מדהייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךך 😮
מהמםם כמו תמידדדדדדדדדדדדדד
המשךךך דחוףף!!!
QUOTE (ktuma @ 20/07/2005) אין לי כוח עכשיו לקרוא 282 עמודים =\
הפסד כולו שלך..
אני אומרת לך..את תהני מכל עמוד ועמוד..
כמו שאני נהנת!!!
גלוש 😊
טוב עוד מעט אני כותבת לכן המשך..
פשוט אני קוראת סיפורים אחרים עכשיו.. חיחי
אז סבלנוווווות..
מואההה לילושש=]]
יאוווו !!!
ליטל הסיפור שלך מתקדם בקצב כזה מהיר !!!..
אמא !!!
עוד יומיים ואני אומרת לך יש לך 300 עמודיםםםםם !!!!!
חחחח... 😂
כן כן הוא מתקדם מהר..
ואני ממש לא מרוצה מזה...
הוא ארוך מידיייייייי...
אני אולי עושה סוף אחר גם כדי לשנות וגם בגלל שעוד לא החלטתי על הסוף..
אבל יש מצב שאני הולכת על הסוף הקצר.. חיחי
טוב אז אני עוד מעט כותבת המשך... סוריי על ההמתנה..
מואה..לילוששש=]
יופי..חיחי..
ואל תגמרי אוותוווווווו
נכון נכון !
אל תגמרי אותו !!!!