חשבתי כבר שהם יעשו את זה שוב....חחחחח
פרק מושלםםםםםםםםםםם
המששששששששששששששששששך...=]]
לילוששש אני מכורההה לסיפורר שלך!!
לא עובר יום שאני לא מסתכלת אם כתבת המשך...=]]
וד"א זה הסיפור הכי הכי אבל הכי מושלםםם באתר!!!
זה בדווק!!
וגמ'ני חח הייתי בטוחה שהם ישכבוו..=]] חיחחי 😉
יאממה זה כזה מושלם ברמות...
אני מתה על הסיפור הזה...
לאב יו מידןן 😊
QUOTE (smallgirl @ 20/07/2005) אולי תמשיכי עכשיו??
אולי לא?! חחחח סתם
אני רוצה עוד תגובות.. מותר לי..חיחי
אני פשוט נהנת לקרוא תגובות אז אני סוחטת בכוח..=]
אז יאללה מוצ'צ'ות שלי.. להגיבבבבבבבב.....
מטורפת עלייכן הכי בעולם.. ותודה על התגובות המושלמות שלכן...
מואהההה מואהההההה מואהההההההה
לילוששש=]]
לאאאא בבקשה לילושש
מספיק יש לךךך
בבקשה המשך..
עד מחר בבוקר יהיהו לך 5 עמודים
פחחחח הלוואי..
טוב יאללה לא להתעצל.. להגיבבבבבבב...
גם ככה אין מצב שאני כותבת עכשיו המשך..
כי אני משלימה פערים אצל סיפורים אחרים שהם מושלמייייים..
חיחי
מואה..לילושש=]]
מה הלוואי חח?????....
יש לך הרבה יותר מחמש..חעחע..
😊..
תגיבו בנוווווווות
המשךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףף
נו לישטלי בובה
עם אני יחלה
את תהיי אשמה חחח
אני מכורה לסיפורררררררר
נווווווווו
פליזייייייייייייי
בנות תגיבבווווווווווווווו
כדי שיהיה לסיפור
המושלם הזה המשךךךךךךךךךךךךך
חלאס יש לך כבר פול תגובות נו מה הבעיה שלך????????? 😊
בטחחחחחחח שנגיבבבבבבבבבבבבב
ועודדדדדדדדד למושלמתתתתתתת שלנווו אם הסיפורררררררר הכיי מושלםםםםםםםם באתרררררררררר
תמשיכייייייי ואלל תסחטיייי אותנווווווווו
איזההה היתעללותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אניי יבכההההההההההה
מה לא חבלללללללללללללללללל???
כיי אזז כולכםםם תיהיוו עצוביםםםםםםםםםםםם..
חחח סתםםם עזבוו אותייי נידפקתיייייייייייייייייייייייייי...
שימיי המשךךךךךךךךךךך מיאמוררררררררררררררררררררררררררררסיטה!!
מוואהההההההההההההההההה מוכשרת!!
סתיוו'שששששששששששששש 😛
יאאא עכשיו אני צריכה לכתוב המשך.. כי אני נחמדה..=]
ואז הבנות יכעסו עליי למה אני לא קוראת ת'סיפור שלהן...
הכל בגללכןןןןןן... תתיבשו.. חח עזבו יש לי מצב רוח מעל המותר..
אז סבלנות בננות שלי.. ההמשך בדרךךךךךךךךךך..
מואהההההה..לילוששש=]]
ישששששששששששששש
מחכה להמשכו'ש מושלמו'ש שלכו'ש חח