המשךךךך!
ועכשיו!!!
😠 😠 😠
יש מבין?!
QUOTE (NETA900 @ 28/07/2005) וואיי ככ ה היה לי בדיוק עם ההמשך של אהבה אסורה שליי..
6 םפעמים זה נמחק לי בדרכים שונות הפרק הסיום!
בפעם הראשונה הפסקת חשמל בפעם השניה נפתח לי אתר חדש ואי אפםשר לעשות קודם בפעם השלישית האתר נסגר לי בטעות בפעם החמישית היה לי וירוס פירמטתי ת'מחשב בפעם השישית כתבתיי 2 שורות אחרונות וחשבתי ששמרתי ולא שמרתי הכול הלך..אז בפעם האחרונה עשיתי את זה בוווורד ושמרתי כל פעם!
א ז קדימההה המשךך
איזה חמודה ! 😂
אני מתה להמשך בבקשה אל תפסיקי את הסיפור אני כל כך אוהבת את זה..
אין פה אף אחד שיכול לעזור לה לשחזר? בבקשה?
מאמיי....אל תנטשי תמשיכי הסיפור הכי הכי הכי הכי מושלם באתרר
לאאאאאא..
בבקשה..
לא תספיקי!!!!..
יש לך סיפורר מעלףף..הכי יפה שקראתיי!!!!..
שימי המשך..
ואל תתייאשי!!!..
תמשיכי לכתוב!!!..
אורוש.. 😊
הינה עכשיו אני כותבת לכן שתי המשכים ברצף...
אני אנסה שהם יהיו דומים לשני הפרקים שנעלמו..
אז סבלנוווווווות..
ותודה לכן על התגובות... מואההההההההה
אוהבתתת לילוששש=]]]
יש יש יש יש
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (ligosh @ 30/07/2005) יש יש יש יש
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😊
יששש=]..
בהצלחה מאמיי..
ותשמריייייייייייייייייי
גלווווש=]
הינה הפרק שלכן.. מקווה שיצא דומה.. תהנוווווווו ולא לשכוח להגיב בסוף...=]]
אני-כן.. שמתי לב.. אבל לשתות אתם שותים פווווווול..
ניר-חחחח כן.. אנחנו מגזימים עם זה.. טוב רוצה לנסות?
אני-מה לנסות? סיגריות? שאלתי מופתעת..
ניר-...............
ניר-חחח לא שתיה.. יש פול במקרר..
אני-ממש מצחיק.. לא תודה.. תשתכר לבד..
ניר-סתם צחקתי.. עוד חסר לי שתתעלפי לי...או תקיאי לי..
אני-בעע אל תזכיר לי.. ודפקתי פיהוק קטן..
ניר-איי יפיופה שלי עייפה?
אני-אממ ניראה לי.. פשוט זה השעמום..חח
ניר-דיי משעמם לך איתי?
אני-אממ קצת..
ניר-וואי נעלבתי..=[
אני-חח סתם צוחקת בובי שלי.. אי עייפה פשוט.. יאללה אתה בא לישון?
ניר-כאילו ברורררר...
אני-חח בוא בוא.. הכנסנו את כל הדברים שהיו על השולחן במרפסת וקפצנו על המיטה.. ופתחתנו טי וי..
ניר-יאללה בובונת שלי.. לישון.. פקד עליי..
אני-מה ככה אתה מרדים אותי? בלי חיבוק ובלי נשיקה?
ניר-חח לא.. ממש לא.. וחיבק אותי אליו.. והדביק לי נשיקה ארוכה.. יאללה עכשיו לישון..
אני-חח טוב.. שמתי את הראש שלי על החזה שלו וכניראה שנירדמתי...
יום למוחורת.. היום האחרון באילת.. בערך.. לא עשינו משהו מיוחד..
קמנו אכלנו כולם ביחד.. אני וניר חזרנו לחדר.. נחנו דיברנו צחקנו.. וכל מיני דברים..
בערך שהקניון נפתח אני ואמא הלכנו לקנות לשירזוש את מה שהיא רצתה וחזרנו למלון..
אני וניר סתם עשינו סיבוב בטיילת.. קניתי לי סרט לשיער בצבע סגול בהיר..
חזרנו למלון סתם ראינו סרט בטלויזיה.. והזמנו אוכל לחדר.. וככה ניגמר לו היום..
היום האחרון באילתתתתת...
ניר-מאמיייייייייייייי... קפץ עליי בוקר טובבבב..
אני-חחחח בוקר טובבבבבב... והוא הדביק לי נשיקה.. בעע יא מגעיל.. אמרתי לו והעפתי אותו ממני ורצתי למקלחת.. התקלחתי מקלחת טובה צחצחתי שיניים התלבשתי ויצאתי..
ניר-חח מה ברחת לי?
אני-חחח ככה סתם.. יאללה אתה מוכן?
ניר-כןןןן=] ועשה פוזה של דוגמן..
אני-חחח יפיוף שלי.. המזוודה שלך מוכנה?
ניר-כןןן וגם שלך..
אני-באמת?!
ניר-כן כן כן... קרא מאושר..
אני-חח איזה מאמי אתה..
ניר-ואני מזהיר.. אם יש בלאגן אז פשוט אל תכעסי..
אני-חחח אל תדאג.. יאללה בוא נרד..
ניר-סבבה.. הם כבר למטה.. וככה יצאנו מהחדר.. ירדנו למטה במעלית ובלובי כולם ישבו והמתינו לנו..
ליגל-פאר לייייי.. צעקה ורצה אליי וקפצה בחיבוק ענק..
אני-חח מתוקה שלי... איזו יפה את היום..
ליגל-חח זה הבגדים שקנינו ביחד..
אני-כן אני יודעת..=]
ליגל-נירוששש... והושיטה את ידייה אליו..
ניר-חח בוקר טוב לך ילדה..
ליגל-בוקר בוקר.. יאללה הולכים לאכול?
ניר-בטח... בוקר טוב.. פנה לאמא ואבא..
אמא-בוקר טוב לכם.. המזוודות מוכנות?
אני-חח כן ניר סידר אותם..
אבא-פשש גבר גבר..
אמא-אתה תשב בשקט.. אתה בכלל לא עוזר לי..
אבא-חחח כי אין לי כוח..
אמא-יופי.. טוב יאללה בואו... ונכנסנו לחדר אוכל..
הלכתי להביא לי ולניר אוכל.. כמו שאנחנו אוכלים כל בוקר.. והוא הלך להביא לנו כוסות שוקו קר..
וככה התישבנו ואלכנו עם כולם.. ואחרי 15 דקות סיימנו לאכול..
ניר-יאללה להביא לך פנייקס?
אני-חח כן.. ליגי את רוצה גם?
אמא-היא לא מקבלת שום פנקייק עד שהיא לא מסיימת ת'אוכל שלה..
ליגל-אבל אמאאאאאאא..=[
אמא-שום אמאאא.. לאכול..
אני-חח תסיימי לאכול ואני אביא לך.
ניר-טוב אז אני הולך להביא לנו.. אבא רוצה גם?
אבא-לא תודה.. וניר קם והביא לי ולו מלא פנקייקים טעימים וחמים..
אחרי חצי שעה כולם סיימו לאכול ולשתות.. יצאנו מין החדר אוכל אני אמא וניר התיישבנו לבלובי ואבא הלך עם ליגל להביא ת'מזוודות שלהם מהחדר..
ובנתיים התקשרתי לשירז..
שירז-מאמושששש.. ענתה
אני-חחח מאמי מה קורה?
שירז-הכל בסדרררר.. יאללה מתי אתם באים?
אני-אממ הטיסה עוד חצי שעה בערך.. אז עוד שלוש שעות גג אנחנו בבית..
שירז-יופייייי.. כי יש לי מה לתת לך..
אני-וואלה? מה בדיוק?
שירז-זה לא בדיוק אני.. איתיוש המאמוש שלח לך מתנה.. והוא לא רצתה לשלוח למלון אז הוא דיבר איתי ושלח לי את זה..
אני-וואלה...
שירז-יאללה מה יששש? תגלי התלהבות..
אני-אממ לא יודעת.. וקמתי מין הספה שישבתי עלייה לייד ניר והתרחקתי מעט..
שירז-למה מה יש?
אני-לא יודעת.. השם שלו.. מעלה בי כל פעם צמרמורת מחדש.. ועוד עכשיו הוא שולח לי מתנה..
אין זה בטח משהו ממש מושקע..
שירז-נו יאללה זה רק איתייייי.. וברור שזה יהיה מושקע.. כי הוא אוהב אותך... והוא מאמיייי.. וואי כמה דיברנו בטלפון.. איזה מתוק..
אני-חח כן.. אמרתי באדישות.. 'בעעע מה היא הייתה חייבת לדבר על זה?' חשבתי לי..
שירז-טוב יאללה תבואי כבר אני מתה לדעת מה יש בפנים..
אני-חח שמתי לב..
שירז-טוב אז דברי איתי שאת נוחתת..
אני-סבבה מאמי..
שירז-צ'אווווו והתגעגעתי..
אני-חח מתוקה.. גם אני.. בהייי
שירז-בה ביי.. וניתקתי.. וחזרתי לשבת.. ניסיתי לשמור על קור רוח.. ולא להיות מבואסת..
'איי שירז שירזזזזז איזה תיזמון יש לךךךך.. מיילא איתי.. ומתנה.. אבל שהוא אוהב אותי? ושהוא מתוק והכל?
אני עכשיו מרגישה שוב אשמה.. הוא שם.. ואני כאן.. עם ניררררר.. אבל שוב זה בגללו.. בעע אני מתחרפנת..' המחשבות התבלבלו בראשי..
ניר-פאר לי? והרגשתי את ידיו מול פניי.. הלו?
אני-הא? מה? יצאתי מאותה בועת מחשבות על איתי..
ניר-חח מה קורה לך?
אני-אהה חח סתם חלמתי בהקיץ..
ניר-שמתי לב.. עם דיברת?
אני-עם שירז..
ניר-אההה סבבה.. טוב את באה לחדר להביא ת'מזוודות?
אני-כן כן בטח..
ניר-אחלה.. וככה קמנו והלכנו יד ביד לחדר.. כל אחד לקח את המזוודה הגדולה שלו וירדנו מעלית ללובי..
אמא וליגל כבר היו שם עם שלוש מזוודות..
אבא-יאללה אפשר לזוז?
ניר-כן..=]
אבא-אז יאללה בואו.. ונכנסנו לאוטו..
ושוב נכנסתי לאותה בועה.. למחשבות שלי על איתי..
'הוא שולח לי מתנות.. הוא אוהב אותי.. הוא מדבר עלי על חברה טובה שלי.. שלא מפסיקה להגיד שהוא מתוק ומשקיען כי הרי הוא אוהב אותי.. והיא בכלל ידידה טובה של ניר.. כאילו מה? היא לא אמורה לסתום קצת ולהבין שאולי היא מעלה בי זכורות שקשורים לאיתי? גררר איתי איתי איתי..
למה עזבת ככה? סיבכת לי ת'חיים.. אני עכשיו לא יודעת מה איתי ועם ניר.. כאילו אני אוהבת אותו..
אבל כל פעם שצץ השם שלך ההרגשות חוזרות אליי.. התחושות.. התזכרונות... הדפיקות לב..'
ואז פתאום קלטתי.. שאני חושבת עליו ובאמת הלב שלי דופק חזק.. והבטן מתחילה לכאוב..
התחלתי לרעוד.. פחדתי.. מאוד.. פחדתי לפגוע בניר..
'אבל מה לפגוע בניר? אין איתי שם בחו"ל שישאר שם.. אני עם ניר וטוב לי.. והוא אוהב אותי ואני אותו.. והוא דואג לי ושומר עליי.. והוא בחיים לא יעזוב אותי..'
ואז הרגשתי את היד של ניר בתוך ידי.. אוחזת בה.. והבטתי בו.. והוא חייך אליי מעט..
ניר-מה קורה איתך?
אני-הכל בסדר.. למה?
ניר-לא יודע.. את ניראת לחוצה.. קרה משהו?
אני-לא לא.. אני פשוט עייפה..
ניר-אהה זה מסביר הכל.. בטיסה תשני ואני אחבק אותך ואשמור עלייך.. חח ונתן לי נשיקה קטנה..
אני-חח מתוק שלי.. והרגשתי טוב.. ניר ליידי.. והוא מושלםםם.. הוא מלאך טוב ויפה..
אבא-יאללה הגענו.. לצאת.. ובאמת יצאנו.. והוצאנו את המזוודות מתא המטען ונכנסנו לשדה טעופה..
אבא דאג למזוודות וכרטיסי טיסה ובאמת אחרי 10 דקות עלינו על המטוס..
ניר ישב בייני לבין ליגל ואמא ישבה עם אבא מאחוריינו..
וככה ניר חיבק אותי אליו.. ועייני נעצמו.. וכניראה שנירדמתי..
ניר-חחח ישנונה שלי.. פתאום נישמע קולו של ניר.. בוקר טוב לך.. אמר שפתחתי את עייני..
אני-חחח כבר הגענו?
ניר-כן.. בואי צריך לרדת.. והוא אחז ביידי נתן לי נשיקה וירדנו מין המטוס.. נכנסנו לשדה תעופה והמתנו למזוודות שלנו.. ואחרי מספר דקות כל המזוודות הגיעו על המסילה והלכנו לחניה ונכנסנו לאוטו אחר שחיכה שם לאבא.. נכסנו להתחלו לנסוע..
אז הרמתי צלצול לשירז..
שירז-נו אתם כבר בתל אביב? ישר שאלה..
אני-שלום גם לך..
שירז-חח שלום שלום...
אני-חח אז כן אנחנו בתל אביב.. אז עוד רבע שעה או יותר נהיה בבית..
שירז-סבבה.. אני אתארגן ואבוא עם המתנה שלך.. חיחי
אני-חחח טוב... אז בהי בנתיים..
שירז-צ'או צ'או.. וניתקתי..
ניר-וואלה הילדה לא עוזבת אותך..
אני-חח כן הא.. מתוקה..
היה שקט באוטו חוץ מהשיחות של אמא ואבא.. ועל הניג'וסים של ליגל.. והרדיו שממנו בוקעים צללי מוזיקה לא מוכרת.. וזהו.. הגענו.. אבא החנה את האוטו ובחנייה וכבר ראיתי דרך החלון את שירז יושבת על הספסל שלייד הבית עם קופסא אדומה בנונית כזאת.. יותר גדולה מקופסאת נעליים זה בטוח... אבא אישר שאפשר לרדת אז ישר פתחתי את הדלת ורצתי אליה..
אני-שירזוששששששש..
שירז-פאר לוששששש... והתחבקנו חיבק גדול..
אני-חח מה קורה יפיופה?
שריז-הכל מעולהההה.. איזה שיזוף כפרה.. לא הגזמת..
אני-פחח זה עוד בסדר..
שירז-אחלה.. טוב איפה המתנה שלי?
אני-דיי יא רעההה.. היא במזוודה שלי או של ניר.. תשאלי אותו..
שירז-טוב עזבי עכשיו את זה.. נו איך היה?
אני-חח היה מהמםםם.. מעלףףףףף... אין אין על אילת..
שירז-חחח מתוקה.. טוב יאללה כולם כבר בפנים בואי.. והיא החזיקה את הקופסא ונכנסנו הביתה..
שירז-שלום משפחת לויייייייייי קראה בקול..
אמא-חח שלום לך משוגעת..
שירז-חח מה קורה?
אמא-הכל מעולהההה... מה איתך?
שירז-התגעגעתי.. מה קורה גדי?
גדי-הכל בסדר.. ואז ניר ירד מלמעלה..
שירז-נירייייייייייי... קראה בקול וקפצה עליו בחיבוק ונשיקה..
ניר-חחחח מה קורה מטורפת אחת?
שירז-וואי איך התגעגעתי...
ניר-חחח גם אני.. מזו הקופסא הזאת? שאל והביט על הקופסא שהייתה על הריצפה..
אני-אהה.. זאת המתנה שאיתי שלח לי..
ניר-וואלה.. אז יאללה פתחי..
שירז-אהה יש בעיה.. הוא אמר לי להגיד לך לפתוח את זה לבד.. כאילו וגם אני יכולה לראות..
ניר-למה רק את?
שירז-כי אני חמודה.. צ'אוווו הביאה לו עוד נשיקה הרימה את הקופסא אחזה ביידי ועלינו למעלה..
אני-סוריייי.. קראתי לעברו..
ניר-בקטנה.. החזיר לי...
נכנסנו לחדר הסתערנו על המיטה.. פתחתי ת'חלון ואת הקופסא שמתי ממול רגליי המשולבות..
שירז-נו יאללה.. האיצה בי..
אני-בעע מה עכשיו?
שירז-כן כן.. ניראה מה המאמי שלך קנה..
אני-פחח מאמי שלי.. נגיד..
שירז-מה נגיד? יאללה הוא מאמי שלך וזהו.. טוב פתחייייי..
אני-טוב טובבבבבבבבב.... וקרעתי את הניר דבק שהיה דבוק על הקופסא ופתחתי אותה..
ובפנים היה.. או יותר נכון היו........................................................
טוב בננות מדהימות שלי.. זה הפרק הראשון שנעלם.. כאילו בערך זה הפרק.. ממה שאני זוכרת אני ממש קרובה למקור.. טוב אז תגיבווווווווו ועוד מעט אני מתחילה לכתוב ת'פרק השני..
אוהבתתתתתת לילוששש=]]
חעחע..אני את הפרק הבא קראתי..כאילו לפני שהוא נמחק..
וליטל..זה משפחת כהן!!! חיחי..
מהמם..פשוט מושלם כמו תמיד..
אה ותגידי התחלת לשמור?..
כי אם לא אני יהרוג אותך..סתם סתם..חס וחסה כמו שפארלי אומרת=]..
המשך..
גלוששש
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 30/07/2005) חעחע..אני את הפרק הבא קראתי..כאילו לפני שהוא נמחק..
וליטל..זה משפחת כהן!!! חיחי..
מהמם..פשוט מושלם כמו תמיד..
אה ותגידי התחלת לשמור?..
כי אם לא אני יהרוג אותך..סתם סתם..חס וחסה כמו שפארלי אומרת=]..
המשך..
גלוששש
חחח איזו מתוקה..
ודרך אגב זה משפחת לוי פשוט אני התבלבלתי לכתבתי כהן..חיחי
אבל בקטנה..
וכן התחלתי לשמור.. עד עמוד 161.. ואין לי כוח להמשיך לשמור..
זה המון.. חחח
טוב אז הינה אני מתחילה לכתוב ת'פרק השני..
ותמשיכו להגיבבבבבבבבבב...
אוהבתתתתת המון המוןןןן
מואה לילושש=]]