איי איי איי.. אני פשוט מתה עלייכןןןןןןןןן...
אתן מדהימווווווווות... ואתן כותבות תגובות מושלמותתתתת
תודהההההההה מהממות שליייי..
אוהבת אותכן הכי בעולםםםםםםם...
והמשך יהיה לכן מחר שאני אתעורר.. כי אני ממש עייפה עכשיו..
קמתי היום ב9 בבוקר בעע.. בקושי ישנתי 5 שעות..=/
אז תנסו להבין ת'עייפות שבי..חיחי
אז סבלנווווווות...
אוהבת אוהבת אוהבתתתתתתת
מואה לילוששש=]]]
בובהההההההההה אניי מחכההההה רקק להמשךךך המושלםםם שלךךךךךך..!!!
אזזז יאללההה שיגיעעע מחרר בבוקרררר ותשימיי המשךךך מושלםם כמו תמיד!!
ותשניי טובבב שיצאא המשךךך יאפהההה...חיחיחי..
מוואהההההההההההההההההההה
אוהבת,
סתיוו'ששששששש 😛
חחחח..אנחנו רגילים שאת קמה בערך ב-4...מתי את הולכת לישון אלוהים ישמורר?..
ככה גמני הייתי בתחילת החופש=/ משלימים שעות שינה..
מחכים לך מאמי
QUOTE (G-A-L @ 31/07/2005) חחחח..אנחנו רגילים שאת קמה בערך ב-4...מתי את הולכת לישון אלוהים ישמורר?..
ככה גמני הייתי בתחילת החופש=/ משלימים שעות שינה..
מחכים לך מאמי
חחחח מאמי אל תזלזלי.. פשוט אתמול קמתי ב9
והיום קמתי ב10 וחצי.. יותר נכון העירו אותי.. בעעע
אז הינה עכשיו אני כותבת לכן המשך...חיחי
אז סבלנוווווווות..
מואהההההה אוהבת לילוששש=]]
חס וחסה לא מזלזלת..חעחע..
ישש..המשך!!!!!
מחכה בקוצר רוח..חעחע..
גלווווווש
או בשעה טובה המשך =]!!
מחכה :]!!
בובהההה בוקררררררר קומייייייייייייי חחחח
תמשיכיייי
חחחחחחחחח..
בוקר טוב לכל מי שקמה עכשיוו.. 😁
יאללה בובע..שימי המשך..חעחע....
אוהבתת..
אורוש.. 😊
לא אור מאמי..את מעתיקניתת=] חעחע..סתם אהובתי..
המשך
=[[[[[[ אח שלי מחק לי ת'המשך לפני שפרסמתי אותו..
בעעעעעע איזה צעקות רצות בבית עכשיו בגלל זה..
אז המשך יהיה לכן יותר מאוחר..
היום אני לא עסוקה אז אפילו שני המשכים או שלוש אני אכתוב לכן היום..
רק סבלנות בבקשה..
אוהבתתתתתת הכי שיש..
מואהההההה לילוששש=]]
חחחחח איזה חוצפן..איזה רע הוא..יאא..
אמרתי לשמור או לא?..גרר..חעחע..
לא נורא..
נחכה
גלווש
יששששששששש יישששששששששש יששששששששששששששש!!!
חיחי
מוואההההה
אוהבתת,
סתיוו'שששששששששששששש 😛
אופייייייייייייייייייי😢
טוב נחכה עוד
קצת להמשכו'שששששש
מוואה ענקיתתתתתתתתתת