוחה שהיא לא התכוונה..
איתי-כן היא באמת לא התכוונה..
סמדר-ומה שלום בר?
איתי-אממ היא בהתאוששות... מסכנה..
סמדר-וניר?
איתי-אין לי מושג.. העפתי אותו מפה... הוא רב עם פאר לי והיא שוב התעלפה..
סמדר-הילד הזה... הוא עוד ישמע ממני... איתיוש מאמי אכלת משהו?
איתי-כן כן הכל בסדר... אורן היה פה מיקודם והביא לי כסף..
סמדר-אוקי... אם יחסר לך משהו תגיד..
איתי-אל תדאגי..
סמדר-יאא איך זה נפל עליינו עכשיו?!
איתי-כן... [ואז החלטתי שאני פותחת עיינים..]
אני-היי...
סמדר-ילדה שלייי... איך את מרגישה? [ישר זינקה לעברי]
אני-הכל בסדר... אני חושבת..
סמדר-אני שמחה לשמוע..
אני-...אני... אני לא התכוונתי.. באמת שלא.. אני מצטערת..[והרגשתי אשמה.. אשמה בהכל... אני ילדה טיפשההה... רציתי לבכותתת]
סמדר-לא זה בסדר... לא קרה כלום.. העיקר שכולם שלמים ובריאים..
אני-אבל בר... היא במצב קשה... היא בחיים לא תסלח לי...
סמדר-היא תסלח לך אני בטוחה... ואז שמעתי מישהו בוכה... איתי?!
אני-איתי? מה קרה?
איתי-סתם כלום..
סמדר-איתיוש הכל בסדר?
איתי-כן כן...
סמדר-טוב ניראה לי שאני יצא לי... ויצאה..
אני-טוש... מה קרה? [והוא התקרב אליי]
איתי-קשה לי לראות אותך ככה... עם כל המחשירים האלה... אוווף..
אני-דיי אל תדאג עוד מעט אי יוצאת מפה.. למרות שלא מגיע לי..
איתי-מגיע לך.. את בכלל לא אשמה הכל בגלל הבר הזאת.. והניר המפגר הזה... אווך בא לי להרביץ לו..
אני-דיי עזוב.. הוא לא שווה ת'מאמץ שלנו..
איתי-כן... טוב מאלך[והחל ללטף את פני] מתי את מתכוונת לצאת? יאללה נו?
אני-חחח אני מתה לצאת מפה ולהייות איתך... אני מבטיחה שאי לא יעשה שטויות.. רק שניר לא יכנס לפה..
איתי-אל תדאגי הוא יותר לא מתקרב אליך..
אני-... טוב אני יכולה לקום מהמיטה?
איתי-אממ לא ניראה לי שמותר לך..
אני-אבל אני רוצההה..
איתי-פאר ליייי..
אני-נווו..ועשיתי לו פרצוף עצוב..
איתי-יאא את עם הפרצופים שלך... חחח רעה.. יאללה קומי.. אבל בזהירות..
אני-חיחי אוקיי..
איתי עזר לי לקום מין המיטה.. ועזר לי עם האינפוזיה[בעע] ויצאנו למרפסת מהדלת שבחדר..[חיחי]
איתי-יאא אם תופשים אותך.. את מתאשפזת פה שנה..
אני-חח ניראה אותם.. והתישבנו על הספסל הכי קרוב שהיה..
איתי-אז מה יפיופה? מה את מספרת?
אני-אממ אין מה לספר..
איתי-וואלה... אז אני יכול לקבל נשיקה? מגיע לי לא?!
אני-ברור שמגיע... והתנשקנו לנו מתחת לשמש.. וכעבור כמה דקות התנתקנו...
אני-נו איך היה? חחח
איתי-אוו שווה כל רגע של המתנה..
אני-אחלה... מעכשיו אני לא מנשקת אותך שבוע..
איתי-מה?! את רוצה לשגע אותי?
אני-מה אתה כבר לא משוגע?
איתי-אם כן אז רק עלייך... =]
אני-באמת?
איתי-באמת באמת... ואז התשקרנו לעוד נשיקה.. אבל מישהו היה חייב להפריע..
...-האמ האמ.. מה את עושה בחוץ?
אני-סליחה? מזה עיניינך?
ניר-סתם.. עינייני... אסור לך להיות בחוץ..
איתי-אוי... אנחנו באמת מצטערים.. יאללה עוף מפה... עיצבנת מספיק..
אני-טושש[לחשתי לו כדי שיפסיק]
איתי-אל תגידי לי טוש... לזבל הזה אין זכות לדבר איתך בכלל.. מי הוא חושב שהוא?!
ניר-איתי תרגע לא בא לי לריב איתך..
איתי-וואלה... אני ממש מצטער [אמר בציניות]
אני-נו אולי תפסיקו?
איתי-תפסיקו הא?! אני רואה שאת נהנת מכל הקטע הזה שהוא ליידך ומפריע לנו כל הזמן..
אני-איתי אתה מדבר שטויות...
איתי-אה שטויות?! פתאום זה שטויות... גם הנשיקות שלכם זה שטויות.. יאללה חלאס כמה אפשר לשתוק?
אני-איתיייייי... מה יש לך? אתה לא נורמלי..
איתי-נכון אני לא נורמלי.. אני עושה בשבילך הכל... מרחיק אותו ממך כדי שיהיה לך טוב.. כדי שיהיה לנו טוב.. אבל לא.. חס וחלילה שלא יפגע..
אני-טוב יודע מה?! נמאסת... אין לי כוח לריב איתך..
איתי-גם לי אין... אני זזתי... תשארי פה עם ניר שלך... אהה אחרי זה ספרי לי מי מנשק יותר טוב... אני פשוט מת לדעת.. קם והלך..
אני-איתיייייי...[צעקתי] נו.. אל תהיה תינוקק...
ניר-דיי עזבי אם זה מה שהוא חושב עלייך אז לא מדיע לו שתהיי איתו..
אני-לך אין זכות בכלל לדבר.. הכל בגללך..
ניר-נכון מה שתגידי הכל בגללי.. אני אשם שפגשתי אותך.. אני אשם שהתנשקתי איתך.. אני אשם שנישקת אותי..
אי אשם שישנת איתי.. אי אשם שעזרתי לך עם איתי.. אי אשם שבר פה בכלל נכון?!
אני-ניר.. סתוםםםם... אין לי כוח לשמוע גם תצעקות שלך... אווף שני ילדים קטנים...
ניר-יאללה מה בכלל אני מנסה לדבר איתך? את הרי סתם משחקת בי... כמו סמרטוט שלך..
אני-נכון... ביי אתה יכול ללכת..
ניר-וואלה ביי באמת... וקם..
'אוווף... תמותו כולם... יודעים מה? תמשיכו לחיות.. אני.. אני רוצה למות.. נמאסתם עליי... דיייי..
כמה אפשר לסבול ממכם? שתי תינוקות... אני בסך הכל מנסה שהם לא יריבו ובסוף אני אשמה...
גררררר וניר... הכל בגללוווווו... למה הייתי חייבת לפגוש אותו?! גאדדדדד.... בא לי למוווות...'
זהו התעייפתי.. החלטתי לחזור לחדר לפני שבאמת יתפסו אותי משוטטת בחוץ..
פתחתי את הדלת... וכשנכסנתי ראיתי בפנים את.....
זהו מהממות שלי... תגיבו והמון... מגיע לי לא?! אז מואההההההה.....
לוב יו אוללל... לילושש..=]]
יא סוף סוף כתבת המשךךךךךךךך
אחרי שדפקת לנו נטישה רצינית.....
אני חושבת שמגיע לנו פיצוי לא? 😉
התגעגעתי לסיפור שלך....
כתבי כבר עוד המשךךךךךךךךך,
דחוף
לאה 😁
את מי היא ראתה?!?!
המשךךךךךךךךךךךךךך פלייייייז