QUOTE (eliya_s @ 14/05/2005) רגעע..!! אל תגידי לי שניר יתנגד לנשיקהה!!
אופההה.. חיים קשיםם..
אבל מה זה איזה בוגדנית פאר לי.. רעה.. איך היא משחקת בניר החמודי מודי הזה..
אוף יומיים בלי המשך.. 😢
תמשיכי...
חח.... הפעם הקדמת אותי לניחש ... חח....
אבל גמני חשבתי ככה ... 😊 לא פייר !!
ויאלה ליטלוש ----> תמשכי !!
מואה ===>
ניוששששששששששששששש...!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךה
מושלם כמו תמיד!!
אני דורשת המשךךך
מיש'ו יודע למה היא לא כותבת.. מוזר!!!
מחכה להמשך בדחיפותתת =]
ליטלוששששששששששששששששששששששש מחר טיול שנתי 😊😊
סיפור מושלם!!!!!
ה~מ~ש~ך...
ומזה פאר לי משחקת בניר לא יפה!!!!!!!!!!!
בואנהה פאר לי מגעילה איך היא בוגדתת באיתי איככ וזה לא מגיע לו
המשךך דחוף!!
שנינושש
אין ניר הילד הכי חמוד בעולםםםםםםם
שתהיה איתו וזהוווו..
יאלה המשךךךך
וואייי המשךך ליגה..!!!!!!
תמשיכיי אותווו מהרררררררררררררררררררררר..!!!!
סתיוו'ששששששש 😊
מה קרהההההההה???
תמשיכי בובעעעעעעעעע..!!!
לאב יו - > לילושית
איתי נכנס?!?!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףף
נוווו....
מה עם ההמשךך???
יאלההה מהרר!!
-לינורוש-
מאמי תהני..
והמשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
אוף אוף אוף ....
למה עדיין אין המשך ... ??