מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת שלייייייייייייייייי
כבר אמרתי לךך שאתת מוכשרתת?!?!?
אין אין
את כל פעם מרגשתתת
אותיייייייייי
מחדששששששששששששששששששששש
כל פעםםם
יצא לך פרקקקקקקקקקקקקקקק
מעלףףףףףףףףףףף
ותודהההההה עלל ההקדשההההההההה
ריגשתת אותיי בטירוףףףףףףףףףף
כולי בוכהההההההה
אני פשוט אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך
את ילדה מדהימההההה
מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתת
ומוכשרתתתתתתתתתת
על תשכחיי אתת זההההההה
בחיםםםםםםםםםם
מחכה לעוד פרק
מושלם כמו שאת רק יודעתתת
מוואאאאאאאאאההההההההההההה
ענקיתתתתתתתתתתתתת
לובב יוו
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זהה מהמםםםםםםםםםםם!!!
איזהה כיףףף שהואא חייייייייי..!!!
אמאאאאאאא מאמיייי אתת מושלמתתת ואתת כישרונית...ואת חמודהההההההה ומתוקהההההההה ומאמייייייייייייייייייייייייי אין איןןןן עליייייייייייייך..!!!
אהבתיי מאוד את ההמשךךךךךךך!!
חיחיחי..
שיהיה לך אחלהה לילהההההההההההה...
לילהה טובבבבבבבבב..
ומחרר שימיי המשךךךךךךךךךךך
מוואההההההההההה
אוהבת,
סתיוו'ששששששששש 😛
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 01/08/2005) מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת שלייייייייייייייייי
כבר אמרתי לךך שאתת מוכשרתת?!?!?
אין אין
את כל פעם מרגשתתת
אותיייייייייי
מחדששששששששששששששששששששש
כל פעםםם
יצא לך פרקקקקקקקקקקקקקקק
מעלףףףףףףףףףףף
ותודהההההה עלל ההקדשההההההההה
ריגשתת אותיי בטירוףףףףףףףףףף
כולי בוכהההההההה
אני פשוט אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך
את ילדה מדהימההההה
מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתת
ומוכשרתתתתתתתתתת
על תשכחיי אתת זההההההה
בחיםםםםםםםםםם
מחכה לעוד פרק
מושלם כמו שאת רק יודעתתת
מוואאאאאאאאאההההההההההההה
ענקיתתתתתתתתתתתתת
לובב יוו
דייייייי שנינוששששששש אני לא יכולה עם זההההההה
עוד שניה אני בוכהההההההה.. רציניייי... גאדדד תראי מה עשית לייייייי
ותודהההההההההההה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודההההההההההההה
וההקדשה הייתה מכל הלב.. מגיעות לך עוד מליון הקדשות.. אבל הסיפור לא הולך להיות כזה ארוך.. חיחי
ובזכותך אני לא יכולה לשכוח את המחמאות האלה....
תודההההההההה שוב..=]]
והמשך יהיה לך מחרררררררררר..
אוהבת אותךךךךךךךךךךך הכי הרבהההההה
מואהההההההההה
לילוששש=]]
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 01/08/2005) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זהה מהמםםםםםםםםםםם!!!
איזהה כיףףף שהואא חייייייייי..!!!
אמאאאאאאא מאמיייי אתת מושלמתתת ואתת כישרונית...ואת חמודהההההההה ומתוקהההההההה ומאמייייייייייייייייייייייייי אין איןןןן עליייייייייייייך..!!!
אהבתיי מאוד את ההמשךךךךךךך!!
חיחיחי..
שיהיה לך אחלהה לילהההההההההההה...
לילהה טובבבבבבבבב..
ומחרר שימיי המשךךךךךךךךךךך
מוואההההההההההה
אוהבת,
סתיוו'ששששששששש 😛
יאאאאאאאאאאא עוד אחת מדהימהההההההההה
ומתוקההההההה..
אני לא יכולה עם זה יותררררררר..
אני אתפוצץ מאושררררררר... אופיייייי...
תודההההההההההה מואההההההה
ושמחה שאהבת את הפרק.. זאת המטרה.. חיחי
בזכותכן הלילה שלי הולך להיות ורוד...
מואההההההההההה
אוהבתתתתתתת המוןןןןן
לילוששש=]]
QUOTE (חייה_בבאסה @ 01/08/2005) QUOTE (שנינוש_הבובה @ 01/08/2005) מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת שלייייייייייייייייי
כבר אמרתי לךך שאתת מוכשרתת?!?!?
אין אין
את כל פעם מרגשתתת
אותיייייייייי
מחדששששששששששששששששששששש
כל פעםםם
יצא לך פרקקקקקקקקקקקקקקק
מעלףףףףףףףףףףף
ותודהההההה עלל ההקדשההההההההה
ריגשתת אותיי בטירוףףףףףףףףףף
כולי בוכהההההההה
אני פשוט אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך
את ילדה מדהימההההה
מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתת
ומוכשרתתתתתתתתתת
על תשכחיי אתת זההההההה
בחיםםםםםםםםםם
מחכה לעוד פרק
מושלם כמו שאת רק יודעתתת
מוואאאאאאאאאההההההההההההה
ענקיתתתתתתתתתתתתת
לובב יוו
דייייייי שנינוששששששש אני לא יכולה עם זההההההה
עוד שניה אני בוכהההההההה.. רציניייי... גאדדד תראי מה עשית לייייייי
ותודהההההההההההה
תודה
תודה
תודה
תודה
תודההההההההההההה
וההקדשה הייתה מכל הלב.. מגיעות לך עוד מליון הקדשות.. אבל הסיפור לא הולך להיות כזה ארוך.. חיחי
ובזכותך אני לא יכולה לשכוח את המחמאות האלה....
תודההההההההה שוב..=]]
והמשך יהיה לך מחרררררררררר..
אוהבת אותךךךךךךךךךךך הכי הרבהההההה
מואהההההההההה
לילוששש=]]
לאא אלל תבכיי מושלמתת אחתתתתתתתתתת
אמרתייי ת'אמת
ומכלל הלבבבבבבבב
אין בעד מההה
אין לך מה להודותת לי
אני רק אומרת ת'אמת
וכבר לא נעים לךי מהתודות שלך חחח
אני בסוףףף כולי יסמיקקקקקקק
ואני שמחהההההההההה
שיהיה המשךךך
מחרררררררררררררררררררררררררררר
חחחח
אני אוהבתתת
אותךך בובהההההההההההההההההה
א פשוט מדהימההההההה
תזכריי
מוואהההההההההההההה
יאללהההההההה תסמיקי קצתתתתתת
לא יזיקקקקקקקק... יש לך ממה..
מדהימונתתתתתתתתת מתוקונתתתתתתתתת
אין עליךךךךךך....
ואמרתי לך... בעיה שלך שלא נעים לך מהתודות.. זה מה יש... חחחח תסבלי בשקט.. חיחי
מואהההההההההה
לילה טובבבבבבבבבב....
אוהבתתתתתתתתתת המוןמון
לילוששש=]]
ליטלוששששש מאמייייייייייייייייייייייייייייי
סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלוהים אין לי בכלל מילים... אין את כותבת פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם..........
חח איזה כיף זה להיכנס וליראות הרבה פרקים 😊
ולמה היא אמרה את זה לאיתי הוא חמוד הוא לא אשם....... אני רוצה שתיהיה איתוווווווו
אפילו שניר גם חמוד..... חח
קיצר מאמי מחר אני רוצה להיכנס ולראות שוב הרבה המשכים חח 😊
QUOTE (חייה_בבאסה @ 01/08/2005) יאללהההההההה תסמיקי קצתתתתתת
לא יזיקקקקקקקק... יש לך ממה..
מדהימונתתתתתתתתת מתוקונתתתתתתתתת
אין עליךךךךךך....
ואמרתי לך... בעיה שלך שלא נעים לך מהתודות.. זה מה יש... חחחח תסבלי בשקט.. חיחי
מואהההההההההה
לילה טובבבבבבבבבב....
אוהבתתתתתתתתתת המוןמון
לילוששש=]]
אני לא רוצה להסמיק חחח!
אין לי ממה
כי אני אומררתת רקקקקקקקקקקקק אמתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אחחחחחחחחחחח
כמה שאת מדהימההההההההה
אני חולההההההה עלייךךך
בובבההההההההה
שיהיה לך לילה טובבבבבבבבב
ומדהיםםםםםםםםםםםםםםם
חולומות פזזזזזזז
מוואהההההההההה
ענקיתתתתתתתתתתת
לווב יווו
QUOTE (חייה_בבאסה @ 01/08/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 01/08/2005) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זהה מהמםםםםםםםםםםם!!!
איזהה כיףףף שהואא חייייייייי..!!!
אמאאאאאאא מאמיייי אתת מושלמתתת ואתת כישרונית...ואת חמודהההההההה ומתוקהההההההה ומאמייייייייייייייייייייייייי אין איןןןן עליייייייייייייך..!!!
אהבתיי מאוד את ההמשךךךךךךך!!
חיחיחי..
שיהיה לך אחלהה לילהההההההההההה...
לילהה טובבבבבבבבב..
ומחרר שימיי המשךךךךךךךךךךך
מוואההההההההההה
אוהבת,
סתיוו'ששששששששש 😛
יאאאאאאאאאאא עוד אחת מדהימהההההההההה
ומתוקההההההה..
אני לא יכולה עם זה יותררררררר..
אני אתפוצץ מאושררררררר... אופיייייי...
תודההההההההההה מואההההההה
ושמחה שאהבת את הפרק.. זאת המטרה.. חיחי
בזכותכן הלילה שלי הולך להיות ורוד...
מואההההההההההה
אוהבתתתתתתת המוןןןןן
לילוששש=]]
חחחחחח אם אני מתוקההה ומדהימהההה...
אז מה את??
שאני יתחיל??
את..אמממ..
חמודהה!
מתוקהה!!
מוכשרת..!!
מדהימההההה..!!
אתת אחתת שגורמתת לייי להיות שקועהה
במהה שהיאא כותבתתתת
שזה פשוטטט מטריףףףףףףףףף!!!
אין לי מיליםםם לתארררררררר כמהה שאתתת מוכשרתתת
באמתתתתתתתת תמשיכיי ככהההההההה כיי אני נהנתתת לקרואאא מהה שאתת רושמתת..!!
מוווואההההההההההההההה
אוהבתתת אותךךךךךךךךךךךךךך!!!!
סתיוו'שששששש 😛
יאאא אני רוצה עודדדדד
איזה מהמםם
תמשיכי מאמי
לילוששששששששש יפתיייי
אני עם סתיו ושני בהכללללל
את מוכשרתת בטירווווווףףףףףףףףףףףףףףף
אני חולה על הסיפור שלךךך הסיפור הכי הכי מושלם שקראתיייייייייייייי ביקר ליייייייי
נעזוב אותך להיוםם העיקר הבאת לנו 3 המשכיםם חיחי
אבלל מה שחשוב שאלו לא סתם המשכייםם אלו המשכים מדהימים ביותררר
כמו כל ההמשכיםםםםם שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תנוחי כמה שאת יכולה ומחרתביאי לנו אותה בעוד 3 המשכים מושלמים כאלההה חחחח
מואאאאאאאאאאהה ענקיתת נשמתי חולה עליייייךךךךךךך
דנדוש
אנייייייייייייייייייי עם דמעווווווות בעיניייייייייים
יצא לךךךךךךך מהממממממם!!
את מושלמממממת!!
אווווווווווווווווווהבתתתתתת אותךך...
חן..
יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מאמיייייייי איןן!!....איןןן.....אין לי מיליםםם!!....מה זה הסיפור המושלםםם הזההה?!~?!?!?!?
בחיים שלי לא הייתי כל כך מרותקת לסיפווורר!!!.....את כותבת פשוטט מדהייםםם איזה כישרניתת!!יצירתייתתת.....
כמה בכיתייי.....הרגשתי שאני שםםם!!!
נשבעת לך את צריכה להוציא את הספר הזה לאורר אני רציניתתת!!!
אין מיליםםם!!!
איזה רעיונותת!!!!.....ואוווו אני בשוקק כמה שזה יפהה!!!!
אתת חייבת להמשיךך!!....איןןן הסיפור הכי יפה שקראתיי בחייםם שלייי!!!
ניצנו'ש =]
איזה מדהים!!
אבל שישלימו!! אני מתה על ניר!!
המשך!!!!!
איזה פרקים עצוביםםם אמאאא
אני יושבת פה ובוכה😢
יווווו