נו מה ניסגר עם המשך!!?!.!
אני דורשת המשך!!!
וואי.. חחח.. איזה ביש מזל..
גם הפרקים.. גם את חולה.. וגם הפסקת חשמל..
טוב.. חח..לא נורא..
מקווה שאת מרגישה טוב !
איזה מסכנה....
נו יאללה שיי המשך.....
לאה
וואי יש כאלה שלוחצים עליה לשים המשך..
חכו קצת..
וואיי ככ ה היה לי בדיוק עם ההמשך של אהבה אסורה שליי..
6 םפעמים זה נמחק לי בדרכים שונות הפרק הסיום!
בפעם הראשונה הפסקת חשמל בפעם השניה נפתח לי אתר חדש ואי אפםשר לעשות קודם בפעם השלישית האתר נסגר לי בטעות בפעם החמישית היה לי וירוס פירמטתי ת'מחשב בפעם השישית כתבתיי 2 שורות אחרונות וחשבתי ששמרתי ולא שמרתי הכול הלך..אז בפעם האחרונה עשיתי את זה בוווורד ושמרתי כל פעם!
א ז קדימההה המשךך
מאמי תרגישי טוב =)
כשתוכלי תרשמי המשךך...
מחכה להמשך מאמי =]
שתוכלי תשימי!!
ותרגישי טוב..
[B]אוקיייי ... אז ככה מאמיי.... יומיים שלמים אני יושבת וקוראת את הסיפור שלךךךך...
אתמול מ6 בערב עד 6 בבוקר ככה חחח..נדודי שינה לא נרדמתייי 😊
והיום סיימתיי...הגעתי לעמוד300 ואין המשכים התבאסתח 😢
וואי מאמי אני חייבת להגיד לךךך התמכרתי לסיפור אני יום וקוראת וכולי שמחה מצומררת בחלק הקטעים ונקרעת מצחוק רוב הסיפור חחחח...את מכניסה מלא חוש הומור לסיפורר...
אסור לך להפסיקקקקקקקקק
אהה...ועוד משוו עשית את הדבר הכי נכון שעפת את איתי אויי מהרגע הראשון שהתחיל ניר ניר ניר אני הרק שתזרוק את איתי לא צריך אותו יש את ניר וואיי....נראה לי התאהבתי בו חחח
מושפעת מהסיפור
קיצר מאמי....תמשיכי את הסיפור בבקשה בבקשהה .... אל תנטשי את הסיפםור הזה בחיים יש לך עתיד סיימי אותו ותעשי אותי מאושרת ואני בטוחה שאת עוד מלא בנות פה באתרר...
מואהה אוהבת מאוד מאוד
ליגלו'ש 😛 😛
ליטליייייייייייייייייייייייייייייייייייי 😁
פשווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווטטט
נ=ד=י=ר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יומיייייייים אני יושבת ר=ק על הסיפור שלך!!!
כי הייתה תקופה שלא הייתי פה.. כמו שחלק שמו לב..
עברתי דירה.. אז 3 חודשיים הייתי בלי הסיפור שלך =(
בכל אופן.. היום סיימתי.. ואת פשוווווט מדהימה כל פעם מחדש!! 😁
אז יאללה כשתוכלי שימי המשךך בדחיפווווווווווווות 😂
חעחעחע
מאמייייי תמשיכייי בקשההההההההה=]]
כלל הבנים והבנות פה מכוריםם לסיפור שלךך!!
מאמייי את כותבתת מושלםם ברמותת מטורפות...
אולייי תעשיי מזה ספר?!?! אני מבטיחההה שאני יקנה 5 עותקים שלו!!=]!!!
יאללה מאמי תעודדי ותחשבי שיש אנשים שקורה להם דברים יותר גרועים והם רוצים
שהבטעות נחמק הסיפור יהיה הצרה היחידה שלהם...=[[
אז מאמי תביני ותקלטיי שאני פשוט מכורה לסיפור שלך!! 🙄 😉 😛
אנייייייי אםםם התגובותתתת שלל כולםםםםםםםםםםםםםםםם..!!
חחח תמשיכייייייייייייייי מאמייייייייייייייייייי....!!!!
דחוףףףףףףףףףף
ובחיייםםם אלל תפסיקיי את הסיפוררררררררררר!!!!!
אוהבתתתתתת,
סתיוו'ששששששששששש 😛
יפה שלייייייייייייייייייייייייייייי
אויי לך אם את מפסיקהההההההההההה
אני מתאבדתתתתתתתתתתתתתתת חחח את חייבת להמשיך אל תתיאשי נשמתי!!
אני רוצה המשךךך דחווווווווווווווווווווףףףףףף מואאאה תרגישי טוב יפתי חולה עליייךךך
דנדוש