זה עצוב 😢
אבל מהממם כמו תמיד 😉
מממ תמשיכי בובה
יאו איזה מושלם!!!!! מושלם מושלם מושלם!!!
המשך דחוףףףףף...
המשךך דחוףף מאמי!!..
אורוש.. 😊
דיייי זה כל כך יפההה
אני ממש בוכהה פהה!!!
יווו איזה מרגשששששששש
אבל תשימי המשך כן?!
לינורו'שש
יוווו אחרי שבועיים שלמים שלא קראתי כי הייתי בחו"ל קראתי את זה עכשיו..
ופשוט קורע את הלב....
זה פשט אוי מי גאדד רציניייייי!!!!
הקיצר את כותבת מ-ד-ה-י-ם!
תמשיכי וכולנו פה מחכות להמשךך!!
לאוב יו דקו'שש!
ליטלושששששששששששששששששששששששששששששששש
בובהההה חח =].......
סיפור ל=י=ג=ה====ההההההה==========הההההההההההה
ויאללה כבר שאיתיוש יחזור הוא היה חמוד ..........
והמשךךךך דחוףףףףףףףףףףף
איזה יפההההההההההההההההההההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מעלףףף נשמתיייייייייייייי יאוו ירדו לי כמה דמעותת שקראתי ת'פרקקק
איזהה מהמםםםםםםםם את כותבתת יא רבאקק כמה מושלם בנאדם יכול להיות?!?!
מטורפת עלייךך יפה שלייי תמשיכי לרגש אותיייי ותמשיכיי דחוווווףףף
מואאה מטורפת עליייךך יפתי
דנדוש
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה פרק מעלללללללללללללללףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
המשך דחוףףףףףףףףףףףףף
מאמוש עכשיו אני לא אהיה כאן שבועיים כי אני בחול
אז רק שתדעי שהסיפור שלך הוא ה=כ=י מושלם פפפפפפפפה!!!
נוווו... איזה יבושששששששש
מה עם ההמשךךך???????
ווואיייייייייייייייייי איזהההההההה מושלםםם מאמיייייי!!
זה פשוטטטטט מעלףףףףףףף..!!
איזהה עצובבבבבבבב..
אבללל באמתתת מהמםםםםםםםםם..!!!
תמשיכייי מאמיייייייייי דחוף..!!!
סתיוו'שששששששששש 😛