בנות מדהימות שלייייי..
מצטערת שלא כתבתי המשך פשוט הייתי עסוקה..
אז הינה עכשיו אני כותבת לכן המשך.. אני אשתדל שיצא יפה...
אז סבלנווווווווות...
ולמי ששאל בת כמה אני אז אני בת 14 וחצי עוד מעט.. חיחי
מואהההההההה.. אוהבת לילוששש=]]
מחכההה בקוצרר רוחחחחחחחחחח!!!!
סתיוו'ששששששששש 😛
הינה בבנות שלי ההמשך שמגיע לכן... תהנוווווווו =]
ניר-נו לא נורא.. זו רק בריכה.. אם את רוצה אפשרל הכנס היום לג'קוזי..
אני-טוב לפחות זה..
ניר-כן הא.. והמשכנו לאכול..................
אחרי מספר דקות סיימנו.. וויתרנו על הקינוח הקבוע שלנו.. חיחי ועלינו לחדר..
ניר-יאללה שימי בגד ים.. לג'קוזי..
אני-חחח טוב שניה מאמי.. לקחתי ת'בגד ים שלי ונכנסתי למקלחת.. והחלפתי.. ואחרי שתי דקות יצאתי..
ניר-חחח מדהימה שלי... טוב יאללה הולכים..
אני-מה הולכים? הג'קוזי פה.. במרפסת..
ניר-חח אני יודע.. אבל סתם זה היה תרוץ כדי שתלבשי ת'בגד ים..
אני-הא?
ניר-חחח בואי בואי יש לי הפתעה..
אני-חח אוקיי.. ושמתי עליי מכנס קצרצר ורוד וגופיה לבנה.. נעלתי כפכפים לבנות והייתה מוכנה..
ניר-יאללה מדהימה אפשר לזוז?
אני-כן.. בטח..=]
ניר-אחלה.. ויצאנו מין החדר וירדנו במעלית לקומה התחתונה ביותר.. וכשיצאנו ניר הוביל אותי ללא מושג לאן..
אני-נירי לאן בדיוק?
ניר-חחח ששש הפתעה..
אני-חח טוב שיהיה.. ואז ניר פתח דלת ענקית מעץ..
ניר-תדםםםםםםםם... חחחח
אני-יאאאא... ממתי יש את זה?
ניר-חח תמיד היה.. פשוט זה שייך למכון כושר ולספא והכל.. אז שאלתי אם אפשר לסגור ת'בריכה לשעה.. בשביל שניינו..
אני-יאאאאאאא איזה מאמי אתה.. וקפצתי עליו בנשיקות...
ניר-חחח הכל בשבילך.. אם את לא יכולה להיות בבריכה רגילה אז נסדר לך בריכה מכורה..
אני-חחחח גאון שלי... יאאא איזה יופייי... והורדתי ת'בגדים ממני... יאללה מושי שלי אתה בא?
ניר-חח ברור.. והוא הוריד ת'כפכפים הלבנות שלו מרנואר מאן ות'גופיה הלבנה וקפץ למים...
אני-חחח יופי שלא חיכית לי...
ניר-חחח בואי מאמי שלי.. המים נעימים.. והושיט את ידיו.. התקדמתי אליו וידיו אחזו את מותניי והוא הוריד אותי למים.. נו איך המים?
אני-מושלמים.. לא קרים מיידי ולא חמים מידיי..
ניר-חיחי אני דאגתי לזה..
אני-איי אוהבת אותך..
ניר-ואני אותך מדהימה שלי... ונתן לי נשיקה ארוכה... ואחרי שהתנתק השפריץ עליי מים.. וישר ברח..
אני-נירררר.. אתה יודע שאני שונאת שמשפריצים עליי..
ניר-לההההההההה.. רוצה לדבר על זה? קרא מרחוק..
אני-חחחחח איזה ילד.. ושחיתי אליו והוא רק ברח ממני..
ניר-חח נו יאללה עצלולה.. תפסי אותי..
אני-דיי ניר אין לי כוח...=[
ניר-אווו נסיכונת שלי.. אסור לך להתעייף נכון?
אני-כן.. זה לא כייף.. אמרתי כמו תינוקת..
ניר-חחח את מטריפה אותי.. והתקדם אליי.. ובא לחבק אותי..
אני-אני יודעת.. ודפקתי לו שפריץ לפנים..
ניר-אוי את תשלמי על זה..
אני-חחח ממש.. והוא התקרב אליי.. לא ניר דיי אני מצטערת.. עזוב אותי.. והוא התחיל לדגדג אותי..
ואני לא הפסקתי לצחוק..
ניר-חחחח עכשיו תצחקי..
אני-דייייי... נ ניר אא.. אני לא יכולה נוווו... אמרתי בעודי מתפקעת מצחוק..
ניר-חחח איך את קופצת.. יא רגישה..
אני-חחחחחחח ניר פליזזזזזזז... והוא הפסיק.. אוווו נשמתי לי... תודה..
ניר-חחחח מצחיקה אחת... טוב עכשיו את לא מציקה לי ואני לא מציק לך..
אני-סבבה.. אמרתי עדיין צוחקת מעט ותופסת את הבטן שכאבה לי מאוד... יא בגללך אני ישמין..
ניר-מה הקשר?
אני-מה לא ידעת שצחוק משמין?
ניר-לאאא.. מזה השטויות האלה?
אני-גם אני חשבתי שזה שטויות אבל זה לא.. זה הוכחח מדעית..
ניר-אני וואי...חחח
אני-חחח צפונבון שלי... וחיבקתי אותו והוא הרים אותי..
ניר-אז מה תינוקת שמנמונת שלי? נהנת?
אני-חח כן.. הפתעה מדהימה הכנת לי.. תודה.. ונתתי לו נשיקה ארוכה שנישמכה לה לצרפתית מטריפה חושים.. היא הייתה רטובה במיוחד.. התענגתי לו על השפתיים המושלמות שלו.. על הטעם שלהן שאני כל כך אוהבת... הוא הוריד אותי והצמיד אותי אליו... ליטף את גבי החשוף והרטוב.. ואת ידיי קרחתי סביב צווארו שהריח ריח משגע של הבושם שאני כל כך אוהבת להריח..
ידיו החלו לשחק עם שערו החום שטני הרטוב... והרגשתי שהוא נהנה מזה...
הוא החל לנשק את צווארי... למצוץ קלות.. וידיו גלשו על רגליו שהיו במים.. והמגע הקר התערבב עם המים החמים והעבירו בי צמרמורת נעימה...
הוא חזר לנשק את שפתי... ושוב לשוניינו ניפגשו ושיחקו להן.. כאילו הצהירו האהבה בפה שלנו..
ואחרי מספר דקות הארוכות של הנאה אין סופית התנתקנו...
ניר-מה את אומרת ניפרוש לחדר? אנחנו צריכים לזוז עוד 10 דקות..
אני-אני מעדיפה שניפרוש לחדר.. ועלה על פני חיוך שהוביל לחיוך המתוק שהתפרס על פניו היפות...
ניר-בואי מתוקה שלי.. עלינו במעלי המדרגות והתנגבנו במגבות החמות.. והתיבשנו...
הטעפתי במגבת ולקחתי את הבגדים בידיי.. וניר השאיר את המגבת שם ולקח את הגופיה בידיו..
וחיבק אותי אליו.. ככה יצאנו מין הבריכה במכורה.. והתקדמנו למעלית.. והכנסנו...
אני-נירי היה לי יום מושלם..
ניר-חחח את רק בצהריים עכשיו.. אפילו לא..
אני-חח אז היום התחיל פשוט מצורה מדהימה...=]
ניר-אני שמח שאת נהנת.. ונתן לי נשיקה ארוכה בצוואר.. וככה לאחר מספר שניות נכנסנו לחדר..
אני-מאמייייי.. אמרתי בקול מתוק...
ניר-כן מאמייי החזיר לי באותו קול..
אני-אני רעבהההה... 😕
ניר-חחחח יא מתוקה.. מה את רוצה לאכול..
אני-בא לי פיצהההההה..
ניר-חחחח טוב אז זמין פיצה מהבר בבריכה?
אני-סבבה... וניר התקשר מהטלפון בחדר לבר של הבריכה והזמין לנו פיצה משפחתי לחדר 1126..
ניר-עוד חצי שעה הפיצה שלנו כאן..
אני-יופייייי...=] וקפצתי על המיטה.. וניר נישכב ליידי... וליטף את הבטן החשופה שלי..
ניר-תגידי את לא אוכלת הא?
אני-אני כןןןן... אתה רואה בעצמך..
ניר-טוב באמת את אוכלת.. לאן האוכל נעלם בדיוק?
אני-לא יודעת.. חחח
ניר-חחח דוגמנית שלי.. והחל לנשק לי את הבטן החמה שלי.. וזה רק דיגדג אותי...
אני-חחח ניר דיי אני לא יכולה..
ניר-כן סליחה.. הצחוק משמין.. חח
אני-חחח נכון.. טוב אני נכנסת למקלחת בנתיים או שאתה רוצה קודם..
ניר-אני רוצה קודם למה יקח לך שנה..
אני-חחח טוב מאמי איך שאתה רוצה..
ניר-10 דקות ואני כאן.. מיס מי..
אני-חח תהיה בטוח.. הביא לי נשיקה רכה על השפתיים ונכנס למקלחת... אני בנתיים התכסתי בשמיכה..
ועצמתי את עייני בכדי לנוח מעט.. אבל נירדמתי בלי לשים לב אפילו...
אחרי זמן קצר של שינה הרגשתי טיפה נוחטת על פני.. ועייני ניפתחו..
ניר-אהה ככה את נירדמת לי? שאל אותי בעודו עומד עטוף במגבת שחושפת את הבטן המעוצבת שלו.. וחייך חיות מתוק..
אני-חח סורייי.. והתמתחתי.. אני עייפה..
ניר-את לא רעבה?
אני-אממ כן אני רעבה..
ניר-אז יאללה למקלחת כי הפיצה צריכה להגיע..
אני-אוווף.. אין לי כוחחחח..
ניר-את רוצה אני אקלח אותך?
אני-חחח לא תודה.. בהיייייי וקמתי מהר הבאתי לו נשיקה קטנה ורצתי למקלחת..
מהר הורדתי את הבגד ים ונכנסתי אל מתחת הזרם של המים החמים.. חפפתי לי והסתבנתי ממש מהר.. ואחרי 10 דקות בערך יצאתי עם מגבת על הראש ועם מגבת שעוטפת את גופי..
אני-חיחי שכחתי לקחת בגדים..
ניר-חחחח תהיי בריאה... וניגשתי לארון והוצאתי תחתון+חזיה ומכנס ספורט וגופיה כחולים מאדידס ושוב נכנסתי למקלחת והתלבשתי.. אך פתאום נישמעו דפיקות על דלת המקלחת..................................................
טוב בננות שלי מדהימות שלי... זהו לבנתיים... תגיבוווווווו והמוןןןןןןן...
מואהההההההה לילוששש=]]]
מושלמיייי...
המשךךך דחוףף..
נוו אופיי
אני כבר לא יודעת איך לתאר כמה זה יפההה
אופפפ
אני פשוט יגיד לך שזה מושלםם
כי אין לי עוד דרךך לתארר אתת זההה
אתת כותבתת במורהה נדירהההההההההה
המשךך ודחוףףףףףףףףף
מוואה
ענקית
לובבבבבב יווווווווווווווו
מושלםםםםם1!!!!
המשךךךךךךךךךך דחוףףףףףףף