😛 איזההההה מושלםםם הסיפוררר הזההההההההה
אין עליווו באתרררררררררררר..!!!
תשימיי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סתיוו'שששששששששששש 😛
הינה מדהימות שלי ההמשך שמגיע לכן.. מקווה שיצא יפה למה אני ממש עייפה.. חיחי
אז תהנוווווווווווו...=]
נ.ב
תנקס על התגובות המושלמות שלכן... אוהבתתתתתתתת מואה....
ואבא קרא למלצר וכל אחד הזמין לו קינוח.. אני ניר וליגל הזמנו סופלה.. ואבא עוגת מוס.. ואמא.. אמא חייה על סלט ומים.. אז היא לא הזמינה קינוח..
אני-ייאאא זה ניראה מעולה.. אמרתי שהקינוחים הגיעו.. והתחלנו לזלול..
אמא-אמ...........
אמא-אממ מי מתנדב לתת לי ביס?
אני-אממ קחי.. אני גם ככה לא אגמור את זה..
אמא-חח תודה..
ניר-אמא חשבתי את שומרת על גיזרה..
אמא-איזה רע אתה.. כל כך בא לי..
אני-חחח אתה כזה מתוק...
ניר-אני יודע..
אני-חח צחקתי תרגע... והבאתי לאמא ת'צלחת שלי והיא התענגה לה על הביסים מלאים עוגה ושוקולד חם..
ניר-את רעההה..
אני-ואתה מאמוש..
ניר-חח יא מאושרת..
אני-חח כן הא.. קלוט ת'שמנה הקטנה.. היא אוכלת כאילו לא אכלה שנה..
ניר-שמנהההההה.. אמר לה..
ליגל-אמאאאאא.. תגידי לו... אני לא שמנה..
אמא-דיי ניר היא לא שמנה.. היא מלאה..
ליגל-אמא?!
אמא-חחח צוחקת.. את רזונת... עוד שניה את נעלמת..
ליגל-רואה?! אני עוד שניה נעלמת..
ניר-יו? פאר לי שמעת את זה? מישהו דיבר... מי מי דיבר?
אני-חיחיחי ממש מצחיק.. ליגל
ניר-יאאא אמא ליגל נעלמה לנו.. מה נעשה עכשיו? אבל זה טוב ככה ישאר לנו אוכל בבית..
אני-דיי להיות רעעע..
ניר-אני צוחק..
ליגל-אני לא מדברת איתך יותר.. תמות..
אמא-הלו הלו תרגעי גברת..
ליגל-לא רוצה.. מגיע לו..
אני-נכון מגיע לו..
ניר-את אמורה להיות בצד שלי..
אני-אממ אז כניראה שלא...
אבא-חחח טוב דיי איתכם.. כמו ילדים קטנים.. אתה בעיקר...ילד בן 17 עוד מעט מתנהג כמו ילד בן 8
ניר-וואי אבא.. מה אתה קונה לי ליומולדת? ואני מצפה למשהו מכובד..
אבא-חח שמעת אותו סמדי? משהו מכובד..
אמא-חח נו מגיע לו.. גידלנו ילד מהמם..
ניר-חח נכון..
אבא-טוב מה אתה רוצה?
ניר-חיחי אתה יודע מה אני רוצה..
אבא-לא אני לא.. תזכיר לי..
ניר-יופי עכשיו תגיד שגם לא דיברנו על זה.
אבא-לא דיברנו על מה? מה אתה רוצה ממני?
ניר-וואי אתה סנילי ברמות.. אני רוצה פורשששש.. זאת כמו שהראתי לך.. החלום שלייי..
אבא-חחחחחחחח
ניר-מה אתה צוחק?
אבא-חח אתה מצחיק אותי.. שיהיה לך רישיון נדבר..
ניר-נו זה בקרוב..
אבא-שהבקרוב הזה יגיע דבר איתי..
ניר-וואי אתם כאלה רעים..
אמא-הלו אני לא אשמה... דיברת איתו בעיה של שנייכם.. אני לא בעסק..
אני-נכון..
ניר-פאר לייייי..
אני-חח נו מה?! הם צודקים.. יאללה תפסיק להיות תינוק..
ניר-יאללה נימאסתם... מתי הולכים?
אבא-עכשיו.. ובדיוק החשבון הגיע.. אבא שלף 500 שקל מהארנק ועוד 50 שקל טיפ וזזנו..
אמא-יאללה לאוטו.. ניר קם כעוס.. ליגל גם חצי עצבנית.. ואני.. חח אני חושבת על איך לעלות ת'מצב רוח של הפשוש שלי... וככה עלינו לאוטו ותוך רבע שעה היינו במלון...
ליגל-אמאאא.. אני רוצה לבריכה..
אמא-חח ממש לא.. כבר 4 וחצי.. לישוןןןן..
ליגל-אווווף..
אמא-מה לעשוותתת.. יאללה ילדונת.. לכי עם אבא.. נתנה לה מכה קטנה על התחת וליגל רצה לאבא שהתקדם לעבר האגף שלהם.. עם כל השקיות בידיים..
אני-טוב אנחנו זזנו לחדר.. היה סבבה.. ואמא.. תודה..
אמא-בכייף ילדה שלי.. ונירי דיי עם זה..
ניר-בייייי..
אמא-חח צהריים טובים.. קרצה לי היא הלכה ואני ונירי התקדמנו לעבר המעליות.. ועלינו לחדר.. ונכנסנו לחדר...
אני-טוב מה העצבים?
ניר-הוא הבטיח לי ת'פורשה שרציתי..
אני-נו והוא יקיים ת'הבטחה שלו.. אתה יודע את זה..
ניר-אבל הוא מעצבן אותי שהוא מציב לי תנאים..
אני-אתה טיפשששש... מין הסתם אתה צריך רשיון בשביל לנהוג על הפורשה החלומית שלך.. והוא לא ענה..
חחחח אני צודקת הא?
ניר-טוב נו.. לא חשבתי על זה..
אני-כי היית עסוק בלהתעצבן סתם.. עשית מעצמך צחוקקקקק..
ניר-טוב נו.. אני אסלח לי..
אני-חחחח משוגע..
ניר-עלייך.. וחיבק אותי אליו.. למה את רעה אליי?
אני-אני לא רעההה.. אני מירשעתתתת..
ניר-דייי..
אני-חח טוב דיי.. אז מה? נהננת היום?
ניר-כן... ואת?
אני-כן.. היה סבבה.. הייתי בטוחה שהסיוט הזה ימשך לנצח..
ניר-לאאא איזה.. רק האהבה שלנו תמשך לנצח עכשיו.. את קולטת שאין עכשיו מה שיפריע לנו?
אני-חח נכון.. אייי חיכיתי לרגע הזה.. שכל המתח שבאויר יחלוף והכל יהיה ורוד ושקט..
ניר-ויפה ומתוק ומושלם כמוךךךך...
אני-דיייי 😁
ניר-חחח אדמדמה שלי..
אני-דיייי 😠
ניר-חחח טוב טוב סליחה.. ונתן לי נשיקה קטנה..
אני-אז מה אתה אומר? נלך לישון?
ניר-כן.. העירו אותי מוקדם היום..
אני-מסכן שלי... נתתי לו נשיקה קטנה על האף..
ניר-טוב אני מחליך בגדים..
אני-כן גם אני... לקחתי מהמגירה דפוק'תי וגופיה בצבע שחור.. ונכנסתי למקלחת והחלפתי.. עשיתי קוקו גבוה ויצאתי.. ונירי היה עם בוקסר על המיטה רואה טלויזיה... אז החלטתי להציק לו מעט..
אני-נירי.. והוא לא ענה.. ניר? והוא לא ענה.. טוב לא עונה אז לא עונה.. כן כן קפצתי עליו..
ניר-אייייההההה.. תודיעי פעם הבאה..
אני-ניסיתי אבל מישהו לא ענה לי..
ניר-חח סליחה הייתי שקוע בטלויזיה...
אני-במה בדיוק?
ניר-בקליפ של ג'ניפר.. איזו כוסיייית..
אני-ניררררר..
ניר-מה?!
אני-אני כן יושבת עליך ואתה מפנטז על ג'ניפר לופז? תראה איזה תחת ענק יש לה..
ניר-נו...
אני-טוב אז לך חפש לך ג'ניפר אחת משלך.. וירדתי ממנו.. ונישכבתי על המיטה מבטיחה בקליפ שרץ לו על המסך..
ניר-נו מה יש לך?! והוא הפעם ישב עליי... ולא עניתי.. והוא דיגדג אותי..
אני-חחחחח דיי..
ניר-אני מדבר איתך..
אני-סליחה אני שקועה בטלויזיה.. איי איי ג'סטין.. חלום של כל אחת.. איזה ריבועיםםםםם גאדדדד.. ונשחתי את שפתיי..
ניר-את מתעללת בי..
אני-כי אתה מתעלל בי...
ניר-אבל אני אוהב להתעלל בך..
אני-גם אני..
ניר-אבל לך אסור..
אני-פחחח מי שאול אותך בכלל.. יאללה זוז אתה מסתיר ת'מושלם הזה.. והעפתי אותו בעדינות ממני..
ניר-אני בהלם.. לא לא אני בהלם.. לא זה לא קרה עכשיו... דיבר לעצמו ואני עוד שניה נקרעת מצחוק..
אני-נו ששששש אני מפריע לי..
ניר-אה?!
אני-נו ניררררר.. גם מסתיר וגם מפריע להקשיב.. קרציה.. ואני מפנים עוד שניה מתפוצצת מצחוק.. ואז הוא התיישב עלי שוב... איי יא שמן..
ניר-אני לא שמן..
אני-אתה כן.. לך לך למכון כושר תפתח גוף כמו שלווווו.. וואי קבל 50 סנט.. איייייייי והייתי שקועה במסך..
ניר-מנייאקית.. ודפק לי צרפתית רטובה וסוערת במיוחד.. הוא פשוט אכל אותי.. אכל? אכל זו לא מילה.. טרףףףף.. כאילו שלפני חצי שעה הוא לא אכל 200 גרם בשרררר... גאדדד
הרגשתי בעננים... שמחתי שהוא עשה את זה.. חח אבל נהנתי לראות אותו מתעצבן.. הוא כזה פישפש קטן ומתוקקקקק...
ככה המשכנו להתנשק.. ניר נשכב מעליי.. מלטף אותי עם ידיו החמות.. חום גופו הנעים גע בגופי החסוף והעביר בו תחושה נעימה.. מהנה.. מדהימהההה..
הוא החל לנשק את צווארי ואני רק נהנהתי.. עייני נעצמו מרוב תשוקה.. ונתתי לגופי להתמכר להרגשה הסוחפת... ידיי עטפו את צווארו.. לא רוצות לעזוב.. אך לאט לאט יורדות לגבוו מלטפות אותו...
וניר החל לנשק שוב את פי ופני.. הטעם שלו כל כך טעים וממכר.. התגעגעתי לזה...
ואז הוא עצר פתאום וקם והתיישב עלי..
אני-מה יש?
ניר-חשבתי שאני שמן..
אני-חחח נו אתה יודע שאתה לא..
ניר-חח יא מגעילההההה.. את ממש שונאת אותי..
אני-לאאא אני לא.. אני מתה עלייך.. אני אוהבת אותך.. אני מאושפזת עלייך... אני מכורה אליך..
ליופי שלך וטעם שלך ולקול שלך.. לשלמות שלךךךךך...
ניר-גם אני אוהב אותך נסיכה קטנה שלי.. הכי אוהב שאפשר לאהוב.. רק תפסיקי להתעלל בי ככה..
אני-חחח טוב.. אבל תפסיק גם אתה..
ניר-טובבבב.. הכל בשביל שתהיי מאושרת.. ונשכב ליידי.. מחבק אותי אליו... יאללה ילדונת את הולכת לישון? שאל ופיהק פיהוק קטן...
אני-חח מאמי שליייי.. אתה עייף..
ניר-כן כן...
אני-יאא אתה כזה מתוק.. יאללה אני גם רוצה לישון... לילה טוב חלום שלי..
ניר-לילה טוב יופי מושלם שלי... נתן לי נשיקה ארוכה והסתובבתי והוא חיבק אותי.. וככה נרדמנו כפיות................................................
טוב בננות מתוקות שליייייייי... שרופה עלייכם... מקווה שאהבתן... מואהההההה..
תגיבוווווווו והמוןןןןןןןן... אוהבתתתתת הכי שיש.. לילוששש=]]
מהממםםםםםםםםם
מדהיםםםםםםם
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נדירררררררררר
והמשך
דחוף
מואאה
לובב יווווווווו
וואייייייייייייייייייייייי איזההההההההההה שלמותתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הםםםםםםם כאלההההההההההה חמודיםםםםםםםםםםםםםםםםם
ממששש פשושיםםםםםםםםםםם קטניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ועודדד הניררר הזההההההההה
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הואאא נישמעע שווההה..
חיחיחח אניי מאוהבתתתתתתתתתתתתתתת..
שימיי המשךך דחוף!!!
סתיוו'שששששששששששש 😛
יאאא מושלםםם!!!
איזה חמודים הםם!! הלואי שלא יפרדו אף פעםם =]]]
תמשיכי מאמיי 😁
זה מדהים.מושלם.מטמטם.מעלףף הכל!
המשךך
חיחיחי.. חמדמדים..
המשך..
חחחחחחח כפרעליוו פורשה המושלם רוצההההההה
חיחיחי
בכלל לא הגזיםם חעחע
סיפור משולםםם יפתי
תמשיכיי
מוואהההההההההה=))
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכי בטירוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי מאמי
דיייייייייייייייייייי זה מהמם אמאלהההההההההההההההההההה
והם כאלה חמודיםם