זה כזה מהממממממממממממממממם!!!
יאאאאא עוד מעט 300 עמודים בעזרת השםםם
המשךךךך מאמוששששששששששש
מאמי הסיפור שלך מדהים כמו תמיד :]
תמשיכי חיחיחיחיחי :]
עוד מעט 300 עמודיםן מזל טוב :]
המשך כזה לייק המשך ענק כאילו....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שימי אם המשך אם את לא רוצה שאני אבוא אלייך הבייתה וימצוץ את דמך עד מוות!!
המשך דחוףף.. זה כזה מהמם..
ממוווששללםםם
לאב יוווו מידןן 😊
אמאאאאאאאאאאאאאאא זה כזה מושלם!!
היו השלמתי מלא פרקים ואל הפסקתי לבכות!!1
יואווווו זה יפההההההההההההההההה
המשךך דחוףף
מושלםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףף
ליטלושששששששש.....
יאוווו השלמתי את כל הפערייםםםם....=]]]
היה כל כך יפה ומרגש ועצוב ומדהיםםם!!!!!!!!1 כל כך מושלםםם...!!
יאו כמה בכיתי בפרקים מסויימים....אחחח כמה כישרוןן טולטול שלי.. 😊 חיחיחי
יאללה תכתבי לנו המשךךך=]] לכבוד זה שחזרתי
והיה כל כל כייף באילת 😊 חחח...
אוהבת אותך הכי בעולםםם...והתגעגעתי..=]] מואאהה שלי!
יייאא איזה מצחיקק ועצוב והכל ביחדדד
חח כמה פרקים קראתי ווואי איזה סיפורר מושלםם
תמשיייכי במהירותת
יום טובב