שימי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 🙄
אני צ'ה המשךךךךךךךךךךך =((
חח
תמשיכי מאמי
יואאאאאאאאאא נשמתייי
קראתי הרגע איזה 4 פרקים ברצף כי לא הייתי פה איזה סיפור מושלםםםםםםם!~!~!
תעשי המשךךך דחוף דחוף דחוף דחוף דחוףףףףףףף מי הביא לה בוקס?!?!?!? חחחחחח
לאב יווווו
דנדוש
מושלמות שלי תודה על התגובות.. מתה עלייכן... מואהההה.. תהנו=]]
אני-מאמי קודם תגיעי לגובה שלי ואחר כך נדבר.. סתומה.. והיא הלכה לה.. הבינה שאין לה סיכוי איתנו...
אני וניר התחלנו ללכת לאזור יותר שקט.. ואז הרגשתי מישהו נוגע לי בקטף.. הסתובבתי ו..
בווווווווווום... לא האמנתי שזה קרה לי... ממש לאאא..............
לפני שהספקתי לעכל את הכל הצעקות התחילו..
ניר-תגידי מה את חושבת שאת עושה יא פרוצה? ודחף אותה.. מישהי לא מוקרת.. אבל סימה הזונה הייתה ליידה..
המישהי-וואו וואו תרגע.. רק החזרתי לה.. מגיע לה.. אם שוב אני רואה אותה מדברת לכיוון של בת דודה שלי היא מתה..
ניר-מה את אומרת?! יאללה עופי מכאן יא שרמוטה.. בחיים לא הרבצתי לבנות.. אבל כמו שאומרים תמיד יש פעם ראשונה.. יאללה תחפפי...
אני-אויש אין לך מושג עם מי התעסקת..
המישהי-וואלה.. אני דווקא רואה.. יא סתומה..
אני-סתומה תגידי לבת דודה שלך.. סתם שרמוטה מגעילה מהרחוב.. ובואי נגיד את ממש לא ההפך ממנה..
המישהי-וואלה?
אני-וואלה.. והיא התקרבה אליי.. וניר ישר תפס אותה..
ניר-שלא תעזי להתקרב אליה.. שמעת? מסריחה אחת.. עופי מכאן או שאני מפרק לך ת'צורה.. עופי..
והיא נראתה מבוהלת.. הוא בטח הכאיב לה..
המישהי-טוב תעזוב אותי.. והיא השתחרה ממנו.. אני הולכת תרגעו.. והסתומה הזאת הלכה לה כולה משקשקת..
ניר-מאמי את בסדר? ווחד כפרה הורידה לך..
אני-כן סתומה.. יא הייתי מחזירה לה..
ניר-לא תעשי טובה.. אני לא צריך אותך שוב בבית חולים..
אני-גם לא הייתי מגיעה לשם..
ניר-חחח מפחידה.. טוב יאללה בואי מאמוש.. נתחפף מפה.. הספיק לנו..
אני-כן הא.. ותודה..
ניר-חח בקטנה.. אבל היא ממש עצבנה אותי..
אני-כן ראיתי.. אבל הכאבת לה יא רעעעע...
ניר-סליחה?! אני בהלםםם.. היא מורידה לך סטירות חופשי ואת עוד מרחמת עליה?
אני-נו מה אתה בן... עם בן זה יותר כואב..
ניר-טוב יש בזה משהו.. אבל עדיין הגיע לה..
אני-חחח טוב מאמי מה שתגיד.. והוא חיבק אותי אליו והתחלנו ללכת לכיוון הטיילת.. כבר היה מאוחר אבל עדיין היו שם אנשים.. הרבהההה אנשים..
ניר-את רוצה לחזור למלון?
אני-אממ מה השעה?
ניר-רבע ל2..
אני-אז כן.. אין מה לעשות כאן..
ניר-טוב פרינסס איך שאת רוצה.. ונתן לי נשיקה.. וככה התחלנו ללכת לכיוון המלון.. ואחרי רבע שעה היינו שם... היו פול חבר'ה בגיל שלנו בלובי.. עושים שטויות צחוקים והכל...
וזה הזכיר לי.. שרן ואוראל וכל השאר כבר עזבו ממזמן... כאילו אתמול...
אני-יאאא נירי.. איזה באסה... נכון רן וכל החבר'ה שלו.. אז הם עזבו..
ניר-כן הא.. הם היו ממש אחלה..
אני-כן... ניר.. אני רעבה..
ניר-חחח וואלה.. גם אני..
אני-מה נוכל? בטח כבר סגרו ת'בר..
ניר-בואי נבדוק.. ועברנו לייד כל הערמת ילדים שהיו שם... והתקדמנו לעבר הבר.. והייתה שם מלצרית..
תגידי.. פנה אליה.. עוד אפשר להזמין כאן אוכל..
היא-אממ לא.. סגרנו ב12 וחצי..
אני-אופייייי...
היא-חח מצטערת..
ניר-טוב לא משנה תודה... והתרחקנו משם.. בואי בואי יש לנו חטיפים בחדר נתפרע עלייהם..
אני-טובוש..=]
נכנסנו לעלית ועלינו לחדר.. נכנסנו.. והיו היה מסודר... נישכבתי על המיטה והדלקתי טלויזיה... וניר גם התיישב ליידי עם שקית מלאה בחטיפים..
אני-ואווו מאיפה זה?
ניר-חחח לקחתי מהבית לטיסה.. אבל בסוף לא פתחתי..
אני-חחח מזל.. מה יש?
ניר-אממ הכל תבחרי.. ובחרתי לי במבה.. חיחי וניר אכל לו צ'טוס.. בעע
ככה אכלנו וצפינו בטלויזיה... שתינו קולה.. אחרי איזה שעה אמרתי..
אני-נירי אני עייפה..
ניר-חח מלאך שלי.. לכי תחליפי בגדים.. ובואי..
אני-טוב.. הוא נתן לי נשיקה והלכתי לארון הוצאתי דפוק'תי וגופיה בצבע לבן ונכנסתי למקלחת.. והחלפתי ויצאתי.. וניר גם היה עם בוקסר..
ניר-שקסית שלי.. יאללה בואי ישנונה.. ונכנסתי למיטה..
אני-יא ניר איזה יום מוזר היה לנו היום..
ניר-חח רציני.. יום לא מובן.. לא נורא העיקר שעברתי אותו איתך..
אני-איי מתה עליך..
ניר-ואני שרוף לך על התחת..
אני-חשבתי שאתה שרוף על התחת של ג'ניפר..
ניר-לאא.. מי צריך את ג'ניפר שאת כאן?
אני-חחחח כפרה עליך.. והבאתי לו נשיקה ענקית..
ניר-יאללה סתובבי.. לישון.. ואני הסתובבתי ונירי חיבק אותי אליו.. וככה נשכבנו כפיות..
אני-לילה טוב מאמי שלי...
ניר-לילה טוב נשמה.. תן לי נשיקה בצוואר וככה נירדמנו...
בבוקר קמתי בגלל שהיה לי קר.. והיה לי פיפי..חיחי אז קמתי עשיתי פיפי הנמחתי ת'מזגן וחזרתי למיטה..
ואז שמתי לב שניר לא במיטה... 'הא?! איפה הוא?' חשבתי לעצמי חצי מסטולה... ואז ראיתי דף על השידה..
"נסיכה שלי הלכתי לחדר כושר..
אם את רוצה לבוא אני שמח לראות אותך מזיעה..חח
אז בוקר טוב לך.. ואם את לא באה... ב8 וחצי אני בחדר..
בהיייי... מת עלייך... נשיקות נירי שלך.."
'מה 8 וחצי למה מה השעה?' הצצתי בשעון... 7 וחצי?! גאדדדדד...
'נו טוב בשביל המאמי שלי.. אעשה הכל..' פתחתי ת'טלויזיה על ערוץ 24 הגברתי ונכנסתי למקלחת..
התקלחתי מקלחת קצרה.. צחצחתי שיניים ויצאתי עטופה במגבת..
שמתי חזיה ותחתון... טופ ומכנס ספורט בצבע שחור של פומה ונעלי פומה שחור כחול עשיתי קוקו גבוה..
כיביתי ת'טיוי לקחתי ת'פלא וירדתי לחדר כושר..
הכל היה שקוף.. חיחי אז ראיתי ת'מאמי שלי מרים משקולות.. ומזיע לו...
נכנסתי בלי שהוא ישים לב.. ושהוא הניח ת'משקולות נתתי לו נשיקה בפה..
אני-חח שלום לך..
ניר-יאאא מהממת שלי.. באת בסוף..
אני-חחח כן לא יזיק לי לעשות קצת כושר..
ניר-וואי איזה כייף.. הייתי בטוח תמשיכי לישון..
אני-לא איזה.. אי לא מוותרת על לראות אותך מזיע.. זה הכי שקסי..
ניר-חחח אוהב אותך.. והדביק לי נשיקה.. טוב יאללה עצלנית קטנה.. תעלי על ההליכון כושר.. ומהר..
אני-חחח טוב טוב... ועליתי והוא הפעיל את זה... נו יאללה תעשה מהר יותר..
ניר-חח טוב את ביקשת.. והוא הגיר ת'מהירות.. והתחלתי לרוץ.. וגם הוא עלה על אחד והתחיל לרוץ..
אני-וואו כואבות לי הרגליים..
ניר-מה כבר?
אני-חח אני לא רגילה..
ניר-ככה זה שמבריזים מספורט או לא מביאים תלבושת..
אני-חחחח כן הא..
ניר-רגע.. איך את מתכוונת לעשות בגרות? נתנו לך בכלל?
אני-ניר.. סתום ותן לרוץ בשקט..
ניר-חחחחחחח טוב.. וככה המשכנו לרוץ... ואז ממש התעייפתי..
אני-ניר.. אמרתי מתנשפת.. בוא תכבה לי את זה.. אני לא יכולה יותר.
ניר-חחח טוב... הוא עצר את שלו ובא לכבות את שלי..
אני-גאד זה היה מעייף..
ניר-חחח יאללה תרימי משקולות..
אני-פחחחח הצחקת אותי..
ניר-נו יאללהההה... תזיעי קצת..
אני-חח טוב.. אבל לא כבד..
ניר-נו ברור שלא... והוא הביא לי משקולות והתחלתי להרים.. אחרי הפעם השלישית הפסקתי.. מה יש?
אני-חחח אין לי כוח..
ניר-ה' ישמור..
אני-אמן..
ניר-חחח מטורפת..
אני-יא נירי בוא נזמין מסג' להיום..
ניר-אממ רוצה אחרי האוכל?
אני-סבבהההה..
ניר-טוב.. אני אזמין.. ל10 וחצי ככה...
אני-סבבה..
ניר-טוב את באה לאכול?
אני-למה מה השעה?
ניר-8 ורבע..
אני-פששש הזמן עובר מהר שמזיעים..
ניר-חחח נכון.. יאללה בואי.. אחרי זה נכנס להתקלח..
אני-טוב.. ויצאנו מהחדר כושר ועלינו לקומה של האוכל.. נירי אני רוצה לאכול בחוץ.. לייד הבריכה..
ניר-סבבה... אבל אסור לך בשמש..
אני-אני יודעת.. אז נשב בצל..
ניר-טוב... נכסנו לחדר אוכל לקחנו לנו חביתה סלט וגבינות ויצאנו החוצה.. והתיישבנו..
אני-בתאבון לך פשוש..
ניר-חחח תודה ובתאבון גם לך יפה.. והתחלנו לאכול... אחרי 10 דקות אמרתי..
אני-אני הולכת להביא לי שוקו.. רוצה גם?
ניר-כן.. תודה..
אני-בשבילך הכל.. הבאתי לו נשיקה הלכתי להביא לנו שתי כוסות שוקו קר וחזרתי...
ניר-תודה מאמי..
אני-בבקשה יפיוף.. והתיישבתי ולגמנו מהשוקו.. וואי איך בא לי לבריכה.. אמרתי..
ניר-מסכנונה.. אסור לך..
אני-לההה.. אני יודעת... אופיייי...
ניר-נו לא נורא.. זו רק בריכה.. אם את רוצה אפשרל הכנס היום לג'קוזי..
אני-טוב לפחות זה..
ניר-כן הא.. והמשכנו לאכול...........................................................
טוב בנות מצטערת שככה ניגמר פשוט אני חייבת לעוף.. הודיעו לי עכשיו שאני נוסעת לתל אביב.. חיחי כייף לי..
אז בהיייייייי ותגיבווווווווווו הרבהההההההההה.... מואהההההההה לילוששש=]]
יאא
די כבר אין לי מה להגידדד
אמממממממ
מושלם
המשך דחוףףףףףףףףףףף
מוואהההההההה
מהמם... המשך דחוווווווווףףףףףףף.....
מחכה.... לאב יוווווו מידןן 😊
איזה מהמםםםםם
חיחי..איזה מתוווק ניר..הוא דואג לההה...
המשך!!!!
גררררר הסיפור שלך פשוט מדהייייייייייייייייייייייייים!!
ומה הערסית הזאת נתקעה להם באמצע? אני אעיף לה בוקס. הרגיזה אותי..
המשךךךךך
וואיייייייי איזההה המשךך יפהה..!!
מהמםםם מעלףףףף...
ליגה!!
סיפווררר הכי יפה בעולם..!!
סתיוו'שששששש 😛
מהמםםםםםםם
תמשיכי מאמי
מוואההה