חחחחח איזה יפפפפפפפפה
אין את כותבת מעלףףף
המשךךךך
בובית סיפור מהממם!!
שימי המשךך
אני חולה על הסיפור שלך
את לא יודעת פשוט כמהההההההה
המשך פליזזזזז
ואי זה מושלםם
מקווה שנהנת בטיול שנתי!!
משוו במת ממש מוזר פה כי ניר רב עם מישו ואנחנו לא יודעים עם מי עדין והוא מתנהג גם מוזר כזה..טוב שיהיה
מחכה להמשךך
שנינושש
יש פה משהו חשוד
יש לי תחושה שניר ואיתי מארגנים לה הפתעה לחצי שנה..
תמשיכייייי!
רוציםםם המשךךךךך..
ואיי איך התגעגעתייייי... 😂
כבר הספקתי להיתגעגע .... !!! חחח ....
יאלה מאמוש ---> המשך ... !!!!
אוהפת הכי הכי ===>
נדיושששששששששששששש...!!
ואייי כמה תגובות.. איזה כייף לי.. אני מאושרת... חיחי יאללה בלי זיבולי שכל..
קבלו המשך... והתנווווו..=]]] מואה...
ליגל-אמא אני עייפה..
סמדר-מתוקה לכי לישון... מחר גם יש לך בית ספר.. וגם לכם..
אני-כן אני גם עייפה... אני הולכת לישון..
סמדר-ניר מה איתך?
ניר-אממ גם אני ילך לישון..
אני-טוב יאללה ליילה טוב לכולם..
ניר-לילה טובבבב...
וכולנו עלינו למעלה.. כל אחד נכנס לחדרו... נרדמתי תוך דקה וחצי..
ושקעתי בחלומות יפים... עליי ועל איתיוש...חיחי
בבוקר העיר אותי......
צלצול הפלאפון... אבל זה לא היה צלצול של שיחה... זה צלצול של הודעה..
'הודעה בשעה כזאת? מי זה?!'
חיפשתי את הפלאפון מתחת לכרית ואז מצאתי... היה לי קשה לפתוח ת'עיינים אבל לא הייתה לי בריירה...
הודעה מטושיייייי... עלה על פניי חיוך ענקקק...=]]]
'נשמה שלי.. נשמה תהורה שלי...
היום אני מכיר אותך כבר חודשיים...
ומאז שכל יום עבר התחלתי לאהוב אותך יותר..
אהבתי אליך גדולה יותר מהשמיים..
מילה אחת לא יכולה להסביר את גודל אהבה שלי
ואפילו לא מליון מילים...
נסיכונת קטנה שלי... עשית אותי למאושר ביותר..
ואני מקווה שאני עושה אותך לילדה הכי מאושרת בעולם..
אז מזל טוב לנו יפה שלי... אני אוהב אותך המון המון המון..
ורק חבל שאני לא יפגוש אותך ביום המושלם הזה..
שמסמל את החודשיים הכי מאושרים בחיים שלי..
אבל לא נורא מחר יהיה לנו יום קסום משלנו...
אז ביי מתוקה... אוהב אותך עד השמיים... ובחזרה..
נשיקות....'
בטח כבר הבנתם שכל זה לא נכנס בהודעה אחת... היו 3 הודעות... חיחי
וואי כל כך התרגשתי שקראתי הכל... הצטערתי על הנשיקות שלי עם ניר..
כל כך שנאתי את עצמי באותו רגע... בעע... ודמעות עמדו בעייני..
שמעות של אושר... ודמעות של אכזבה..
לא נורא פאר לי הכל יעבור מחר.. הכל יעבור... אמרתי לעצמי... וניסיתי להרגע..
לשלוט על הדמעות שלא יתחילו לרדת..
השעה הייתה כבר 7 ורבע... אז נכנסתי למקלחת... שתפתי פנים,צחצחתי שיינים..
סידרתי את השיער שלי... ושמתי לב שהוא ארוך מידיי... והפוני... אני צריכה לחדש אותו..
אני צריכה חידוששש..
יצאתי מן המקלחת.. והתלבשתי... החלטתי להתייפייף... כי היום יום מיוחד..
היום אני וטושי שלי חודשיים.. ואני רוצה שכולם ידעו את זה... חיחי
לבשתי חצאית מיני לבנה... וסטרפלס כחול... ונעלי פומה כחולות..[חדשות]
ב8 ירדתי למטה... וסמדר,ניר וליגל כבר היו למטה מוכנים...
אני-בוקר טוב כולם..
סמדר-בוקר טוב ילדה יפה...
אני-חחח בוקר..
סמדר-היום את ואיתי חודשיים נכון?
אני-חחח נכון..
סמדר-ניר אמר לי... והוא בא לפה או שאת הולכת אליו?
אני-אממ הוא בא מחר.. סליחה שלא אמרתי קודם..
סמדר-לא נורא מתוקה זה ממש בסדר..
אני-אחלה.. בוקר טוב ניר..
ניר-בוקר טוב..
אני-מה יש לך על הבוקר?
ניר-שבוקר..
אני-אה?
ניר-בית ספר מאמי.. נשמע מבאס לא?
אני-אההה.. חחח מאוד...
סמדר-טוב אתם רגילים לא ללכת לבית ספר.. חצופים... יאללה כעונש אני לא לוקחת אותכם לבית ספר..
ליגל-אהההההה?
סמדר-תרגעי אותך אני לוקחת..
ניר-הלו מזה פה אפליות? לא מקובל עליי..
אני-חחח סתום.. יאללה לך איתי ברגל... לא יזיק לך..
ניר-חחח טוב.. אני ישביץ באחותי הכוסית..
אני-חחח מסכימה לך...
סמדר-טוב כדאי שתצאו למה אתם תאחרו..
אני-נכון.. יאללה בוא עצלן קטן..
ניר-אני באאאא...
לקחנו ת'אוכל ת'פלאפונים אמרנו לסמדר ולליגל להתראות ויצאנו..
ניר-נו מתרגשת?
אני-ממה?
ניר-הלו... חודשיים.. את וטושי..חחח
אני-חחח כן כן מתרגשת.. אבל מחר אני יהיה בעננים שאני יראה אותו..
ניר-כן הא..[ושוב היה מבואס]
אני-טוב נירוש אל תתבאס... דיי אתה יודעת מההתחלה שלא יהיה בניינו משהו.. ושיש לי חבר..
ניר-כן אני יודע... אבל איך אפשר לא להתבאס אחרי הנשיקות שלך..
אני-אל תדבר על זה.. עשה טובה..
ניר-טוב... איך שאת רוצה... והייתה שתיקה... אחרי 5 דקות הגענו לבית ספר..
והלכנו לכל החבר'ה במקום הקבוע..
נעמה-הופהההה נזכרו לבוא לבית ספר..
ניר-חחח תקנאי בשקט...
אני-חחחח שלום שלום...
מור[השני]-ממצב יפיופה?
אני-וואלה הכל טוב..
ניר-הלו... תזהרו..
מור[השני]-ואוו תרגיעי תשומר שלך..
אני-ניר... תרגע... חחחחח
ניר-מה עשיתם ממני?! יאללה איפה מור?
עדן-אממ הוא אמר שתפגוש אותו 2 דקות אחרי הצלצול ושאתה יודע איפה...
אני-איפה?
ניר-בשירותים לתקן ת'איפור... איפה.. איזו חצופה.. מה הכל את צריכה לדעת?
אני-נו ניררררר.. איזה רעע... אני אחותך אתה צריך לספר לי..
ניר-סתם אנחנו מבריזים מהבוחן באנגלית.. אל תגלי טוב?! [לחש לי]
אני-אויששששש מזה אתם עושים עיניין? יאללה יא נקבות..
עדן-מה לאן הם הולכים?
אני-סתם מבריזים מאנגלית... מפגרים..
נעמה-אוישש... אולי אני יבוא איתכם??..[היא לומדת איתם]
ניר-אולי לא?!...
נעמה-מנייאק..
ניר-אמרתי לך לא לספר לכולם... עכשיו כולם רוצים לבוא..[אמר לי בלחש]
אני-סליחה באמת..
ניר-יופי..
צילצוללללללל....
ניר-טוב אני עפתי....
אני-כן גם אני..
עדן-איפה מפגרים.. כולם עפים.. יש לנו שיעור מין הסתם..
אני-חחח טוב תמשיכו לרדת עליינו..
עדן-אחר כך מאמי... אחר כך..
אני-חחח אחלה..
הלכתי לשיכבה שלי... ונכנסתי לכיתה..וראיתי את שירז...
אני-שירזושששש מה קורה? [ורצתי אליה]
שירז-הכל מעולה מתוקה.. מה קורה?
אני-הכל טובבב..
שירז-אחלה... איך ההרגשה של החודשיים?
אני-אני מאושרתתת..
שירז-שמחה בשבילך בובה... יא אני כבר מתה לראות אותו..
אני-חח רק מחר מאמי..
שירז-כן הא.. חיחי
אני-כן כן..
שירז-יאללה המורה באה.. שבי שבי............................
טוב בובות שלי זהו להיום... המשך קבלו מחר.. אז תגיבו בנתיים.. חסר לכם שלא... חח סתם..
לוב יו אולללללל.... מואהההה... לילוש..=]]]
ליטלוששששששש.....אז הינה תגובה חמה ואוהבת במיוחד בשבילך...כמו שביקשת..חיחי=]]
הסיפור שלך הכי מושלם בעווולםםםם...ברמווותתת...!!
המשכוןןן דחופוןןן...חחח...
אוהבת אותךךךך...ביוששש מוואאהה שלי!!
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
כמו תמידדדד חחח
המשךךךךךך ומהרררר
-לינורוש-
יפתי זה היה פרק מדהים!!!!!=>כרגיל...😉
המשך דחוף!!!!!!
חולע עלייך!! מואה.....