מושלםםםםםםם כמו תמידדד
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
איזה סיפור מעלFFF
אחחח היה שווה לחכות להמשך.....
וואי .... וואי ....
איך התגעגעתי !!!
והפעם העיניינים מתחילים מזה להיתחמם ..... חחח....
יאלה מאמוש ---->המשך !!
אוהפת ===>
נדיוששששששששששששש.....!!!!
סוף סוף המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני רוצה עודדדדדדד התגעגעתיייייייייי
זה היה יפההה...
אבל לא כזה ארוךך..😢
אני רוצה עודד..חכינו פהה הרבה זמן אז את חייבת לנו עוד המשך..😛 חיחיחי
יפיופהההההההההההההההההההההההההה סוף סוף חזרתתתתתתתתתתתתתתתת איך התגעגעתי אליךך
מחכים להמשךךךך ח"ג שמחחחחח
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!!
😁
הההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יפה שלי!!! מקווה שנהנת!!! התגעגתי.. 😁
איזה קטעים הולכים פה!!! חחחחחחח....
המשך דחוף!!!
חולע עלייך!! מואה....!
פשוטטטטטטטטטטטטטט מהמםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
תמשיכיי ודחוףףףףףףףף..!!!!!!
אני נחמדה ואני כותבת לכם עוד המשך... חיחי....
יאללה תהנו מגיע לכם... מואההה...=]]]
אני-חחח... תגיד.. מה עם ניר ובר?
איתי-היא עוד בתרדמה... וניר בחוץ עם ההורים שלה.. מחכים שהיא תתעורר..
אני-הוא כועס?
איתי-את לא יודעת כמה..
אני-וואי..
איתי-וההורים שלה עוד יותר..
אני-אמאאא..
איתי-אל תדאגי הסברנו להם הכל.. ויעבור להם..
אני-טוב... איפה סמדר וגדי?
איתי-הם בדרך... הקפצנו אותם..
אני-וואי.. איך הרסתי הכל...
איתי-דיי מאמי הכל יעבור..
אני-אני מקווה..
ואז נשמעו דפיקות בדלת... ו.....נכנס/ה............
וניר נכנס....
ניר-אפשר להכנס?
אני-אם אתה רוצה..
איתי-פאר לי..[אמר לי בשט בנימה מעירה]
ניר-זה בסדר עזוב.. והתקרב אליי..איך את מרגישה? [הוא הפתיע אותי.. הייתי בטוחה שנהיה בברוגז..]
אני-אממ בסדר..
ניר-אחלה..
איתי-טוב אני יוצא לאכול.. אז תדברו בשקט..
אני-בטוח?
איתי-כן כן...
אני-טוב ביי מאמי..
איתי-ביי נשמה.. נשק לי ויצא.. והיה שקט... 'נו תגיד משהו... אווף.. מה אתה שותק?! הכל בגללך...'
אבל הוא לא אמר כלום... אז החלטתי לשבור ת'שתיקה..
אני-מה באת כדי לשתוק?
ניר-אממ לא.. באתי כדי לברר משהו..
אני-נו...
ניר-אפשר לדעת למה התעצבנת?
אני-על מי?
ניר-עליי...
אני-כי עיצבנת אותי..
ניר-נו...
אני-כי לא יודעת... זה פשוט עצבן אותי לראות אותך ואת בר מתחרמנים באמצע הסלון..
ניר-זה בגלל שזה באמצע הסלון או בגלל שזה קרה בכלל?
אני-סליחה?! 'איזה חצוווף...'
ניר-שום סליחה... תעני לי... מה בוער לך?
אני-לא בוער לי שום דבר ורד ממני..
ניר-לא רוצה... אני רוצה תשובה... נכון זה הפריע לך שהייתי עם בר?
אני-לאאא..
ניר-דיי כבר להיות ילדה קטנה... מה את רוצה לשגע אותי? את גם רוצה להיות עם חבר שלך וגם לשמור אותי על אש קטנה? מה את רוצה שאני יחכה לך? אהה? תגידי מה אתה רוצה?
אני-שתמות!!! 'מה שימות? לא לא שלא ימות... דיי איך אני אומרת כזה דבר? חס וחלילה'
ניר-אז את רוצה שאני ימות?
אני-..
ניר-תעני לי... את רוצה שאני ימות? שאני יעלם לך מהחיים? מה בגלל שהמשכתי הלאה ולא חיכיתי שתזרקי את חבר שלך?
אני-ניר דיי עזוב אותי..
ניר-אהה עכשיו זה תעזוב אותי.. לפני שניה רצית שאני ימות נכון? [הגיב את קולו]
אני-דיי דיי דיי....... אתה משגע אותי אתה לא מבין? תפסיקקקקקקקק...
ניר-להפסיק מה?! אני לא מבין אותךךךךךךך..מה את רוצה?! [צעק]
אני-[התחלתי לצעוק לו...]אני.. אני רוצה...[התחילה לי סחרחורת איומה...]
ניר-פאר לי... הכל בסדר?.... פאר ליייייייי.... דברי איתי.. את חיוורת... אחוווווווווות...[הוא צעק] והאחות נכנסה....
האחות-מה קרה לה?
ניר-אני..אני לא יודע.. פתאום היא התחילה להסתחרר לי פה..
האחות-היא אבדה צבע... [היא הרימה לי את הרגלים גבוה ואמרה לניר לתיז עליי מים...]
ואז איתי נכנס לפתע...
איתי-מה קרה?!
ניר-אני לא יודע..
איתי-מה עשית להההההה?!
ניר-לא עשיתי לה כלום..
איתי-אוווף רק נזק אתה עושה לנו... תעוף מפה... תעוףףףףףףף..[צעק] וניר יצא..
האחות-טוב חזר לה הצבע.... פאר לי את בסדר? את שומעת אותי?
איתי-נסיכונתתתת[התחנן לתשובה]
אני-אני בסדר...
האחות-טוב תקשיבי היום את לא משתחררת זה בטוח... ואתה אתה לא זז מפה... תשמור עליה שתישן ותנוח..
איתי-כן כן.. בטח.. אין בעיה..
האחות-יופי.. אם קורה משהו תעשה את מה שעשיתי ותקרא לי מהר..
איתי-אוקיי... והאחות יצאה...
אני בנתיים עצמתי את עייני.. לא ישנתי.. פשוט נחתי... רציתי לחשוב על השיחה שלי עם ניר..
באמת למה התעצבנתי... מה כל כך הפריע לי?! כאילו וואט דה פאק יש לי ממנו?! דיי אני עם איתי והכי טוב לי בעולם..
חלאססססססס... מספיק.. אין יותר ניר... הוא אח שלי ורק אח שלי ולא יותר מזה... עכשיו אני טושי לנצחחח.... לנצחחחח...
איתי-אחח ילדה שובבה... [אמר לי ועייני עצומות... ומלטף את שערי]
איתי-למה את עושה צרות? אווף.. רציתי לבלות איתך את היום הקסום הזה לבד... בשקט... בלי הרבה צרות..
אחחח הכל בגלל הניר הזה... אמן ולא היינו פוגשים אותו... אמן שלא היה מנשק את פאר לי...
הכל בגלל זה....
הרגשתי צביתה בלב... זה מפריע לטושי שלי... הוא סובל... אוווף... ניר מה עשית לי?! למה?!
דיי אמן... אמן... אמן... שאני יחזור לפנימייה עם איתי... ושהכל יחזור לקדמותו אמן...
ואז...........................................................
חיחי בגלל שהייתן כאלה מתוקות אז כתבתי לכן עוד המשכון... אז תגיבוווו..
מואה מואה מואההההה..
לילוששש.=]]]
יאאאאאאאאאאא איזה יפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה
המשךךךךךךךךךךך הכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףף שיש
חחח איזה מאמי מקסיייייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךך