כי היא בטיול שנתי לא..? 😮
בכל אופן.. תהני.. =]
ויאללה בובית.. כשאת חוזרת..
המשךךךךך ארווווווווך 😛
כההההה... ליטי בטיול שנתי..
תהני מאמי...
בעעעע הלוואי שתחזור כברר 😢
חחחחח =)
וואלה ??
היא בטיול ???
מתי היא חוזרת ????
מתי באמת היא חוזרת..
אני מחכה כבר להמשךך!!!
יאלה ליטוש תחזרי כבר מהטיול השנתי..
אנחנו מחכים..
מקווה שנהנת
גלוש=]
ואייי בובה מתי תחזרי מהטיול..
אני מתה להמשךךךך
תחזריייייי!!!!!!
המשךךךך דחוווף 😊
mas2la
אם אני לא טועה היא חוזרת היום
היא אמרה טיול ליומיים....
אז... לפי מה שאני חושבת...
היא חוזרת בערב.. תמות מעייפות תלך לישון ומחר בבוקר..... יהיה לנו המשך (:
אהה בטיול...נוו למהה לא..היא נהנת ואנחנו מחכות להמשך... 😢
טובב בכל מקרה...מקווה שאת נהנתתתתתת...
ותמשיכיי על תשכחי אותנו...
LOVE-סתיוו'שששששש
יאאאאא מתוקות שלייייייי.... אני מזה שמחה שאהבתן... וסבבה לי שאתן מנחשות...חיחי.. אתן יכולות להמשיך..
והיום חזרתי מהטיול השנתי והיה לי סבבה!!!!! לא ישנתי כל הלילה אז אני מזה עייפה..
אז בטח כבר הבנתם.. המשך בובות שלי יהיה רק מחר....=[[[
כן כן תתאפקו רק עוד יום אחד... לא נוראאאא!!! חהחה
אז יאללה צ'אווווווו מואההה... לוב יו אווווווול!!!!
סוריי...לילושששש....
יאאאאאאאאאא ליטלושש.. מתוקה שלי...
סופסוף חזרת..
שמחה שנהנת..
מחכהה בקוצר רוח חיחיחיח..
גלוש=]
ישששששש חזרתתתת...התגעגעתיייי...חיחיחיח...
מחכה להמשךךך בקוצר רוחחח...חיחיח...
אם תוכלי לשים היום אני ישמחחח...חיחיחיח...
ואני מאודד שמחה שנהנית בובה שליי.. 😊
יאאאאאאאא איזה כיףףף חזרתתת!!! =]]]
העיקר עכשיו אנחנו יודעות בוודאות שיהיה המשך
ואנחנו נחכה למחר
שמחה שנהנת בטיול מאמי מואאאאאאאאאה
מחכה להמשך
ליטלו'ששששש אני שמחה שנהנת בטיול מאמי
אני מחכה להמשךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛