יאאלההה תמשיכיי תכתביי עודד המשךך פליזזזז...
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
נוווווווווווווו
אני זקקקוקה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחחח
איזה סיפור מושלם!!
המשך בובה...
יאאאאאאאאאא מה קרההה?~!?
המשךךך
רגעע..!! אל תגידי לי שניר יתנגד לנשיקהה!!
אופההה.. חיים קשיםם..
אבל מה זה איזה בוגדנית פאר לי.. רעה.. איך היא משחקת בניר החמודי מודי הזה..
אוף יומיים בלי המשך.. 😢
תמשיכי...
דייייי אני לא יוכלל לחיותתתת..
יומיים בליי המשךךךך...אמאלהההה..... 😢
QUOTE (eliya_s @ 14/05/2005) רגעע..!! אל תגידי לי שניר יתנגד לנשיקהה!!
אופההה.. חיים קשיםם..
אבל מה זה איזה בוגדנית פאר לי.. רעה.. איך היא משחקת בניר החמודי מודי הזה..
אוף יומיים בלי המשך.. 😢
תמשיכי...
גמני חושבתת ככההה... 😮
QUOTE (דגלכח @ 14/05/2005) QUOTE (eliya_s @ 14/05/2005) רגעע..!! אל תגידי לי שניר יתנגד לנשיקהה!!
אופההה.. חיים קשיםם..
אבל מה זה איזה בוגדנית פאר לי.. רעה.. איך היא משחקת בניר החמודי מודי הזה..
אוף יומיים בלי המשך.. 😢
תמשיכי...
גמני חושבתת ככההה... 😮
גמניי חושבתתתת
יומיים בלי המשך 😢 מה אנחנו נעשה 😢
הסיפור שלך מדהיםםםםם
אוהבתת
פשוט מושלם ממייייייייייייי
המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשך המשך המשך המשך המשך המשךה
רגע!! אל תגידי לי שאת משאירה אותנו בכזה מתח!!!!!!
ועוד יומיים!!! תמשיכי בקשה!!!!!!
ואשכרה פאר לי הזאת בוגדנית רק דיברה עם איתי
ושניה אח"כ הולכת להתנשק עם ניר?!!!!!
טוב מותק תמשיכי דחוף!!!
יווו איזה יפהההההה..!!!!!
חח ליטלוש נעשה חיים בטיול...=]]
לי יהיה המשך בעל פה...חחחחח...
ביווושש בובה מווואהה לאב יו!!