וייייייייייייייייי השרליצה הרביצה לה הכונפה הזאת?!?!?!
סימה...איזה שם מזעזע!!!!!!!!!!!!!בעעעע =\\
יצא לךמ דהייים..תמשיכי מאמיי =]]
בטח אבל היא קיבלהה אגרווףף אם כן יהיה לה עסק איתיייי!!
יאאא פרק מדהים... המשך דחוף דחוף....
הסיפור שלך=> שולט פה בפורום..!!!
לאב יוו מידןן 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נווו המשךךךךך!!
סיפורר מושלםםם ביותרר..!!
סתיוו'שששששש 😛
אממ מתוקות רק לפני 20 דקות קמתי..
אז עכשיו אני קוראת סיפורים אחרים
ואז כותבת לכן המשך..=]
אז סבלנווווווווות....
מואההההה...לילוששש=]]
חחחח טוב אנחנו מחכות...
אבל שיהיה מהר.. =]] חחח
לאב יוו מידןן
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך