פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,049 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 305 מתוך 326
מה נסגר עם הפרקים באמת ?
המשךך כפרעעל הסיפור הזההה 😁
מושלם כמו תמיד
המשך דחוף

לאב יוו מידןן 😊
יאאאאאאאאאא איזה פרקק יפפפפפפפפפפפה
מעניין מה היה בקופסא.. 😊
המשךךךךךךךךךך
יא מאמיייי.............סוף כל סוףףף
פרקקקקקקקקקק...........מושלםם
אבל למה איתי עכשיו אוףףף
כפרה עלייךךך יאללה מהר עם הפרק השני אני מזה סקרניייתתתתתתתתת

ההמשךך מושלם כתמידדדדדדדדדדד חולה עלייךךך יפתיייייייייייי


דנדוש
מושלםםםםםםםםםםםםם
ממהממםםםםםםםםםםםםםם
נדיר ביותררר
יוואו
כולי במתחחחחח
אני זקוקהההה
להמשך
ודחופייייייי
מוואההההההה
לוב יוווווווווווווווווווו
ליטלוששש...

הצלחת לשחזר בלי שמשהו יבשבש הכל..חחח מזל טובבב 😊

מושלם כמו תמיד=]]]


המשךךךךךךך

אוההבתת...שלי! מוווווווווואה
מה עם ההמשך?
וואי..
איזה זיכרון יש לך..

זה כ"כ דומה למה שהיה מקודם !.. =]
הינה ההמשך השני שנעלם.. מקווה שיצא דומה.. חיחי תהנווווווו מואהההה=]]

שירז-כן כן.. ניראה מה המאמי שלך קנה..
אני-פחח מאמי שלי.. נגיד..
שירז-מה נגיד? יאללה הוא מאמי שלך וזהו.. טוב פתחייייי..
אני-טוב טובבבבבבבבב.... וקרעתי את הניר דבק שהיה דבוק על הקופסא ופתחתי אותה..
ובפנים היה.. או יותר נכון היו.........


היו כל מיני דברים.. אבל תחילה הקמתי חבילת תמונות שהיו שם..
והעברתי תמונה תמונה.. נזכרת.. מחייכת.. ושוב מצתמררת מחדש..
שירז-טוב תראי גם לי..
אני-חח הינה קחי.. והעברתי לה תמונה תמונה..
שירז-טוב מזה פה? היא שאלה על תמונה שבה הופיעו הספסל והמגרש מהפנימייה..
אני-חח בפעם הראשונה שעייני ניפגשו עם עייניו זה קרה שישבתי על הספסל והוא שיחק במגרש..
הרגשתי כאילו מישהו נועץ בי מבטים.. וזה היה הוא.. חח איזה מתוק.. =]
שירז-חחח מאוהבים..

והיו עוד תמונות.. שלי ושל איתי.. ביחד.. וגם תמונה של הים.. ושל הפינה שבא הוא היה מבלה בלעדיי..
מקום כל כך יפה..
שירז-טוב עזבי ת'תמונות עכשיו.. והניחה אותם בצד על המיטה.. מזה הדברים האלה?
והוציאה מין הקופסא ורד אדום וסוכריה בצורת לב קשורים בסרט עם מעטפה..
אני-דייי אני לא מאמינה.. הוא שמר את זה..
שירז-חח מזה?
אני-נכון אחרי המבט הראשון שלנו.. אז יצאנו בערב למסיבה ויום אחרי זה הוא עשה לי הפתעה והציע לי חברות.. אז הוא עשה לי מין חפש את המטמון.. אז על הספסל הייה מונחת הסוכרייה הזאת.. עם מעטפה עם כל מיני דברים שהוא כתב.. ואז הוא הוביל אותי לשירותים ועל השירותים היה מודבק פרח.. אותו פרח..
שירז-אבל מה הקשר שירותים?
אני-אההה.. חח שם התנהלה השיחה הראשונה שלנו..
שירז-דיי אתם כאלה מוזרים.. טוב יאללה פתחי ת'מעטפה..
אני-טוב טוב יא לחוצה.. ופתחתי את המעטפה האדומה שהייתה קשורה לסרט והוצאתי מכתב מקופל..

'איי הכתב שלו.. הקטן והמסודר שלו..'ושוב עלה על פניי חיוך..
שירז-נו יאללה קראי בקול..
אני-חח טוב נעץץץ.. "פאר לי.. הילדה הכי מיוחדת בעולם.. טוב עם קיבלת את הקופסא ביום שאת חוזרת מאילת אז אתמול.. אתמול היה היום שבוא הסתיימו להם שישה חודשים מופלאים.. שבהם הספקתי להכיר אותך.. ולאהוב אותך.. להיות חבר שלך.. אבל גם לעזוב אותך.. ולהחזיר לך את ליבך כדי שתעניקי אותו למישהו אחר.. שישמור לי עליו..
אני יודע שבטח את לא מבינה למה אני הכנתי בשבילך את כל זה.. כי זאת רק יומולדת..
אז זהו.. שרציתי לחלוק איתך את המחשבות שלי עליך בזמן שאני כאן ואת שם..אני לא מפסיק להביט באותן תמונות.. באותו ורד מיובש.. ואותה סוכריה.. שכל פעם מחדש דמייני את טעם מבפי..
אני אוהב אותך.. ושום דבר אני לא יכול להוסיף לזה.. קשה לי לשכוח אותך.. אפילו עם כל הבנות שיש כאן לא יצאת לשניה מראשי.. טוב ככה זאת אהבה ממבט ראשון לא?! אומרים שקשה להוציא אותה מהראש..
בעיקר אהבה כמו שלנו.. כמו שלי.. נתתי לך את ליבי. את נשמתי.. את גופי.. את כל מה שביכולתי..
כדי שתהיי מאושרת.. שתהיי חלק מחיי.. אז הינה לך ילדה יפה.. אותם זיכרונות שרצים בראשי אפילו ממש ברגע זה.. ברגע שבו את קראת את המכתב ולא מבינה מה אני רוצה ממך..
אז אני לא רוצה ממך כלום.. אי רק רוצה שתהיה לך עוד שנה מדהימה.. ושתהיי מאושרת.. ושיהיה לך טוב..
אם הייתי ליידך את יודעת שהכל היה אחרת.. והייתי חוגג לך באופן הכי מיוחד שאני יכול..
אז החלטתי להעניק לך משהו ממני.. בלתי נפרד ממני... אותך.. את החלקים שמזכירים לי אותך..
אז אי רוצה שתחפשי עכשיו קופסאת דיסק ותשימי את הדיסק במערכת ותקשיבי לשיר..
לשיר שכל פעם מתנגן בראשי ורץ לפי קצב המחשבות שקופצות להן משם לכאן.. ולפי פעימות הלב שלא נחות לרגע... את השיר שלפעמים גורם לי להזיל דמעה לפני השינה.. לפני שאני מתחיל שוב לחלום עלייך...
אז תקשיבי טוב למילים.. למנגינה.. ומקווה שהמחשבות והזכרונות יעלו בראשך.. ויענה על פניך חיוך מתוק..
ותדעי שזה הרגע הכי מאושר בחיי.. ושלעולם לא תשכחי אותו.. כמו שאני לא שוכח אותו........"

שירז-אוי גאדדדד... אמרה ויגבה דימעה זעירה שכמעט זלגה לה.. הוא כל כך מושלםםם.. אמאאאא
את לא מתגעגעת? שאלה
אני-מתגעגעת.. בטח שמתגעגעת.. וגם בי התחולל הרצון לבכות.. אבל לא רציתי.. לא עכשיו..
טוב רוצה לשמוע את השיר?
שירז-בטח... בטח.. וקמתי עם הקופסא של הדיסק לעבר המערכת ושמתי אותו והוא התחיל להתנגן..
אני-איזה שיר מהמם..
שירז-מה הסיפור של השיר הזה?
אני-אחרי החפש את המטמון הזה אז בסוף הגעתי למועדון שבו היינו לילה לפניי.. והוא התחיל לשיר לי את זה.. ורקדנו סלואו איטי וצמוד לצלילו.. והוא אמר לי שהוא אוהב אותי מהרגע הראשון שמבטנו התחלפו והוא הציע לי חברות.. חח וחייכתי.. כן.. עלה על פניי חיוך מתוק.. בגלל שנזכרתי בשיר.. ביום שבו הוא שר לי אותו.. אייי הרגשתי את הבטן מתמלאת בפרפרים זעירים.. והלב דפק מהר.. כל כך רציתי לחזור להיום הזה..
שירז-דיי הלוואי ומור היה כזה רומנטיקן..
אני-חח מגעילה.. תהיי שמחה בחלקח..
שירז-שמחה שמחה.. חחח והמשכנו להקשיב לשיר עד שהסתיים... ושוב חזרתי לקרוא את המשך המכתב..
אני-"...כמו שאי לא שוכח אותו... השיר השני.. זה השיר שלנו.. שבגללו השלמנו בריב הראשון שלנו..
ושבגללו התאחדנו לאחר תקופה שלא התראנו הרבה זמן.. השיר הזה מסמל בעצם שנועדנו להיות ביחד..
אבל הוא לא הציל אותנו מהפרידה שהייתה לנו.. מהרגע בו נאלצתי לוותר על ליבך.. על חלק מגופי.. מנשמתי.. אבל אני יודע שטוב לך.. וששומרים עליך עכשיו.. אני בטוח שניר עושה את כל שביכולתו כדי להסב לך אושר.. אז הינה תקשיבי לשיר השני שלנו.. ותזכרי באותם רגעים שבהם התאחדנו..."

קמתי מהר לעבר המערכת והעברתי שיר.. שיר מספר שתיים.. וכבר ידעתי לבד באיזה שיר מדובר..
אני-כבר לא יודע.. נשמה טובה מתגעגע.. חחח איזה שיר מהמם..
שירז-חח זה השיר שהוא שר לךךךךך..
אני-נכון..=]
שירז-וואי אני לא יכולה יותרררר.. אני אבכה..
אני-חח זה טוב.. זה משחרר..
שירז-אז יאללה תשתחררי.. אני רואה שאת חנוקה..
אני-לא.. אני בסדר.. אבל באמת הרגשתי חנוקה.. היה לי קשה לדבר.. הגרון כאב לי.. אבל לא רציתי להשבר עכשיו... ושוב ניזכרתי בריב הראשון שלנו.. סתם ריב מטופש.. כי אני פרנואידית.. הכל בגלל יומן..
בעעע מעניין איפה הוא בכלל.. בטח בארון=/... חח והרגע שהוא עשה לי הפתעה.. איזה מתוקקק..
איך קפצתי עליו בנשיקות וחיבוקים.. כמה התגעגעתי אליו.. וגם עכשיו אני מתגעגעת..
שירז-הייייי.. אמרה..
אני-מה קרה?
שירז-השיר ניגמר.. יאללה מאמי את חולמת.. תמשיכי לקרוא..
אני-טוב סליחה.. והמשכתי לקרוא... "...באותם רגעים שבהם התאחדנו.. טוב.. אז בטח הכל רץ עכשיו בראשך.. אני מקווה שאת לא שונאת אותי על מה שאני עושה לך.. אולי את לא כל כך מתה על זה שאני מזכיר לך את התקופה שלנו ביחד.. אז סליחה כבר מעכשיו.. אני פשוט לא שולט במה שאני כותב..
אבל בעצם כבר אין לי מה לכתוב.. אני חושבת שכתבתי את כל מה שעלה לי בראש מאז שעזבתי..
ועד כמה שאת חסרה לי כאן.. ושאני מתגעגע אליך.. לריח שלך.. לטעם שלך.. לכולך..
אז הינה זהו.. כאן מסתכמת לה התקופה הכי מושלמת בחיי.. ומקווה שגם בחייך...
טוב ילדת יומולדת מדהימה שלי.. מזל טוב לך.. אמן שכל משאלותייך יתגשמו.. שתזכי לאושר בריאות והמון אהבה.. שתמיד תחייכי שאף כאב לא תסבלי..
תהני לך מהמתנות ומהזכרונות הבודדים שנימצאים עוד בקופסא או שכבר הספקת להציץ בהם..
אז אני כבר אדבר איתך מתישהו.. או שלא.. אני לא כל כך בטוח אם זה יעשה לי טוב לשמוע את הקול שלך..
גם ככה אני קרוע עכשיו מבפנים.. אז אם יהיה בי את הכוח אני אתקשר.. ואם לא.. אז תדעי שאני בסדר..
ושלאף רגע בודד לא שכחתי אותך.. ואני מקווה שאת מבינה אותי.. כי בסך הכל זה עושה גם לך טוב..
להתמודד עם החיים והאהבה החדשים שלך..
אוהב המון ותמיד אוהב... שלך תמיד.. איתי"

שירז-טוב דיי.. את מתכוונת לעצור את הדמעות הרבה זמן? כי עוד שניה על העיינים שלך מתפוצצות מדמעות...
וזהו.. לא יכולתי יותר.. הבכי התפרץ בגרוני.. מעייני.. ומליבי.. לא יכולתי להחזיק מעמד יותר...
הרגשתי כאילו ששירז דיברה היא גרמה לכל המעצורים שלי להפתח ולבכות...
אני-אני לא יכולה יותר שירז.. מה אני יעשה?
שירז-תעשי עם מה?
אני-אני רוצה שהוא יהיה כאן... ועכשיו אני לא אשמע ממנו יותר... למה? למה הוא היה חייב לטוס? ולא האמנתי שאני אומרת את זה.. לידידה הכי טובה של ניר.. שיכולה תוך שניה לרוץ ותספר לו..
שירז-דיי אל תדאגי.. הוא עזב וזאת בעיה שלו.. את עכשיו עם ניר והכל בסדר.. אני מבינה שזה קשה לך..
אבל את חייבת לשכוח...
אני-ניסיתי.. והצלחתי עד עכשיו.. עד שהוא החזיר לי את כל התחושות בחזרה.. אני.. א.. אני.. לא הייתי בטוחה אם אני רוצה להמשיך..
שירז-את מה?
אני-אני מבלולבלת..
שירז-את לא.. את פשוט זקוקה לנירי עכשיו..
אני-נכון.. הסכמתי איתה ללא בריירה.. אבל מצד אחד זה גם נכון.. ניר כל כך דואג לי ומעניק לי ביטחון והאהבה שלה אני כל כך זקוקה..
שירז-טוב בואי נעזוב הכל.. תמשיכי להסתכל בזה בפעם אחרת.. אם בכלל.. בואי נרד..
אני-לא לא לא.. אני לא יורדת.. הם ירדו שבכיתי..
שירז-וואלה.. טוב אז בואי נישאר כאן... תשטפי פנים.. תרגעי ועוד מעט רד למטה..
אני-טוב.. וניגבתי את הדמעות הבודדות שהמשיכו לרדת.. קמתי בזהירות מהמיטה ונכנסתי למקלחת.. ושטפתי את פניי.. וחזרתי לשכב על המיטה לייד שירז...
הייתה שתיקה.. הבטנו בתיקרה..
המחשבות על ניר ואיתי במקביל לא הפסיקו להציק לי... ניר איתי ניר איתי.. רציתי לצעוק לזה שיושב לי במוח ומעלה בי את כל אותן מחשבות שיפסיק כבר... כי זה מטריף אותי...
ניסיתי לחשוב על דברים אחרים..
אבל לא הצלחתי.. כי צעקה חזקה נשמעה פתאום והקפיצה אותי ואת שירז מהמיטה בבהלה...............................................



טוב הינה ההמשך השני.. גמרתי עם זה ברוך ה'.. תגיבווווו והמוןןןןן.. מקווה שיצא דומה..חיחי
אוהבתתתתתתת מואה לילוששש=]]
יצא מאווווווד
דומה!


המשךךך
מהמם מאמי..

זאת אני..גלוש_המושלמתת=]..

ממש כמו הקודם!!!!

גלוש
שמחה שהחלטת להמשיך😊
מושלם!!
וואי מאמי זה מהמםם
את כותבת יפה רצח
תמשיכי מהר

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך