במילה אחת מ-ו-ש-ל-ם
את כותבת
פשוט נדיר ביותררררררררררררר
אני אוהבת לקרוא
את כל מה שאת כותבת
כי את פשוט
כישרון אחד גדוללל
המשךךךךךךךךך
הכי מהר שאפשרררררררררר
אוהבת
המון המון
שני
יצא דומה מאוד..
המשך דחווף...
וואי אני לא מאמינה.
[COLOR=red]כמעט הפסדתי את זה פיספסתי את העמודד[COLOR=red]
מאמי....מושלם כמו תמידד...
איזה יפההההה
אבל למה איתי עכשיו אוףףף
אני אוהבת את ניר לא איתי הוא מעצבן אותי... ניר חמודד
הפרקים שהכי אהבתי זה היו הפרקים בהתחלה שהיא רק עברה אלייהם
לא יודעת למה...חח ולא יודעת למה אמרתי את זה עכשיו
חפיףף..יאללה מאמי המשךך
ליטל..
אני נשבעת לך..
אני ב=ו=כ=ה!!
זה כלכך מרגגגגגגגגגש.. 😢
אני ממש בוכככה.. פה.. חח
זה כלכך יפה..
תחזירי את איתי.. =(
שניר ימצא לו מישי אחרת..
המשך דחוף.. ואני ינסה להשתלט עליי ולא לבכות פה
חח
תמשיכי
יואוו סיימתי לקרוא עכשיו את כל הסיפור!!! 306 עמודים!!
ורציתי להגיד לך שיש לך סיפור מדהים, מרגש, סוחף!!
פשוט..... מ-ו-ש-ל-ם!!
אז..... גם אני היתמכרתי... חח...
ומחכה להמשך!!
אוהבת המון....
דנדוש
יצא דומה אפילו יותר יפההה
תמשיכי בובהה
אץ ההמשך השני קראתי רק עכשיו...לא קראתי לפני זה...
אז בשבילי הוא המקורי...
יואו איזה עצוב זה..מסכנה...
ירדו לי דמעות חיחי
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה
יהה איזה יופי סוף סוף המשךך
תמשיכיכי
יצא ממש דומההההההההה
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתת
יייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאא...
איזה יפפפפפפפפפהה..
הזלתי דמעהההההההה..
איזה רומנטיי!!!!!!!
רק שלא תחזור אליוווווווו..
שתישאר עם ניייייייר!!!!..משלם הניר הזה!!!!!!!!
אבל איתי גם..יאאאאאאאאא..
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףף..
אורוש.. 😊
המשךך ווואיי...איזה עצופפ =[
ואאיי... עצוביייי... 😢 בכיתי עם פארלושש...=[[
ליטלוש תמשיכי דחוף דחוףףף!!!!!!!!!!!!
סיפור כל כך יפהההה....!!!!!!!!!!!!!!
אין מכורהה אליווו!!!!!!!!
אוהבתתת....שלי! מואהההההההה
יצא לך מאוד דומה!!
מהמם =]
המשך.