בונא נשמה מאז שהתחלתי לקרוא אני לא עוזבת כל שנייה או דקה ביום אני בודקת לראות אם עידכנת..=] חחח תמשיכיי בקשההה=]
יפה שלי!!!!! המשך!!!!!
אוהבת המון...מואה!!
יאווו איזה יפהההההההההההה..!!!!!!
המשך דחוףףףףףףףףף
אוהבת...מוואאה שלי!
ליטליייייייי!! מהמהמהמהמהמם כרגיל.. יאללה בובית!! מחכים להמשךךךךךךךך =] 😂
רוצים לדעת איך היה בקניון? כן 😊
ומה הם עשו בקניון? כן 😊
רוצים לדעת אם באמת מסתירים מפאר לי משהו? כן 😊
מושלם!!!
תמשיכיי דחוףףף
מושלם כמו תמיד!!!
המשךךך
-לינורוש-
יאלה ליטהה... חולה עליךך..
תמשיכי.. את והסיפור המושלם שלך!!
הממששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE רוצים לדעת איך היה בקניון? כן
ומה הם עשו בקניון? כן
רוצים לדעת אם באמת מסתירים מפאר לי משהו? כן
מושלם!!!
תמשיכיי דחוףףף
חחחחח כן כן כן..
תמשיכייייי מאמי
😯
ואיי איזה פצצה
המשךך דחוף!!
שנינושש
ממי המשך בדחיפותתתת מוזררר מה שקורה פה
מה מה מההההה מה הולך פההההה?
למה נראה לי שניר ואיתי רבו מכותת?.?? דאמאט
חחחחחחחחח המשך דחווווווווווף
וואווו
סוף סוף סיימתי לקרוא את הסיפורר
אני כבר 4 ימים יושבת עליו!!
התמכרתי אליוו
סיפור הכיי יאפהה בפורוםם!!
אני דורשת המשך!!
מואההה
אורינו'ש!!
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 13/05/2005) מה מה מההההה מה הולך פההההה?
למה נראה לי שניר ואיתי רבו מכותת?.?? דאמאט
חחחחחחחחח המשך דחווווווווווף
וואי בדיוק על מה שחשבתי... חחח ....
יאלה ליטלוש ה=מ=ש=ך .... !!!
מואה ענקית ===>
נדיוששששששששששששששש...!!