סיפור מושלם!
שימי המשך וארוךךךךך
מדהיייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (hila1990 @ 21/05/2005) מה עם המשךךךךךךךךךך?!?!
😯
איי איי איזה כייף לי... איזה תגובות... חיחי... מאושרת שכמותי.. והכל בזכותכן.... מואהההה
יאללה תהנו... ותגיבו בסוף...חחחח=]
אני-ישש וופל אמריקאי...
איתי-חחח שמנמונת..
אני-דיי אני שמנה רק בגללך..
איתי-בגללי?
אני-חחח כן כי אתה כל הזמן מפנק אותי..
איתי-וזה טוב או רע?
אני-טוב מאודדד..
איתי-אל אל תתלוננתי... חחח
אני-לא מתלוננת... התחלנו לזלול לנו... האכלנו אחד את השניה.. והתנשקנו המון... ואז..
אני-שיטטטטטטטטטטטטטט
איתי-מה קרה?!
אני-......................
אני-שכחתי להביא לך ת'מתנה שקניתי לך....[אמרתי בלחץ]
איתי-חחחחחחחחח
אני-מה אתה צוחק?
איתי-חחחח קרעת אותי... חשבתי כבר קרה משהו...
אני-איזה מניאק... זה באמת מלחיץ... זהו עכשיו אתה לא מקבל ת'מתנה שלך..
איתי-חחחח טוב לא צריך..
אני-מה לא צריך? ככה אתה מזלזל?
איתי-חס וחלילה... ברור שאני רוצה ת'מתנה..חחח
אני-חחח יופיייי..
איתי- טיפשונת קטנה...=]] ונתן לי נשיקה..
אני-וואי התפוצצתי...
איתי-מה? תראי כמה נשאר...
אני-אויש חפיף... גם ככה בא לי להקיא מהגלים...
איתי-מה את לא נהנת?
אני-בטח שאני נהנת... אפילו מאוד נהנת..
איתי-אז תפסיקי להתלונן...חחח
אני-טובבב.... קמנו מהשולחן והלכנו "לסיפון" של היאכטה... והתישבנו שם על ספה קטנה מחבוקים.. מביטים בשקיעה.. הכתומה סגולה... הפשוט מדהימההה...
אני-טוש..
איתי-כן..
אני-אתה מוכן כבר לגלות לי מה הסודדד?
איתי-אממ ניראה לי שכן..
אני-באמת?
איתי-כן כן..
אני-יאללה דבררר אני במתחח
איתי-נכון ששירז אמרה לך שהיא מכירה אותי מספיק טוב?
אני-נו..
איתי-אזזזז..
אני-נוווו?!
איתי-אז אני פה כבר מיום שני..
אני-מההההההההה?[צעקה]
איתי-שששש חחח תני לסיים..
אני-לא לא לא אתה פה מיום שני ולא אמרת לי... איזה זבל... ועוד ביום ראשון אתה עוזב.. והייתה לך הזדמנות לבלות איתי כל השבוע ואתה וויתרת ככה..
איתי-אוווף תקשיבי רגעעעע
אני-נוווו רק דבר
איתי-אני פה מיום שני... בבית של מור ואורן כי.. כי הם אימצו אותי....
אני-................
איתי-נו תגידי משהווווו...
אני-א..אנ..אננני בבהללםםםם...[אמרתי מופתעת...מגמגמת]
איתי-אז בקיצור הם אימצו אותי.. אז בגלל זה אמרתי שעכשיו אנחנו יכולים להיות ביחד לנצחחחח.. את קולטת?! אני ואת לנצחחחח בלי שאף אחד יפריד בניינו שוב...[אמר בהתרגשות]
אני-אני... אני לא מאמינהההה...[התחלתי לבכות... מאושר]
איתי-תאמיני מאמי תאמיני..וניגב את הדמעות הזעירות שזלגו על פניי...
אני-יוווו אבל איך?
איתי-אממ סמדר הרגישה ממש רע בגלל שהיא הפרידה בניינו אז היא דיברה עם הדר.. והיא אהבה ת'רעיון..
ולא מפריע להם שיהיה להם עוד ילד בבית... כי יש להם בית ענק... אז הם החליטו לאמץ אותי גם כי ם רצו כן?!...
וכולם ידעו מההפתעה..
אני-מההה? גם שירז?
איתי-גם
אני-גם דפנה וקרן?
איתי-גםםםם
אני-יאאא בגלל זה הם התחמקו ממנייייי..
איתי-נכוןןןן..
אני-דיי אני בשוק אפילו ניר לא סיפר לי..
איתי-למה אפילו?
אני-כי ככה... לא משנה... 'כי הוא אוהב אותי.. הוא היה צריך לספר לי...' חשבתי לעצמי
איתי-פאר לי?
אני-יאאא ובגלל זה הוא גם היה מבואסססס..[אמרתי בלחש..מנסה להבין]
איתי-מה אמרת?
אני-אממ כלום כלום..
איתי-שניר היה מבואס נכון?..
אני-אממ כ..כן..
איתי-למה מבואס?..
אני-מממ לא יודעת...[נכנסתי ללחץ.. הייתי בטוחה שהוא יעלה עליי.. עליינו..]
איתי-נו דיי פאר לי.. מה יש?
אני-אבל אתה תשנא אותי אחרי מה שאני יספר לך..
איתי-אני בחיים לא ישנא אותך... רק דבריייי
אני-נו לאאא... אבל אתה חייב להבין שזה היה ממש סתם... בלי שום כוונה... והייתה לזה סיבה..
איתי-למה?! סיבה למההההה...
אני-אני וניר... אנחנו...[רציתי למות... לקבור ת'עצמי חייה.. לבכות...]
איתי-את וניר התנשקתם...
אני-כן...[אמרתי בשקט השפלתי את ראשי והדמעות זלגו...] התנשקנו..
איתי-טוב זה בסדר.. אני מבין אותך..
אני-מה?! [הרמתי את ראשי.. מסתכלת עלייו מופעת...מה מבין אותי? מה עובר עליו?]
איתי-אני כבר ידעתי מזה.. פשוט רציתי שזה יבוא ממך... ניר סיפר לי הכל..
אני-אווווף אני שונאת אותווווו
איתי-למה?
אני-כי הוא גרם להכל... הוא... הוא כל כך דומה לך... שאני שונאת אותוווו..
איתי-מה את שונאת גם אותי?
אני-לאאאא..
איתי-אבל הוא דומה לי..
אני-נכון אני שונאת אותו כי הוא דומה לך... כי אני רוצה אותך... ולא עוד מישהו שהוה דומה לך.. ולאהוב רק אותך.. שיש לך אופי מיוחד.. ולא עוד מישהו שיש לו אופי דומההה...
איתי-טוב תקשיבי... ותקשיבי טוב.... תרגעי.. תפסיקי לבכות... אני מבין הכל.. ואני סולח..
אני מבין אותך.. אני פשוט הייתי חסר לך...
אני-אז רגע גם אתהה?
איתי-לא אני לא התנשקתי עם אף אחת.. 😉
אני-אההה..
איתי-אז אל תחשבי על זה.. ולא קרה כולם... את והוא בחיים לא התנשקתם... וזה היה סתם חסר רגשות..
והוא אמר לי שהוא מצטער והבהרנו הכל... אחרי שהורדתי לו אגרוף אבל עדיין סלחתי לו..
אני-דייי אז אתה הבאת לו את האגרוףףףף..
איתי-כן..
אני-אבל באותו יום הוא היה איתי בקניון? כאילו איך הוא העיז בכלל?!
איתי-אני אמרתי לו לעשות את זה...
אני-אבל למה?
איתי-כדי שלא תחשדי בכלום... ושתצאי קצת מהבאסה שהיית בה... הוא סיפר לי שבכית המון..
אני-כן... אוווף... חבל בכלל שפגשתי אותו...
איתי-דיי תפסיקי.. לא קרה כלום... וחיבק אותי אליו.. חזק חזק... והחזרתי לו חיבוק.. לא רוצה שיעזוב אותי.. שוב..
אני-איך אתה יכול להיות כל כך טוב?
איתי-אני לא כל כך טוב... זה פשוט אני... ואני מבין ת'סיטואציה...
אני-אתה כל כך מתוק... אתה נשמה... אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך... ושוב ירדו לי דמעות..
איתי-אחחח אני כל כך אוהב אותך... את הילדותיות והבגרות שיש בך... את הקנות שלך... אני אוהב את כולךךך
אני-אני אוהבת אותך... באמת..
איתי-אני יודע.. ונישק אותי במצח... ועבר לנשק כל חלק בפניי.. ואז עבר לפי... מנשק בעדינות ברכות...
באיטיות... בחושניות... ואז התנשקנו נשיקה צרפתית מיוחדת.. מיוחדת שכל כך כאב לי.. כאב לי בבטן.בלב..
זה הפרפרים... הם שוב התחילו לעוף... ווואי הרבה זמן לא הרגשתי ככה..
ואז התנתקנו... התחבקנו חזק.. הרגשתי את ליבו.. ליבו דפק כל כך מהר.. אז הייתי חייבת לשאול..
אני-אתה הרגשת את זה?
איתי-חחח כן.. שוב...
אני-זה כאב לי... אבל זה כֶאֶב שאני מוכנה לספוג כל פעם מחדש..
איתי-חחחח נשמה שלי... גם אני... וואי אני כל כך שמח שכל זה קרה.. אפילו הנשיקות שלך עם ניר..
אני-מה? למה?
איתי-כי אני חושב שזה יקרב בניינו עוד יותר.. ישלים ת'פערים..
אני-חחח חכם שכמותך...
איתי-חח אני יודע...
אני-אחחח לאכול אותך..
איתי-אויש לא כדאי לך אני לא טעים..
אני-וואלה? אני רוצה לנסות..
איתי-לאאא
אני-כן כן כן..=]]
איתי-חח פאר לי שלא תעזייי..
אני-נוווו... ונשכתי אותווווו..
איתי-איייייי...
אני-וואלה אתה באמת לא טעים..
איתי-מגעילה..
אני-חחח צחקתי מאמי... אתה הכי טעים בעולם...הכי מתוק בעולם... הכי הכי בעולם....
ושוב התנשקנו... הפעם בלהט... בלהט סוחף... נשכבנו על הספה... הוא מעליי..
כל כך התגעגעתי לרגעים האלה.. איייי
ידיו העדינות...הנעימות ליטפו את ביטני... וידי את גבו... ואז עצרתי אותו..
אני-טושש..
איתי-כן מאמי.. הכל בסדר?
אני-הכל מעולה.. אבל אני לא רוצה שניסחף..
איתי-למה?
אני-כי אם ניסחף אז נשכב.. ואני לא רוצה לשכב פה.. 😁
איתי-חחחח טוב מאמי איך שאת רוצה..
וקמנו...
איתי-וואי כבר רבע ל12..
אני-מההההההה? [ובאמת כבר היה חושך..]
איתי-כן כן
אני-אבל רק התחלנו..
איתי-חחח ככה זה שנהנים..
אני-כן הא... רק חבל שנהרס קצת באמצעע..
איתי-דיי טוב.. אמרנו שלא מדברים על זה יותר..
אני-מדברים על מה?!
איתי-חחחח חולה עלייך...[צעק]
אני-ואני עליך...[צעקתי גם אני]
איתי-חחח שניתקשר לאח הגדול שלי?! אורן..
אני-וואלה הוא אח שלך עכשיו.. חיחי יאללה תקשר..
איתי-טובב...=]]
הם דיברו בטלפון.. ואני.. אני הבטתי באיתיוש שלי.. מאושרת... מודה לה' ששלח לי ת'מלאך שלו..
שיגן עליי... שיאהב אותי.. כמו שאני... לתמידדד...=]]
איתי-הלו?!
אני-הא?!
איתי-חחח חלמת.. ואת מחייכת.. חשבת עליי?
אני-חחח כן.. עליי.. עלייך.. עליינו..
איתי-אוו מה חשבת?
אני-אל תהיה סוטה...
איתי-חחח טוב..
אני-סתם חשבתי כמה שאתה מלאך.. ושאני מודה לה' שהוא שלח לי אותך..
איתי-ואני מודה לה' שיצר אותך בשבילי... שתהיי איתי תמיד..
האיש[זה שקיבל את פניינו]-טוב אתם יכולים לרדת.. הגענו..
איתי-אחלה... תודה... היה ממש מהנה..
האיש-אני שמח....
אני-טוב בייי ותודה..
האיש-בבקשה.. ולהתראות..
אני+איתי-להתראות..
ירדנו מהיאכטה וממש קרוב אורן היה במרצדס שלו...
אני-גיסייייייייייי.......=]]]
אורן-חחחחח את כבר יודעת..
אני-חחח כן כן..
אורן-תקשיבי לי טוב טוב.. עכשיו שהוא אח שלי.. אני לא רוצה לשמוע שאת עוזבת אותו מתישהו..
אני-בחיים לא.... אם כבר הוא יעזוב אותי..
איתי-בחיים לא... ונתן לי נשיקה..
אורן-יאללה לאן להסיע אותכם? לבית שלנו או שלך?
אני-שלי שלי... תישן אצלי.. בחדר החדש שלי..
איתי-בכייף..=]]
אורן-ובלי שטויות כן?!
אני+איתי-סתוםםםםםםםם..
אורן-וואי וואי תרגעו..
אני-אם תסתום אנחנו נרגעעע...
אורן-חחח טוב אני סותם...
אחרי כמה דקות של הנאה עם הרבה נשיקות מטושי הגענו לבית שלי..
אורן-יאללה בי ביי תהנו... ולישון..
אני+איתי-סתוםםםם
אורן-יאללה חצופים רדו מהאוטו אני ממהר..
אני-חחח בייי..
איתי-בייי ותמסור תודה לאמא שלך..
אורן-היא גם אמא שלך..
אני-אל תהיה קרציה תן לו להתרגל..
אורן-כן כבר שמעתי את זה.. טוב יאללה לכוווו
אני-אנחנו הולכים תהיה רגוע...
אורן-יופי.. צ'אווווווו
אני+איתי-ביייי
נכנסנו לבית.. והוא היה חשוך... והמכוניות של סמדר וגדי לא היו בחנייה... אז יש לנו ביית ריק?! יששש
אני-ניראה לי אנחנו לבד...
איתי-מגניבבבב..
אני- כן כן... 😊
נכנסנו לסלון... הדלקתי את האור... וגליתי על הספה את........................................................
יאללה בובות שלי זה הפרק האחרון עד יום חמישי.... או יום רביעי... אז תחכו בסבלנות...
ותגיבו בנתיים... ותתגעגעו... חסר לכן שלא... חיחי
אוהבת אותכן... חולה עלייכן... מואההההההההה.....לילוששש=]]
זה מספיק ארוך?!
חסר לכן שאתם אומרות שלא...חחחח
אני יתגעגע... =[[
מואהההה
ניר??????
מחכה להמשך בקוצר רומח מקסייייייים
חיחי טוב תקשיבו אני עכשיו נוסעת לאילת אז לא יהיה לכם המשך עד יום רביעי.. באסה לכם..
אז תתגעגעו ואני יגעגע אלייכם... מואההההההההההההה!!!!
ותגיבו בנתיים.. השקעתי בפרק..=]]
צ'אוווווווווו... לילוש=]]
אז אולי תפצי אותנוו.??...
ושמי עכשיו המשך קצרצר?.........
בבקששששששששששההה
מה אין המשך עד יום רביעי???????מה זההההההההההה
לא רוצההההההההההההההההה
אוף אבל מה יהיה עכשיו עם נירר..
אני רוצה שהיא וניר יהיו ביחדד...
יואוווו אני ימות עד יום רביעי בלי המשךךך
אני ימות בלי המשךךךךך
נו נו נו........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבל שמלאכים כאלה קיימים רק בסיפורים!!!
+*-מישל-*+
באיזה מתח השארת אותנו!!!!
עד יום רביעי עכשיו?
אוווף =\
טווב מקווה שזה יעבור מהר,יש לך סיפור פשוט מ=ו=ש=ל=ם!!!!
אוהבת המון,
חן =]
איזה יפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!!
יאאאאאאאאאאא יאאאאאאאאאאא אימצו אותווווווו
איך אני מתרגשת חחחחחחח
בטח ניר היה על הספה התנשק עם מישהי נםנםנםנ =//