חנוש יפה שלייי אני מתגעגעתתת..
לא דיברנו פולל זמןןן..😢
אני אוהבת אותך מאמי..
חזרתיייייייייייייייי.....!!![היה ממש ממש ממש שווה באילת...חיחי]
וואי איך התגעגעתי..
כבר אמרתי שאני חולה עליכם?! לא לא לא... אז אני חולה עלייכםםםםםםםםם!!!!
אין אתן כאלה חמודות... וואי איזה תגובות... אני מאחלת לכל כותבת תגובות כאלה...חיחי=]]
תקשיבו... אני עכשיו הגעתי הביתה אז אני פורקת את המזוודות ואז אני יכתוב המשך... מ-ב-ט-י-ח-ה.....
אז תתאפקו עוד קצת..חיחי
מואהההההההההההההההה!!!!!
לילוש=]]
יש יש יש יששששששששששששששששש
היום תגובהההההההה??????. ישששששששששששששששששששששששששששש
מטורפת עליייייייייייייייייייייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פליז שזה יהיה מהירררררררררר והמשך ארוךךךךךךך בקשה=))
חחח לאב יווווווווו המוווווון מוכשרת שיליייייי
דנדוש
יייייייייייייששששששששששששששששששששששששששששש 😛
אופסססס חחחחח
התכוונתי היום המשךךךך
חחחחח אותו דברררר
לאב יוו ומחכה להמשך אל תאכזבייייייייייי
דנדוש
ישששששששששש בובה חזרת!
שמחה שנהנת..
יאללה תביא לנו אותה בהמשך..וארוךךךךך 😛
ישששששששששששששש איזה כיףף שחזרת.. כמה אני מאושרתת מחר בבוקר יחכה לי המשךך.. איזה ליגה!!
ובאמת מאמי נכון שהיה כיף לקבל תגובות?
אז יאללה בננות תזיזו תאצבעות ותקתקו מלא הודעות כאלה לכל סיפור שאתם קוראות, ובמיוחד לסיפור הזה כדי שלא יגמר לעולםםםםםםםםםםםםםםםםםם
😊
סיפור מדהיםם
מזמן לא קראתי אותוו כי לא מצאתי חיחי =]
תמשיכי חח
ישששששששששששששששש!!!!!!!!!!!
סופסוףףף חזרתת!!!!
יאלה המשך מהרר!!!
-לינורוש-
יווווו איזה כיףף שחזרתתתתתתתת..!!!
שמחה שהיה לךך כיף מאמי.!!!!
עכשיו תמשיכיייי לנו את הסיפור....ודחוףףףףףף....היתגעגעתיייייייייייייייייייייי אליו..!!
סתיוו'שששששש
איפה ההמשך?!... 😮
אופההה... 😠
שירונוש אני ישתגע .. תשימי המשך הכי דחוף בעולם!!
נווווווווווווווווווווווווווווווווו??
חחחח אני בבצפר ואני מגייבה דרך חשבון של חברה...
בקיצור זאת לינור
יאלה כברררר!!!
המשךךךךךךךךךךךךךך