יאאאא אני לא מאמינההההה תמשיכי בבקשההההה מה קרה אז?!!!!
זה מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!
תמישיכיי דחוףףףףףףףףףף
מצד אחד אני שמחה שהכל הסתדר להם..מצד שני אני עצובה כי הלך כל האקשן זה הרי היה כל כך מרתק כל עוד האמא הזאת הייתה מכשפה והם רבו ועכשיו שהיא ממתחננת שיסלחו לה זה כבר לא מעניין=[
אוףף אהתבי ת'חלקים של הצעקות והסטירות
אז תמשיכי
אהבתייי מאדדדדדדד
ווואיי קראתי עכשיו 3 פרקים ברצף איזה מרגש יאווווווו
עוד שנייה התחלתי לבכות מהמם... המשךךך
מאמי פרק מ-ה-מ-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי מהר
זה עצוב עד כמה שזה יפה!!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףף
יאא קראתי עכשיו 2 פרקיםםםם
איזה עצובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
תמשיכי לילו'שש
מוואההה
יאאאאא איזה פרקק... יש לי דמעות בעיניים =[[[[
מה היא אמרהההה??
שימי המשך דחוף מאמוששששש
אני- את חייבת לשים המשך!!!!
אני- יש לך סיפור מעניין!!!
אני- יבוא אלייך הבייתה ויגרום לך לייסורים עד שתשימי לנו המשכים ארוכים יותר!!!!
פאר לי-........
יואאאאא שני האחרונים היו ממש יפיםםםםםםםםםם וריגשו אותי בטירוףףף
אני נוסעת היום עוד מעט לשלוש ימיםםםם ואני יתגעגע לסיפור המושלם הזהההההההה
כשאני יחזור אני רוצה הרבה המשכיםם לקרוא חיחיחי
מטורפת עליייךךךךךךךךך נשמתייייי
דנדוש
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך..