יווו הסיפור הזה פשוט מטריף...
התחלתי אותו לפני שלושה ימים ומאז אני לא יכולה להפסיק לקרוא אותו..
הוא פשוט מושלםםםם ברמות.. אחד הסיפורים היפים פהה...
לאב יווו והמשך דחוףףף מידןן 😊
בדוק זו ליגלל הקטנטנה חעחע
המשךך האני =]
זאת בטוח ליגל
המשך דחוף!!!
כמה זמן לא הייתי פה חחח היפסקתי ליפני איזה כמה חודשיםם הייתי בעמוד 15 משהו כזההה סיפור מיהמםם 😊
זאת בטח ליגל השמנמונה הקטנה חיחיחיח
המשךךךךךךךך
חחחחחחחחחחח איזה יופי שהם השלימווו!! 😊
חחח בטח ליגל.. 😊
המשך מאמוששששש
מושלם !!
המשך..
נדיושששששש..!!
זאת בטח לילגלי :]
חחח תמשיכי בובה :]
זאת בטח לילגלי :]
חחח תמשיכי בובה :]
טח ליגלוש.!!!
יאללה שימי המשך!
וואי כמה תגובות... תודה מדהימות שלייייייייייי... מטופרת עלייכן.. מואה מואה מואהההההההה..
תהנוווווו=]]]
ניר-חחח גם לך... אמא את רוצה גם?
אמא-לא.. זה משמין..
אני-אויששש.. חחח את רזה מותר לך..
אמא-חחח לא עזבי אני אוותר...
...-יאאאאא אני גם רוצההההה.... קול קרא לעברנו.....................
אמא-חחח גדי.. מה אתה עושה פה? שאלה בזמן שלקח לניר ת'מזלג ואכל ת'חתיכת פנקייק שהייתה עליו...
גדי-חח סתם ניחשתי שאתם כאן אז באתי.. התיישב בכיסא הפנוי..
אמא-אז איפה ליגל?
גדי-אממ בממלכת הילדים רואה סרט..
אמא-חח מתוקה.. אז מה האושר?
גדי-אני לא כל כך יודע.. אולי בגלל הפלקייק או בגלל שאני מאושר כי אני רואה ת'משפחה שלי מושלמת ומאושרת..
ניר-חחח אבא.. לא הכל מושלם..
גדי-אוווקי הבנתי.. והוא הסתכל עליי... אז מה ילדה? איך את מרגישה?
אני-אממ בסדר..
גדי-יופי.. טוב תקשיבו.. נישארים עד יום ראשון.. והטיסה שלנו גם מוכנה ליום ראשון ב1 וחצי בדיוק..
אמא-יופי..=]
גדי-וואי את לא יודעת.. המשרד בבלאגן רציני... רוני[אבא של מור מי שלא זוכר]לא משתלט על העיניינים..
אמא-טוב השארת אותו בתקופה לחוצה לבד..
גדי-כן הא.. אבל עוזרים לו שם.. חח רק שמעו שאני ממשיך בחופשה ישר חטפו הלם..
אמא-לא נורא.. גם לך מגיע חופש... ונתנה לו נשיקה..
ניר-בעע.. אמר לי.
אני-חחח איזה ילד..
גדי-טוב אז מה עושים היום? שנצא לטייל?
אמא-אממ דווקא בא לי לים..
אני-סוריי אני לא יכולה..
אמא-וואלה נכון.. אז שנלך לקניון?
גדי-כן כן.. אני צריך לקנות משקפי שמש..
ניר-כן הא.. אתה תמיד שוכח לקנות..
גדי-פשוט אין לי זמן..
אמא-אז יאללה שנזוז?
אני-אממ מה עם ליגל?
ניר-שנלך להביא אותה?
אני-סבבה..
גדי-טוב אנחנו מביאים ת'אוטו לכניסה.. בייי.. ויצאנו כולם.. אני וניר יצאנו לכיוון ממלכת ילדים וההורים ליציאה מהמלון..
ניר-וואי איך התגעגעתי אליך... היום בכלל לא קיבלתי נשיקה כמו שצריך..
אני-חח לא הייתה לנו הזדמנות.. סוריי..
ניר-לא נורא.. נתאפק.. חחח את לא יודעת כמה אני מאושר שהכל חזר להיות מושלם.. בערך..
אני-חחח כן הא..
ניר-את רק צריכה לסלוח לה..
אני-גם אתה..
ניר-אבל אני סולח לה רק אם את סולחת לה..
אני-לא ניר אל תעשה את זה ככה.. היא עוד תחשוב שאני מסיטה אותה.
ניר-שתחשוב מה שהיא רוצה..
אני-חצוווף.. והעפתי לו סטירה קטנה..
ניר-יאאא.. הספיק לי מה שחטפתי אתמול..חחח
אני-וואלה.. דיי רציני היא החטיפה לה ממש חזק.. אבל זה הגיע לך..
ניר-דיי להיות רעה..
אני-כזאת אני..
ניר-מטורפת..
אני-מושלמת מאמי מושלמת....
ניר-חחח כפרה עלייך.. חיבק אותי אליו והרים אותי על ידיו.. יאללה תינוקת שלי.. תתנהגי יפה..
אני-חח דיי ניר תוריד אותי..
ניר-לא רוצה.. בואי ילדה קטנה ניקח אותך לממלכת הילדים לראות סרט.. ונכנסנו לחדר קולנוע.. והוריד אותי..
אני-חח טיפש... ליגיייייי... קראתי לעברה.. והיא רצה אליי..
ליגל-וואי פאר לוששש.. נירוששש אתם חבריםםםם... איזה כייףףףף..
ניר-חחח מתוקה.. יאללה בואי.. נוסעים לקניון..
ליגל-אווווף.. תמיד הולכים לקניון ולא קונים לי כלום...
ניר-יאללה שקרנית..
ליגל-רציני...
אני-חח טוב אז היום קונים רק לך דברים טוב?
ליגל-באמת?
אני-כןןןן...
ליגל-חח יששש..
ניר-יאללה ילדות יפות החוצהההההה... ויצאנו לנו לכיוון היצאיה מהמלון.. ובאמת אמא ואבא חיכו לנו בכניסה..
וכנסנו לאוטו ואבא התחיל לנסוע לכיוון הקניון.. אחרי 7 דקות כבר היינו בפנים...
ליגל-אמאאא.. היום פאר לי אמרה לי שעושים קניות רק לי..
אמא-חח אוקיי...
גדי-טוב מי בא איתי?
ניר-אני.. ואמא..
אמא-כן כן אני גם באה..
אני-טוב אז הלכתי עם ליגל... בהייי..
אמא-רגעעע.. קראה לעברו וחזרנו אליה.. כסף.=] כמה?
אני-לא יודעת..
ניר-קחי קחי.. והוציא מהכיס ת'צקים שלו גם כן משחק אותה עשיר.. פחח
אני-חיחי תנקס.. נתתי לו נשיקה קטנה והלכנו..
ליגל-לאן נלך?
אני-אממ רוצה בגדים? או נעלים?
ליגל-אממ גם וגם..
אני-חח שובבה.. יאללה בואי.. ונכנסנו לזרה.. והלכנו לאגף של הילדים... יאאא ליגל תראי.. והראתי לה חצאית לבנה..
ליגל-וואי יפה..
אני-תראי ת'חוצה של זה..
ליגל-לא רוצה..
אני-חח אז בואי נחפש חולצה אחרת.. ואז הוצאתי מהמדף גופיה מהממת בתכלת עם פרחים סגולים.. נו איך?
ליגל-וואי יפה..
אני-יאללה למדוד... נכנסה ואחרי שתי דקות יצאה לבושה.. יאללה להוריד יא מדהימה.. לוקחים את זה..
ליגל-חיחי טוב.. ושוב אחרי שתי דקות יצאה עם הבגדים.. שילמנו ויצאנו..
אני-יאללה לפוקס קידס.. הפעם את בוחרת..
ליגל-אוקיי.. ונכנסנו לפוקס קידס והילדה התחילה להתפרע.. התחילה למדוד פול בגדים..
אני-זה לא הרבה מידיי?
ליגל-לאאא..
אני-חח טוב.. יצאה כנסה יצאה נכנסה... טוב מה לוקחים?
ליגל-אממ ת'חליפת ספורט הורודה.. ת'מכנס 3/4 ת'ג'ינס עם הכיסים האדומים ואת שלושת הגופיות..
אני-אווווקי... לקופה.. שילמנו ויצאנו עם הרבה שקיות...
ליגל-יאללה נעליים..
אני-אחרייך.. חח והיא הובילה אותה לחנות נעליי ילדים.. יווו ליגי את חייבת למדוד את אלה.. והצבעתי על נעלי פומה בוורוד לבן..
ליגל-דיי איזה יפות.. יש לי דומות בכחול שחור.. כמו שלך..
אני-חחח נכון.. יאללה תמדדי.. והיא מדדה והיה ממש בול עליה..
ליגל-וואי הן מתאימות לי לחצאית ספורט והסטרפלס..
אני-נכוווון..=] יאללה עוד משהו?
ליגל-אממ לא.. כבר יש לי מספיק נעליים..
אני-חח אני יודעת.. יאללה בואי.. והלכנו עם כל השקיות לקופה ושילמנו על הנעליים..
ליגל-דיייייי בואי לקדס קידס.. יש שם פול כובעים מהממים..
אני-חחח סבבות.. והיא סחבה אותי אחרייה.. היילדה לא הפסיקה למדוד סרטים וכובעים.. נוווו
ליגל-הינה.. הלבן והסגול..
אני-זהו?
ליגל-כן..
אני-בטוחה?
ליגל-נו כןןןןן ודחפה אותי לקופה.. שימנו ויצאנו..
אני-טוב להפנינג?
ליגל-טוב.. ונכנסנו לחנות... יאאא תראי ת'שעון..הצביעה על שעון ענק עם פרווה ורודה.. מתאים למנורה שלי בחדר..
אני-חחח נכון..
ליגל-דיי אני אותו..
אני-בבקשה.. עוד משהו?
ליגל-כןןןן... אני רוצה את זה.. פליזזזז..
אני-יש לך מקום בחדר בשביל זה? שאלתי למרות שידעתי שיש מקום בשפע..
ליגל-דההההה... יאללה תגידי למוכר שיוריד לי את זה...
אני-טובבבבב.. 😯 סליחה? קראתי לעבר הקופה..
המוכר-כן בבקשה..
אני-אני רוצה שתוריד לי ת'פוך הגדול שם..
המוכר-איזה?
אני-הוורוד שחור..
המוכר-אוקיי.. והוא תיפס על הסולם שהיה שם והוריד לנו את הפוך שהיה עטוף בניילון.. לקחת לכם את זה לקופה?
אני-כן תודה..
ליגל-יאאאא אני רוצה ת'תיק של פוקה..
אני-לאאאאא..
ליגל-נו יאללה יא רעה..
אני-חח טוב.. פושעת.. לקחנו ת'תיק שרצתה וניגשנו לקופה.. שילמנו על הכל וכבר לא הייה לנו מקום ביידים בשביל כל השקיות..
ליגל-תתקשרי לאמא..
אני-טובבבבב... הוצאתי ת'פלא והתקשרתי..
אני-אמא.. תעשו טובה בואו לקומה השניה.. דחוף..
אמא-קרה משהו?
אני-אממ לא.. רק בואו אנחנו צריכות עזרה..
אמא-אויש שיט.. אנחנו באים... ותוך 3 דקות הם היו ליידנו..
גדי-אמלהההההה...
אמא-ידעתיייייי.
ניר-חחחח ואוו כמה שקיות..
ליגל-חיחיחי תקנאו לכם בשקט...
אמא-ממש אנחנו מתפוצצים מקנאה.. ודיגדגה אותה..
ליגל-חחחח וואי את לא יודעת כמה דברים יפים קנינו..
ניר-יאא מה יש בשקית הגדולה? ופתח אותה.. חחחחחח משועממות..
ליגל-זה יפההההה... אמא תראי.. והראתה לה ת'פוך..
אמא-אמאאא אתן משוגעות..
אני-מה נעשה.. היא רצתה את זה..
אמא-חחח שובבה.. יאללה בואו לאוטו..
אני-דיי אבא.. איזה משקפיים פצצה.. והורדתי אותן מראשו..
גדי-נכון יפות?
אמא-אני בחרתי..
אני-חח נו טוב יש לך טעם טוב.. ומדדתי אותם.. נו מתאים?
ניר-חחח לא.. תורידי..
אני-יא מגעיייל..=[
ניר-הלו.. הפרצוף..
אני-חחחח =[
ניר-חחחח מגעילהההההה... וחיבק אותי מאחורה.. יאללה זזים?
אבא-כן.. נשב במסעדה נוכל צהריים..
אמא-אוקיי.. אמא ואבא וגם ליגל סחבו את כל השקיות לאוטו.. ואני וניר נשארנו מאחורה..
ניר-נו מה? פינקת אותה?
אני-חחח כן... איזו מתוקה היא..
ניר-אבל את יותרררר... ונתן לי נשיקה בצוואר..
אני-חחח אוהבת אותך..
ניר-ואני אוהב אותך... החיים שלי מושלמים בזכותך..
אני-ובזכותך..
ניר-חח נכון.. והבאתי לו נשיקה קטנה על הפה.. יאללה בואי.. ונכסנו לאוטו.. ואבא התחיל לנסוע..
אבא-טוב אני נוסע אבל לא יודע לאן.. יאללה.. הצעות..
ניר-חחח אבא..
אמא-ניר תזהר..
ניר-נו אל תהיי רעה..
אבא-חחח יאללה יאללה פפגצ'ו..
אמא-חיותתתתת...
אני-חחחח אתה הולך לזלול הא?
ניר-כןןןן... יאללה אבא.. תן גז... ותוך 10 דקות היינו בפפגצ'ו..[מסעדת בשר למי שלא יודע..]
התיישבנו לנו.. כמובן שאני לייד ניר...
כל אחד הזמין לו לאכול.. אמא סלט אבא וניר הזמינו 200 גרם בשר בעע.. ואני וליגל אכלנו נקניקיות וקבבים.. חיחי..
התחלנו לאכול.. ולאכול.. ולאכול...
ניר-רוצה לטעום?
אני-כן.. ולקחתי לו ת'מזלד והכנסתי לפי את החתיכה שהייתה עוצה שם.. ולעסתי ולעסתי.. ושוב לעסתי..
ניר-חח נו איך?
אני-אני בנתיים רק לועסת.. דיייי יא מגעילים זה לא מבושללללל..
ניר-זה M זה טעים ככה..
אני-לךךךך.. ווואי כמה דם.. והבחנתי בצלחת שלו.. ובלעתי מהר ת'חתיכה שהייתה לי בפה..
ניר-חחח די נו.. זה טעים..
אני-בתאבון..
ניר-חחחח איזו ילדה.. והמשיך לאכול..
אני-איזו?
ניר-חחח מדהימה...
אני-כן כן תמשיך..
ניר-אממ מדהימה אמרתי אז.. אממ חמודה,יפה,פצצה,חכמה,קצת משוגעת,מצחיקה,מתוקה ויפה כבר אמרתי? כן.. מה עוד.. אממ מושלמת,שווה.. יש עוד משהו?
אני-חחח לא ניראה לי.. אבל זה הספיק לי..
ניר-חחח ווואלה.. הייתי בטוח שלא..
אני-חח מצחיק אחד.. והדבקתי לו נשיקה...
ליגל-וואי אני סיימתייייי... אני מפוצצת
ניר-שמנה..
ליגל-אחותך..
אני-יאא אני לא שמנה..
ליגל-חח נו טוב... אז לא אחותך.. חברה שלך..
אני-אממ אני עדיין לא שמנה..
ליגל-חחח סתם צוחקת... יאללה קינוח..
ניר-לפני שניה אמרת שאת מפוצצת..
ליגל-חחח בשביל סופלה חם יש לי מקום..
אני+ניר-שמנהההה..
ליגל-דיי אני לאאאאא..
אמא-נכון את לא.. רק שיהיה שקט..
ליגל-מה אז אני כןןןן?
אמא-חחח לא לא את לא.. ואנחנו נקרענו מצחוק.. רעייים..
אבא-חח הם סתם צחקו.. יאללה קינוחים?
אמא-תהיו בריאים.. ואבא קרא למלצר וכל אחד הזמין לו קינוח.. אני ניר וליגל הזמנו סופלה.. ואבא עוגת מוס.. ואמא.. אמא חייה על סלט ומים.. אז היא לא הזמינה קינוח..
אני-ייאאא זה ניראה מעולה.. אמרתי שהקינוחים הגיעו.. והתחלנו לזלול..
אמא-אמ......................................................................
טוב זהו להיות בננות שלי... יצא ארוך נכון? חיחי תגיבוווווווו והרבההההה... אחרת תקבלו מכות.. חיחי סתם
יאללה אוהבתתתתתת... מואהההההה לילוששש.=]]