ישששששששששששששששששששששש
ידעתי ידעתי ידעתי שתשימיייייייי חיחיחיחי
יששששששששש
וישששששששששששששששש
איזה כיףףףףףףףףף
יש המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מוואהההההההההההה
טוב בננות שלי... שוב תודה על התגובות.. מואהההההה.... תהנוווווו=]]]
אני-יאא אתה כזה מתוק.. יאללה אני גם רוצה לישון... לילה טוב חלום שלי..
ניר-לילה טוב יופי מושלם שלי... נתן לי נשיקה ארוכה והסתובבתי והוא חיבק אותי.. וככה נרדמנו כפיות..................
בבוקר קמתי מרעשים שנשמעו בחדר.. קצת ניבהלתי אבל החלטתי לקום.. שפשפתי את עייני והתמתחתי מעט..
ניר-בוקר טובבבבב פריננס שלי... יאללה בואי תראי איזה אוכל הזמנתי לחדר..
אני-חחח איזה מלך אתה.. אני גובעתתתתת...
ניר-חח אז יאללה לקום.. אני עוד רוצה שניצא היום..
אני-סבבה מאמוש.. וקמתי מהמיטה והלכתי למקלחת שתפתי פנים וצחצחתי שיניים... והתיישבתי בפינת אוכל שהייתה לייד הסלון ולייד המרפסת.. והתיישבתי מול נירי שלי.. והכל היה ערוך על השולחן... ממש יפה..
ניר-יאללה בובי לאכוווווול... בתאבון מאמי..
אני-בתאבון גם לך נסיך שלי.. נתתי לו נשיקה זעירה על השפתיים והתחלנו לאכול את מה שניר הזמין.. שניצלים,נקניקיות,תפוחי אדמה,סטייקים,פרגיות,ספגטי,אורז,ופירה... כן כן הרבהההה...
אחרי חצי שעה סיימתי לאכול ת'אוכל שהיה לי בצלחת...
אני-בעע סיימתי.. מה איתך?
ניר-איזה.. אני צריך עוד..
אני-חח שמנמן..
ניר-את רוצה שאני אזמין קינוח..
אני-חח אולי בשבילך.. כי לי אין מקום..
ניר-חח אני מוותר..
אני-חח אוקיי.. והבטתי במאמי שלי אוכל לו בהנאה.. ביס אחר ביס.. הבטתי ביופי שלו.. וחייכתי לי..
'אייי כמה שהחיים יפים.. מושלמיםםםםם...אני עם המלאך שלי.. הכי חשוב' חשבתי לעצמי...
ניר-חח מאמי מה האושר?
אני-שאני איתך.. אתה כזה מאמייייי.. אתה מושלםםםםםם...
ניר-חח חולה עלייך.. בואי אליי... וסימן לי לשבת עליו.. וקמתי והתיישבתי עליו....
אני-אוהבת אותך..
ניר-ואני אותך... הכי שיש...
אני-אני יודעת..
ניר-אני שמח.. ונתן לי נשיקה.. אז לאן את רוצה לצאת היום?
אני-אממ לא יודעת.. סתם נטייל בעיר.. נראה אנשים..
ניר-חח טוב מאמי מה שתרצי.. ואז נשמע צלצול הפלא שלי.. וקמתי מניר לקחתי ת'פלא התיישבתי עליו בחזרה ועניתי..
אני-כן מאמוש..
שירז-את לא נומלית.. איפה את?
אני-וואיייייייייייי... סליחה..
שירז-איפה אתתתתתת?
אני-באילתתתת..
שירז-עדייין? לא היית אמורה לחזור היום?
אני-אממ כן.. סיפור ארוך.. בקיצור אנחנו נשארים עד יום ראשון בצהריים..
שירז-דיייייי... לא רוצההההההה..=[
אני-חחח מאמייייי את מתגעגעת?
שירז-כןןןןןן.. יש לי פול דברים לספר לך..
אני-חחח סוריי בייבי.. אני גם מתה לראות אותך..
שירז-טוב אמא שלך קנתה לי ת'ג'ינס?
אני-אממ לא..
שירז-למה?
אני-כי לא יצא.. עזבי אני כבר אסביר לך בבית אבל היא תקנה לך..
שירז-חח יופי..
אני-נצלנית.. רק זה חשוב לך..ביאסת אותי..
שירז-לא נכוןןןןןן... אני רוצה לראות אותך.. את נירי ואז ת'מתנה..
אני-חחח חמודה..
שירז-אז מה אתם עושים?
אני-אממ אנחנו באמצע חרמון סוהר והפרעת לנו..
שירז-אופסייייי ביייייייי...
אני-חח צוחקת דפוקה..
שירז-אהה חשבתי שהפרעתי..
אני-הפרעת אבל נסלח לך..
שירז-חחח תודה באמת..
אני-וקשה כפרה..
שירז-איייייי מתה עלייך..
אני-חח מי טו.. יאללה מסרי ד"ש למור ותפסיקי לזבל לי בתחת..
שירז-יו?
אני-מי?
שירז-חחחחחחחחח דפוקההה..
אני-חח אני עובדת על האנגלית שלי.. אל תבאסי..
שירז-חחח ניסרטת... טוב יאללה ביייבוש שלי נדבר כבר.. אז בהייייי שרופה עלייך..
אני-צלויה עלייך.. חחח
שירז-מה שנכון נכון..
אני-מגעילה..
שירז-גם את.. צ'אווווווו
אני-בהההיוש.. וניתקתי...
ניר-איי חופרת זאת..
אני-חח היא מאמוש..
ניר-חחח כן הא.. כמו אחותי הקטנה.. אבל אז את הגעת וכבר לא הייתי צריך אותה..
אני-חחח נצלן.. אבל עכשיו אני חברה שלך.. אז כיראה שאתם חוזרים..
ניר-כן הא.. =/... חחח
אני-טיפשששש...
ניר-זה מאהבה אליך..
אני-דיי אני אוכל אותך בסוף.. צריך להתארגן לא?
ניר-כן בטח בטח.. יאללה בייבוש להתייפיף.. לא שאת צריכה אבל עדיין..
אני-חח לך גם אתה מאמי שלי.. אתה באמת זקוק לזה..
ניר-חחח מנייאקית.. וכל אחד קם לגינדורים שלו.. ואחרי חצי שעה היינו מוכנים...
ניר-איי מדהימההה..
אני-אייי מדהיים...
ניר-חח יאללה בואי קופיפה שלי..
אני-בוא בוא בועש קטן..
ניר-מה הקשר עכשיו?
אני-לא יודעת.. נו יאללה זרום..
ניר-חחח טוב.. חמוס...
אני-חחח מפגר... יאללה בוא ניצא.. ויצאנו מהחדר נכנסנו למעלית וירדנו למטה.. הלובי היה עמוס..
ילדים,מבוגרים,משפחות,זוגות וכל מיני...
ובנייהם ראינו את אמא ואבא שותים להם.. וליגל משחקת שם עם כמה ילדים.. וניגשנו אלייהם..
ניר-היי..
אבא-שלום לכם.. אכלתם?
אני-חח ניר הזמין ת'אוכל לחדר..
אבא-פששש יפה יפה..
אמא-חח מפנק אותך הא?
אני-חח כן.. והוא חיבק אותי אליו..
ניר-איך לא.. מדהימה.. מה אתם עושים היום?
אמא-אממ סתם.. לא משהו מיוחד.. במלון.. אולי נצא לשייט או לטיילת..
אבא-אתם יוצאים?
ניר-אממ כן.. לטייל קצת בעיר..
אמא-יש לכם כסף?
ניר-אממ לא..
אמא-שניה.. הוציאה ת'ארנק שלך מהתיק המהודר שלה ושהתאים למה שלבשה ולכל אחד מאיתנו הביאה שטר של 100 שח..
אני-תודה..
ניר-תודה.. יאללה זזנו.. בייי תהנווווו...
אבא-תודה.. נוטשים..
ניר-חח מצחיק.. ויצאנו מהמלון מחובקים.. וסתם דיברנו לנו על המצב במדינה.. כן כן יש עוד דברים חוץ מפוצי ומוצי..=/ ועל הבגרויות שלי ושל ניר.. על הבית ספר.. על הפורשששש המדהימה שניר רוצה.. וזהו.. בערך..
הגענו לאזור של הטיילת שצמודה לחוף.. ושמענו מרחוק מוזיקה והסביבה התחילה להתמלא באנשים.. נוער בעיקר..
אני-מה הולך כאן?
ניר-חח התחילו ת'מסיבות של העיר האדומה..
אני-וואלה.. נחמדי..
ניר-חח כן.. בואי נראה מה הולך שם.. והתקרבנו לנו לאזור ההמוה.. והיו שם פווווול חבר'ה.. כולם רוקדים.. צוחקים.. משתכרים.. מתחרמנים...
היו שם פול ברים פתוחים ותותח קצף.. פשוט בלאגן... אבל סבבה.. זורמיםםם..
ניר-יאללה יפיופה את באה לרקוד?
אני-אם אתה מזמין אותי אז כן..=]
ניר-חח יופיופה.. יאללה בואי.. ומשך אותי לאמצע הבלאגן.. כולם קופצים צורחים רוקדים נמרחים ומה לא..
אני ונירי התחלנו לרקוד לנו בכייף.. התפרענו מעט.. כן כן התאמנו את עצמנו לסביבה. חיחי
רקדנו לנו צמוד.. בחושניות.. נורא נהנתי.. ניר רוקד פשוט מהמםםם...
ואז מישהי פקאצה קטנה.. ניראת ערסית שרלילה ומה לא.. והתחילה לדבר עם הקול הפלצני שלה..
הפלוצה-תגיד.. אמרו לך שאת חתיך? אמרה בעודה לועסת מסתיק כמו פרה..
ניר-חח כן.. חברה שלי.. וחיבק אותי אליו..
הפצלוה-וואלה.. הייתי בטוחה שהיא עוד אחת הזונות שיש כאן..
אני-אממ מאמי אני ממש לא משתייכת לסוג אנשים כמוך...
הפלוצה-סליחה?!
אני-כן במה אפשר לעזור לך?
הפלוצה-בזה שתורידי ת'פוזה שלך?
אני-חכי עוד לא הגעתי לשיאה.. אני רק בהתחלה..
הפלוצה-וואלה?
אני-וואלה.. אז יאללה צוציקית.. שתגבהי בעוד איזה חצי מטר תחפשי אותי.. עכשיו עופי...
הפלוצה-למה ניראה לך?
ניר-הלו היא אמרה לך משהו.. טוסי..
הפלוצה-איי אתה יפה גם שאתה כועס.. אהבתי... והתחילה ללטף את ידיו..
ניר-אל תגעיבי.. יא נגועה..
אני-ניר בוא נלך.. אני ממש לא רוצה שהיא תהרוס לנו ת'ערב..
ניר-למה אני ממש נהנה.. תקשיבי זולה אחת.. עם עוד פעם את נוגעת בי או מדברת לחברה שלי אני יראה לך מיזה ניר כהן..
הפלוצה-ניר כהן.. נעים מאוד.. סימה.. סימה נחשול... והושיטה את ידה..
ניר-תגידי את מטומטמת או שאת משחקת אותה? טוסי לי מהעיינים..
סימה-אבל למה?! אמרת שאתה נהנה..
ניר-אל תהיי בטוחה שזה בגללך..
אני-ניר בוא נלך..
סימה-לא לא עזבו.. אל תפריעו לעצמכם.. הרמה כאן נמוכה.. אני אלך..
אני-מאמי קודם תגיעי לגובה שלי ואחר כך נדבר.. סתומה.. והיא הלכה לה.. הבינה שאין לה סיכוי איתנו...
אני וניר התחלנו ללכת לאזור יותר שקט.. ואז הרגשתי מישהו נוגע לי בקטף.. הסתובבתי ו..
בווווווווווום... לא האמנתי שזה קרה לי... ממש לאאא....................................................
טוב זהו להיום בובות שלי... מקווה שנהנת כי אם לא.. בעיה שלכן.. חחח סתם.. אז יאלה תגיבוווווווו והמוןןןןן
מאושפזת עלייכן.. מואההההה.. לילושששש=]]
גררר מה זה כל הסימות סכסכניות ונחשותת?!
גררר שונאת תשם הזהההה!!!
תמשיכייי
אוהבת
רונה
ראתה את אורי?...
יאאאאאאאאא איזה מהמם!!!
חיחי..
המשך!!!!
גלוש
קיבלה אגרוף??
המשךךךךךךךךךךךךךך
נדיררררר
יאוו אין לי כבר מיליםם לתאר כמה זה מושלםםםםם
חעח
הרגתת אותי עם הקטע של הכינוויםם
פתאום הוא יצא ה עם חומוססס חחח
המשךך
מהממםם
יפה
נדיר
הקיצר משולםםםם
ותמשיכיי דחוףףףףףףףףףףףףף
מושלמתתתתתתתתתתת איזהה מושלם!!!
יאא מהמםםםםםםםם!!!
שימיי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!
לילהה טובב לכולם..!!!
סתיוו'שששששששששששש 😛
יאאאאאאאאאאאאא רק שהסימה הסתומה הזאתי לא הרביצה לההההההההההההההההה
שימי המשךךך מאמי
מוואההה
יאאאאאאאאאא יש מצב הפלוצה הזאת הורידה לה כאפה או משו?? חחחחח
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך מאמוששששששש