חחח מסכןןן אולי הוא מחק בטעותתתת..?!?! חחח
יאללה יפתי עלינו עלייך את לא עסוקה היום אני רוצה 3 המשכים ארוכים ומהממים כמו תמיד
חחח מואאאאאאאאה חולה עליייךךךך
דנדוש
ליטלוש בן כמה אח שלך?!
אוהבתתת אותךךךךך
ותמשיכיייייי
בתאלווווש =]]]
QUOTE (סקסי-ליידי @ 01/08/2005) חחח מסכןןן אולי הוא מחק בטעותתתת..?!?! חחח
יאללה יפתי עלינו עלייך את לא עסוקה היום אני רוצה 3 המשכים ארוכים ומהממים כמו תמיד
חחח מואאאאאאאאה חולה עליייךךךך
דנדוש
😊
אמרת שלפחות תשימי 3 המשכיםםםם ולאא שמתתת אפילו המשךךךך אחדדדדדדד!!!
שימייי כבר!!!
סתיוו'שששששששששששש 😛
בנינות תירגעווו חחח הלילה עוד צעיר ליטל לא תעבור את חצות ללא 3 המשכים ארוכים חיחי
ויאללה תתחילי מעכשיו יפתי אני מסכימה לךךך חחח
מואאאה נשמתי חולה עליייךךךך
דנדוש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשך?....
הבטחת שלוש המשכים..!!!!!
הינה הינה עכשיו אני כותבת לכן המשך כמו שצריך.. חיחי
אז סבלנות..
ולמי ששאלה בן כמה אח שלי אז הוא יהיה ב13.8 בן 24.. חיחי
אוהבתתתתתתת מואההה
לילוששש=]]
יופיייייייי.. סופסוף המשך..
מחכה ! 😂
הינה ההמשך שלכן מתוקות שלי.. תודה על התגובות והסבלנות.. אוהבתתתתתת מואה תהנוווו=]
המחשבות על ניר ואיתי במקביל לא הפסיקו להציק לי... ניר איתי ניר איתי.. רציתי לצעוק לזה שיושב לי במוח ומעלה בי את כל אותן מחשבות שיפסיק כבר... כי זה מטריף אותי...
ניסיתי לחשוב על דברים אחרים..
אבל לא הצלחתי.. כי צעקה חזקה נשמעה פתאום והקפיצה אותי ואת שירז מהמיטה בבהלה.............
אמא-בנווווווווווות... בואו לאכוללללללללל...
שירז-גאד איך הלב שלי קפץ..
אני-חחח שניה... אמאאאאאא אנחנו כבר באות.. החזרתי לה..
אמא-טובבבבבבב אבל מהררררר...
אני-רואים שבכיתי?
שירז-לאאא איזה.. ויאללה צאי מזה.. שכחי מזה.. ניר ואני כאן.. ואנחנו אוהבים אותך מאוד אל תשכחי..
אני-אווו מאמי שלייייי... ונתתי לה נשיקה...[בלחי] יאללה בואי.. וקמנו מין המיטה וירדנו למטה...
שירז-יאללה מה אוכלים? החוצפנית שאלה..
אמא-חחח הרבה דברים בואי תעזרי לי תעשי משהו.. חח ופאר לוש קראי לניר הוא בחוץ..
אני-אוקייי.. אמרתי בזמן שאמא דוחפת לשירז סט צלחות ליידים.. פחח ויצאתי החוצה..
הלכתי לכיוון החצר האחורית כי בקדמית הוא לא היה..
ואז קלטתי ת'מאמי הזה שוכב לו במיטת שיזוף ועוצם עיינים.. כאילו חושב על משהו..
המקרבתי בשקט בשקט... והתישבתי עליו הפוך...[עם הפנים אליו.. תנסו להבין]
ניר-היי.. אמר ופתח את עייני..
אני-על מה אתה חושב?
ניר-סתם.. כל מיני..
אני-נו יאללה דבר..
ניר-חח סתם עייף נו..
אני-ממש.. אתה אף פעם לא עייף..
ניר-תמיד יש פעם ראשונה.. התיישב ושם את ידיו על הגב שלי.. ומצמיד אותי אליו.. מה איתי הביא לך?
אני-אממ סתם. כל מיני.. לא משהו מיוחד..
ניר-חחח סתם? איתי אף פעם לא היה שולח לך סתם דברים..
אני-פששש מאיפה לך? לא זה באמת.. סתם סתם.. טוב יאללה אתה בא לאכול?
ניר-מזה בא? הארוחה שלי כאן ליידי.. ונתן לי נשיקה גדולה..
אני-חחח נו לא.. אוכל אמיתי..
ניר-חח אז אני מעדיף ת'אכול בכאילו.. חח טיפשה שלי..
אני-דיי אני לאאאא..
ניר-חח טוב את לא.. יש מצב שנישן היום ביחד?
אני-אממ לא ניראה לי.. פשוט שירז ישנה אצלי היום.. כך גם העדפתי.. כי בכל זאת עדיין הייתי מבולבלת..
ניר-אהה טוב.. אז אני אישן באמצע..
אני-פחח תחלום.. יש לנו שיחת בנות..
ניר-אני וואי..
אני-חחח סנובי..
ניר-נכון..חח יאללה בואי.. קמתי ממנו ומשכתי אותו אחריי.. ידיו עטפו את מותניי וככה הלכנו בקושי רב למטבח.. והתישבתי בין שירז לניר...
אמא הגישה את האוכל וכולם התחילו לזלול..
אמא-נו שירז קיבלת ת'תמתנה שלך?
שירז-לאא עוד לא..
אני-חח לא נורא.. את ישנה אצלי אז תקבלי יותר מאוחר..
שירז-חח אוקיי..
אבא-אהה אז את ישנה כאן..
שירז-כן גדייייי..
אבא-סבבה.. טוב אז היום אני ואמא יוצאים..
אמא-באמת?
ניר-חחח
אבא-סתם אמרתי אולי נצא קצת.. הזמנתי לנו מקום בטוסי..
ליגל-דייייי אני גם רוצה לבוא..
ניר-לא לא לא.. את נישארת איתנו יא נידחפת..
אמא-וואי נחמד..
אני-וגם רומנטי.. תעשו אחר כך סיבוב בתצפית.. מגניב..
ניר-חח מה מאמי רוצה אני גם אקח אותך לשם? או או שאלה קשה..
אני-אממ כן..
אבא-פחח ברור.. טוב יאללה לאכול.. 9 אנחנו צריכים להיות שם..
אמא-אהה אוקיי.. וככה המשכנו לאכול.. עד שאמא שאלה ת'שאלה שהרסה לי הכל..
אמא-נו פאר לי מה איתיוש שלח לך? הילד הזה פשוט מתוקקקק...
אני-אה.. אממ סת.. ושירז התפרצה לדבריי
שירז-וואי מה הוא הביא לה.. איזה מתוקקקקקק... הוא שלח לה תמונות של המקום בו הם התאהבו והכל.. ותפרח הראשון שהוא הביא לה מהערב שבו הוא הציע לה חברות.. ודיסק עם שירים שלהם... אמרה בלי לנשום.. ולקחה ביס מהאוכל.. והורדתי את ראשי.. ממש סתם..שיקרתי לניר ועכשיו הכל מתפוצץ לי בפנים.. וניר.. ניר רק הביט בי וחיכה לתגובה..
אמא-אין על הילד הזה.. כזה גברבר קטן... קומנטיקן אמיתיייי... דיי כמה הוא חסר לי כאן..
שירז-רגע זה עוד לא הכל.. המכתב שהיה שם.. גאדדדדד איזה מכתב.. כזה מרגש ורומנטי..
הוא כתב לה את כל ההסטוריה שלהם ביחד.. וכמה שהוא מתגעגע אליה.. ואוהב אותה.. ורוצה שיהיה לה טוב.. אין כמעט בכיתי.. אפילו פאר לי הזילה דמעה.. איי הלוואי עליי.. והעפתי לה בעיטה ברגל..
אני-תודה רבה באמת.. לחשתי לה..
שירז-אופססס.. לחשה בחזרה..
אמא-וואי איזה יופייי... אני רוצה לקרוא אחר כך.. ואף אחד לא החזיר לה תשובה...
אבא עזר לליגל לסיים את האוכל.. שירז העדיפה לסתום את הפה שלה בעזרת אוכל.. כי היא בטח הבינה שעשתה מספיק נזק להיום.. וניר.. ניר המשיך להתסכל עליי.. לא מבין מה רץ כאן עכשיו.. הסתכלתי עליו במבט שמבקש סליחה.. והוא ישר קם..
ניר-טוב אני סיימתי לאכול.. בייי..
אבא-רגע רגע.. לאן זה?
ניר-אה.. אני ישן אצל מור היום..
אמא-לא היית אמור להשאר בבית?
ניר-לא.. ועלה למעלה..
שירז-אני מצטערת.. אבל תסבירי לי מה הקטע בדיוק.. אמרה לי בשקט..
אני-אמרתי לו שהוא הביא לי סתם דברים לא מעניינים.. כי לא רציתי שיקנא או משהו כזה.. ואת עוד אמרת לו שהזלתי דימעה.. מזל שלא אמרת ים של דמעות...=/
שירז-סליחהההה..=[
אני-זה בסדר מאמי.. אני אסתדר.. ניראה לי.. וקמתי גם אני מהשולחן..
אבא-כן? ואני לא עניתי עליתי ישר למעלה... דפקתי על דלת חדרו של ניר שהייתה חצי פתוחה..
אני-אפשר?
ניר-כן כן.. נכנסתי וראיתי אותו מכניס בגדים בודדים לתוך התיק.. והתיישבתי על מיטתו..
אני-אני מצטערת..
ניר-לא זה ממש בסדר.. "הוא כל כך רומנטי... איזה מתוק... אפילו פאר לי הורידה דמעה" חזר על אותם דברים שעברו בשולחן..
אני-נו דיי.. אני רצינית.. זה באמת סתם..
ניר-סתם? להסטוריה שלך ושל איתי את קוראת סתם? פשש מעניין איך הוא יגיב שהוא ישמע את זה..
אני-נו באמת ניר אל תהיה תינוק..
ניר-אהה עכשיו אני תינוק? מה הייתה הבעיה שלך לספר לי על כל הזכרונות שהוא שלח לך? על המכתב האהבה שלך.. לפי מה שזכור לי זה אמור להיות בשביל היומולדת שלך.. לא ידעתי שנולדת בטו' באב..
אני-אני מצטערת שלא סיפרתי לך.. פשוט חשבתי שתקנא או משהו או שתפגע.. אני לא יודעת..
ואני לא אשמה שהוא שלח לי ת'דברים האלה.. אני ממש לא אשמה שהוא אוהב אותי..
ניר-יופי עכשיו תגידי לי שאת לא אוהבת אותו ואת אוהבת אותי.. ממש.. אמר בזילזול.. פאר לי על כזה דבר לא מורידים דמעה סתם.. זה מכתב אהבה.. בתוך הכל חזר אליך.. והחזיק את התיק שאליו הכניס את הדברים ובא לצאת..
אני-חכה שניה.. אמרתי מיואשת.. כי הוא צודק.. בערך.. זה ממש לא נכון... אני אוהבת אותך..
אמרתי בקושי רב.. לא יודעת למה.. אבל הקושי הזה איפשר לי לגיד את שלושת המילים האלה שנותנות איתן כל כך הרבה דברים... ולא כל אחד זוכה לשמוע אותן...
ניר-הוא עצר הסתובב אלי ונשם נשימה עמוקה.. והוריד את ראשו.. ולאחר מספר שניות חזר להביט בי..
אני אוהב אותך.. אמר ויצא מין החדר.. ואז מהבית...
'הוא לא אמר גם אני אוהב אותך.. אין הוא לא מאמין לי.. מה אני יעשה עכשיו? איך אני אחזיר ת'אמון שלו אליי..
בכלל מגיע לי לקבל ת'אמון שלו בחזרה? אני אוהבת אותו בכלל? אווווף...' חשבתי ונישכבתי על מיטתו..
שירז-הכל בסדר? אמרה פתאום כשנכנסה לחדר..
אני-אני לא יודעת... רציתי לבכות.. ופשוט קמתי וחיבקתי אותה..
שירז-אני כל כך מצטערת.. באמת.. מה קרה?
אני-את לא אשמה.. זאת אני.. יכולתי לספר לו אבל בחרתי בדרך הקלה.. בלשקר.. אני כל כך סתומה..
שירז-לא את לא.. את פשוט פחדת מהתוגבה שתהיה לו אם תספרי לו מה באמת איתי נתן לך..
אני-גם נכון.. אבל זה לא עוזר לי עכשיו.. הוא בטוח שכל הרגשות שלי לאיתי חזרו.. והוא צודק.. בערך..
אווווווווווווווף אני כבר לא יודעת.. צעקתי לבסוף.. ושירז סגרה ת'דלת..
שירז-דיי מאמי שלי.. לדעתי פשוט הזכרונות הציפו כל מיני דברים שחשת בעבר.. אבל זהו.. אלו רק זכרונות זה כלום.. זה כזה צפוי.. גם אם אני הייתי מקבלת מכתב כזה מהאקס שלי הייתי מרגישה משהו שונה בלב שלי..
אבל אין.. זה יעבור.. באמת.. את אוהבת את ניר.. מאיתי יש לך רק זכרונות.. הוא רחוק מכאן.. והוא בעצמו אמר שהוא אולי חושב לנתק איתך ת'קשר.. אולי הוא גם רוצה לשכוח אותך.. אז כדאי שפסיקי לחשוב על המכתב ועל שאר הדברים.. דיי צאי מזה.. אני כל כך מפגרת.. פשוט ההתלהבות סחפה אותי..
אני-דיי אני לא יודעת כבר מה לחשוב.. ואת ממש לא מפגרת..
שירז-נגיד.. טוב את רוצה שנלך לשם? לבעלי?
אני-לא יודעת.. לדעתי הוא בכלל לא שם..
שירז-בואי נבדוק.. הוציאה את הפלא שלה מהכיס וחייגה למור..
שירז-אל תגיד שזאת אני.. ישר התקיפה אותו..
...........................
שירז-מאמי ניר אצלך?
..........................
שירז-אהה אוקיי... טוב אל תגיד לו שהתקשרתי.. מה איתו הוא דיבר איתך על משהו?
.........................
שירז-וואלה.. דיי תגיד לו שהוא טועה...
.........................
שירז-חח סומכת עלייך.. ביי מאמי אוהבתתתת
.............. וניתקה..
שירז-טוב הוא אצלו.. והוא מבואס תחת.. אבל מורוש דואג להסביר לו שזה רק בראש שלו..
אני-ואולי זה לא רק בראש שלו..
שירז-דיייייי... בואי.. יצאנו מהחדר של ניר ונכנסנו לחדר שלי...
אני-חח מה את רוצה?
שירז-יאללה לסדר ת'מזוודה.. אני גם רוצה ת'מתנה שלי..
אני-נג'ססססס... ועזרתי לה להרים את המזווה על המיטה.. ופתחתי אותה..
שירז-טוב את הבגדים המלוכלכים תקחי לכביסה ואת הנקיים אני יקפל ויכניס לארון..
אני-חחח מתוקה את..
שירז-כזאת אני..
אני+שירז-מושלמתתתתת 🙄 חחחחח
שירז-טוב שימי מוזיקה.. שיהיה קצב..
אני-מה בא לך? עברית או לועזית?
שירז-עברית כפרה... אין לי עצבים לשירים של ג'ס עכשיו.. גם כן מושלם..
אני-חחח פשוט הפרעה יש לך..
שירז-זו לא הפרעה.. פשוט שאני שומעת את הקול שלו אני ישר מתאהבת.. אז עדיף שלא נישמע שירים שלו וזהו..
אני-אווי גאדדדדד... 😊 תפחתי ת'מערכת והכנסתי ת'דיסק שהכנתי לפני הנופש לחצתי פליי והשירים התנגנו בקצב... הגברתי והתחלנו להחרפן.. לרקוד לשיר ולצרוך.. וגם לקפל בגדים.. חיחי
הדיסק התחלף בלי ששמנו לב והשיר אהבה של דניאל סלומון התחיל להתנגן מהדיסק שאיתי הכין לי..
והכל נעצר.. השירה הריקודים הקיפול.. ושוב התחלתי לחשוב..
שירז-דייייי צאי מזה.. אמרה בקול ניגשה למערכת והעבירה דיסק..
אני-לא יכולה.. אמרתי מיואשת ואת כל הבגדים שהיו לי ביד החזרתי מזוודה והתיישבתי על השטיח האדום והסתכלתי על שירז שהמשיכה לקפל בגדים חיכיתי לתשובה.. לתמיכה..
שירז-אל תסתכלי עליי במבט המסכן הזה.. אמרה לאחר כמה שניות של שקט... הכל בראש שלך..
אני-זה לא בראש שלי.. זה בלב שלי.. אני לא יודעת מה לעשות.. ניר איתי איתי ניר... חלאססס
נישבעת לך לפעמים בא לי להיות לבדדדד... בלי הצרות האלה שבאות עם האהבה.. אבל אני כבר בפנים עמוק..
ממש עמוק.. אני לא יודעת איך לצאת מזה..
שירז-תגידי לניר שאת אוהבת אותו וזהו..
אני-אני לא יכולה..
שירז-גאדדדדדד למה? חלאס עם השטויות..
אני-זו לא שטות.. מדובר ברגשות.. ואני לא מתכוונת לשקר.. אני לא יודעת אם אני אוהבת אותו עכשיו..
איתי בילבל אותי לגמרי.. הוא תמיד עושה לי את זה.. לפעמים אני חושבת שהוא שונא אותי..
שירז-חח ממש.. יאללה דיי תהיי רצינית.. מה יעזור לך אם תעזבי את ניר? את תהיי לבד.. איתי לא כאןןןן.. אין מי שיתן לך אהבה..
אני-לא מזיז לי בכלל.. העיקר לא לשקר.. אני חושבת עלייהם במקביל.. אני אוהבת את ניר.. ניראה לי.. ואני אוהבת את איתייייייי..
והיה שקט.. חיכיתי לתגובה.. לתשובה קטנה.. לעוד הערה קטנה משירז... אבל היא עצרה ולא אמרה כלום...
אני-מה?! אמרתי לה פתאום.. מה שתקת?
שירז-ניראה לי שאני צריכה ללכת עכשיו.. עזבה את הבגדים והתחילה ללכת לכיוון הדלת..
אני-מה יש לך? אמרתי והסתובבתי לכיוון הדלת.. ונישמתי נעצרה.. דיפיקות הלב השתבשו לשניה.. הוא כאב..
הלב הקטן שלי כל כך כאב.. הדקירות הלכו ובאו עם הרצון לבכות... שירז כבר יצאה מפתח הדלת... ואני קמתי על רגליי.. ומבטיה בו...
והוא.. הוא רק הביט בעייני שמתמלאות בדמעות.. שרוצות שיבינו אותן...
אך הוא שתק.. התקרב אליי... לאט לאט.. דמעה זלגה על הלחי שלו.. על פניו היפות...
ואז הוא עשה דבר שלא ציפיתי שיעשה... לא הוא.. רק לא הוא... לא את זה.......................................
טוב בננות שלי הינה ההמשך.. מקווה שהאהבתן... 5 תגובות ויש עוד המשך.. חיחי איזו מתוקה אני..
יאלללה להגיבבבבבבבבבב.... מואההההההההה אוהבת המון לילוששש=]]
יאאאאאאאאאאאא איזה יפה..
שימי המשךך דחוףףףף!!
טוב הלכתי לראות השיר שלנו..
אז אם עד אז יהיו 5 תגובות אני כותבת המשך.. חיחי
ותודה לבננות שהגיבו...
מואההההה אוהבתתתתתת
לילושש=]]