פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,102 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 280 מתוך 326
המשךךך!
יווו איזה פרק עצוב..
אני במתח.
תמשיכי בבקשה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יואו איזה פרק....
מרגש ברמות...
יש לי דמעות בעיניים..
שימי המשךךךךךךךךך
לאה 😢
מושלמות שליייייייייייי... תודה תודה תודההההה... אני מאושרת בגללכן... מואההההה תהנו=]


ואז החלטתי להתעורר.. עוד לא הייתי בטוחה אם אני אסלח או לא.. פשוט כל הדברים שנאמרו כאן בלבלו אותי לגמריי..
אני-.............

אני-מה השעה? והסתכלתי עלייהם עדיין מתמתחת.. ניר ישר נשכב ליידי מלטף את פניי ואמא עמדה מול המיטה בוכה.. מביטה בי...
ניר-בוקר טוב ילדה יפה.. עכשיו 9 וחצי..
אני-אה... טוב אני קמה לשירותים... וקמתי בזהירות.. חולפת על פניי אמא ונכנסת למקלחת.. שנקייה מהבושם שנישפך בה אתמול.. אך הריח.. הריח עדיין נישאר שם..
עשיתי פיפי.. חיחי שתפתי פנים וצחצחתי שיניים.. פחדתי לצאת החוצה.. לא ידעתי אם אני מוכנה עכשיו לשיחה הזאת.. אז נשמתי עמוק ונירגעתי.. מילאתי את עצמי בכוח ויצאתי מהמקלחת ולסלון...
שנייהם היביטו בי.. כאילו מחכים שאני אגיד משהו.. אבל פחדתי להוציא ציוץ מפי.. אז סתמי ושוה הקרבלתי במיטה...

אמא-נו תגיד לה.. בבקשה.. אמרה לו בשקט שנישמע..
ניר-שניה.. וניר קם מין הספה ונישכב ליידי.. איך את מרגישה? שאל אותי..
אני-בסדר..=/
ניר-בטוחה?
אני-לא יודעת..
ניר-את רעבה או משהו?
אני-לא.. אין לי ממש תאבון עכשיו..
ניר-אוקיי.. אממ אמא רוצה לדבר איתך.. את רוצה להקשיב לה?
אני-לא יודעת.. אווף אני רוצה ללכת מכאן..
ניר-לא לא.. דיי אל תעשי את זה שוב.. אני מתמוטט בלעדייך...
אני-אני מצטערת על אתמול.. וליטפתי את פניו והעברתי את ידי בין שערותיו...
ניר-זה בסדר.. אני מבין אותך...
אני-אתה לא יודע איך נשברתי מבפנים אתמול שראיתי אותך ככה... פשוט כאב לי...
ניר-אני יודע קטנה.. זה בסדר..
אני-אווווף.. אמרתי וחיבקתי אותו... והוא חיבק אותי חזק.. הרגשתי את הלב שלו דופק במהירות...
ניר-אז מה את אומרת? את מוכנה לדבר איתה..
אני-אני מפחדת..
ניר-אני כאן איתך.. תמיד..
אני-טוב.. קמתי מין המיטה וניר אחרי.. ניגשתי למקרר והוצאתי בקבוק קולה קטן והתחלתי לשתות..
ושוב התיישבתי על מיטה.. עם הפנים לאמא.. וניר התיישב על הכיסא באמצע..

אמא-פאר לי.. אמרה והביטה בי מבט עמוק..
אני-מה?
אמא-אני מצטערת.. ולא עניתי.. אני באמת מצטערת.. היא המשיכה.. אני מבינה אותך.. את בטח חושבת שאני שונאת אותך עכשיו.. ושאני רוצה שתלכי אבל אני לא.. אני אוהבת אותך...
את הבת שלי... אני מרגישה כאילו יצאת לי מכאן.. וליטפה את ביטנה השטוחה...
אני-יופי.. זרקתי לעברה...
אמא-פאר לי.. בבקשה.. תגידי משהו..
אני-מה את רוצה שאני אגיד? הא? אין לי מה להגיד.. אתמול זה היה היום הכי מגעיל שהיה לי בחיים... הכי מגעיל.. והכל בגללך.. את נתת לי להרגיש ככה... והכל בגלל.. בגלל שאנחנו אוהבים אחת את השני?!
את שמה לב בגללל מה? אוקיי ונגיד שזה לא מקובל עלייך.. אבל יש דרכים אחרות לדבר על זה..
ואז בחרת בדרך הממש לא הולמת... את העלבת אותי ואת העלבת את ניר.. את שניינו.. הילדים שלך.. או הילד שלך. מה שתרצי.
אמא-לא לא לא.. שנייכם הילדים שלי.. אני יודעת אני טיפשה.. הייתי צריכה לחכות עם זה.. ואני אני ממש לא יודעת מה גרם להתפרצות שלי ככה... סתם צעקתי עלייכם סתם... רציתי לנהל איתכם שיחה כמו מבוגרים אבל אני התהגתי בעצמי כמו ילדה קטנה... בבקשה פאר לי.. ילדה שלי.. תסלחי לי.. בבקשה.. אמרה וניגבה דימעה בודדה שזלגה מעייניה..
אני-מה עם ניר?
ניר-מה איתי?
אני-איך אתה מרגיש עם כל זה?
ניר-זוועה.. לא סלחתי לה.. בגללה כימעט איבדתי אותך.. אבל אני לפחות מנסה לדבר איתה.. לתת לה לתקן את מה שהיא עשתה..
פאר לי... בואי בואי נשכח מהכל בנתיים.. ניתן לזמן לעשות את שלו...
אני-אני לא יודעת.. אני מבולבלת..
ניר-את רוצה עוד זמן לחשוב על זה?
אמא-אני אתן לכם את כל הזמן שבעולם.. רק תהיו ליידי... איתי..
אני-אני רוצה עוד זמן... לחשוב על הכל ברצינות..
אמא-אין בעיה.. רק ברגע שאת מוכנה לדבר איתי רק תגידי לי..
אני-אוקיי...
אמא-טוב אז אני אלך לי.. ואל תשכחו אתם הדבר הכי יקר לי בחיים... ואני אוהבת אותכם.. מאוד.. נתנה לנו נשיקה באויר והתקדמה לעבר הדלת..
אממ אתם רעבים? לא אכלתם בכלל...
ניר-אממ אני רעב.. פאר לי?
אני-אממ גם אני...
אמא-אתם רוצים לרדת לאכול איתי? אני גם לא אכלתי.. אני וניר הבטנו אחת על השני...
אני-אממ בסדר..=/ הייתי חייבת להסכים.. כי רציתי שחזור לדבר.. אבל שלב שלב.. אני צריכה לבנות את עצמי מחדש.. מבפנים..
ניר-אוקיי.. אם היא מסכימה אז גם אני..
אמא-אוקיי..
אני-אממ אני צריכה להחליף בגדים..
אמא-אוקיי.. תתארגנו ואני מחכה לכם בנתיים למטה..
ניר-סבבה..
אמא-ביי ילדים שלי.. ויצאה לה...

ניר-פאר לי.. קרא אליי אחז ביידי והושיב אותי עליו... את בסדר עם זה? שאל
אני-כן... כי אני מבינה אותה בתור אמא.. בשבילה אנחנו אחים בדם.. אבל אנחנו בעצם לא.. זה ניראה לה כמו גילוי עריות.. אבל שוב.. בעיינינו זה לא...
ניר-וואי אני כל כך גאה בך שאת ככה מבינה את זה... הייתי בטוח שתהיי קשה ותברחי לי..
אני-בחיים לא... וחוץ מזה אני אוהבת אותם.. הם ההורים שלי...
ניר-אוייי נסיכה שלי... ונתן לי נשיקה קטנה וחמה על השפתיים.. מה קרה לך שם אתמול במקלחת?
אני-נירי.. הרגשתי כלום.. הרגשתי שאני אפס אחד גדול.. שכולם שונאים אותי... הרגשתי שונה..
טוב תמיד הרגשתי שונה עד שפגשתי אותך.. וגרמת לי להרגיש שאני שווה בדיוק כמו כולם אפילו יותר..
ואז הרגשתי רצון עז בלמות.. להפסיק לפגוע באחרים ובעצמי... אבל היא עצרה בעדי.. אמא שלי..
ראית? אפילו בלי לדעת מה אני עושה היא הצילה אותי...
ניר-מאמי שליייייי... איך חשבת ככה ללכת ולא לקחת אותי איתך?
אני-כי לא רציתי..
ניר-את בחיים יותר לא חושבת ככה.. את ממש מחורפנת..
אני-חחח אמרתי לך.. אני מפחידה...
ניר-חחחח ממש.. יאללה קומי פרינסס להתלבש..
אני-טוב..=] הוא העלה ת'מצב רוח שלי.. האהוב שלי.. איי כמה שאני אוהבת אותו... ניגשתי לארון והוצאתי חצאית מיני וסטרפלס מTNT הורדתי את בגדיי ושמתי את הבגדים החדשים.. נעלתי ת'כפכפים הלבנות שלי..
והבטתי במראה שהייתה בסלון..

אני-ואווו.. אני ניראת זוועה..
ניר-חח לא את לא..
אני-תראה ת'פנים שלי... יש לי שקים מתחת לעיינים.
ניר-נו זה בגלל שבכית... את לא יודעת מה לי היה שקמתי... חחח
אני-חח איזה ילד..
ניר-שמת את המשחה שלך?
אני-וואי לא..
ניר-אז מהר...
אני-טוב... מרחתי עלי ת'משחה של הבוקר ואז איפרתי את פניי.. לטשטש ת'חיוורון שהיה על פניי... הברשתי את השיער שהיה מעט מבולגן והייתי מוכנה.. זהו אפשר לצאת..
ניר-מושלמת שלי... קם וחיבק אותי מאחורה.. ונשק נשיקה רכה לצווארי.. כל כך התגעגעתי אליך..
אני-ואני אליך... הסתובבתי אליו ונתתי לו נשיקה ארוכה על השפתיים.. בוא מחכים לנו... משכתי ביידיו אחרי ויצאנו מין החדר.. נכנסנו למעלית וירדנו למטה.. אמא ישבה בלובי.. עם עצמה.. לבד.. והתקדמנו לעברה והיא הבחינה בנו.. והיא קמה על רגלייה..

אמא-איזה ילדים יפים יש לי.. וחייכה חיוך רחב..
ניר-בוקר טוב אמא..
אמא-בוקר טוב..
אני-היי..
ניר-חחח רעה..
אני-חח דיי.. אל תהיה מגעיל..
אמא-טוב יאללה בואו.. אני מתה מרעב.. נכנסנו לחדר אוכל והתיישבנו לנו... ונירי הלך להביא לי ולו לאכול..
ואמא כבר התחילה לאכול ת'סלט שלה...
אני-בתאבון..
אמא-תודה יפה שלי.. וחייכה אליי ואני אליה.. אז כמה זמן אתם חברים?
אני-אממ איזה יום היום?
אמא-חמישי..
אני-היום אנחנו שבועיים..
אמא-פשש יפה לכם... אבל יש לי שאלה אחת קטנה.. למה לא סיפרתם לי בהתחלה?
אני-כי פחדנו... ידענו שתכעסו..
אמא-וואי אני כזאת רעה הא?
אני-לא את לא.. אמרתי פתאום..
אמא-מה?
אני-חח עזבי לא משנה.. וניר הגיע עם הצלחת שלי ושלו.. הביא לי נשיקה והתיישב..
ניר-בתאבון לך מאמי.. ובתאבון לך אמא..
אני+אמא-תודה מאמי.. חח וצחקנו מעט.. והתחלנו לאכול..
אמא-תגידי.. את שמה ת'מישחה שהרופאה הביא לך?
ניר-אממ כן.. אני הזכרתי לה היום..
אני-חחח הוא דואג לי..
אמא-אני שמה לב.. מה עם איתי? היא שאלה פתאום... ואני וניר הבטנו אחת בשני..
ניר-מה איתו?
אמא-מה הוא חושב על זה?
ניר-אממ כאילו הוא ביקש שהיה ביחד..
אמא-למה?
אני-כי הוא ידע שניר אהב אותי מהרגע הראשון שהוא פגש אותי... ולי תמיד היו רגשות אליו... אז הוא אמר שננסה להיות ביחד.. וככה אני אמשיך בחיים שלי... וזהו.. עכשיו נירי זה החיים שלי...
ניר-חח סיפור מעניין לא?
אמא-חחח כן.. מאוד.. גם מוזר אבל לא משנה.. והמשכנו לאכול ולפתע היא אמרה.. אהה נשארים עד יום ראשון..
אני-למה?
אמא-סתם.. חשבו שנהיה נחמד אם נישאר עוד קצת... לשכוח מהריב שהיה אתמול..
אני-אהה אוקיי...
ניר-יאללה סיימתי.. רוצה פנקייקס?
אני-כן..=]
ניר-חח כבר מגיע... והוא קם..
אמא-אז.. אממ אתם מסתדרים?
אני-כן מאוד.. חח הוא שומר עליי ואני עליו..
אמא-רואים שאתם אוהבים... באמת..
אני-חח זה הכי חשוב..
אמא-כן... טוב אני סבעתי..
אני-את רוצה לשתות משהו? אני הולכת להביא לי שוקו..
אמא-אממ כן.. בא לי שוקו..
אני-חח אוקיי.. וקמתי מהשולחן והלכתי להביא לי ולה שוקו קר... וחזרתי.. בבקשה..
אמא-תודה יפה..
אני-חחח בבקשה אמא... 'וואי זאת פעם ראשונה שקראתי לה אמא מאז אתמול' חשבתי מחשבה מוזרה..
והתיישבתי.. ונירי בנתיים הגיע עם שתי צלחות הפנקייקס...
ניר-הינה מאמי.. תהני לך..
אני-חחח תודה.. בתאבון לך..
ניר-חחח גם לך... אמא את רוצה גם?
אמא-לא.. זה משמין..
אני-אויששש.. חחח את רזה מותר לך..
אמא-חחח לא עזבי אני אוותר...

...-יאאאאא אני גם רוצההההה.... קול קרא לעברנו.....................................................


טוב בננות זהו לבנתיים.. נכון יצא פרק קצת לא מובן.. אבל בקטנה.. העיקר אני הבנתי.. חחחח
אז תגיבוווווווו והמוןןןןן... מטורפת עלייכם.... מואהההההה... לילוששש..=]


והינה הלך לו האקשן בעע
אני לא הייתי סולחת לסמדר הזאת כל כך מהר 🙄
לא משנה אוף חבל שזה היה רק ל2 פרקים=[
יש לך צורת כתיבה מאד מיוחדת=]]
לוב יוו
ותקתקי המשך
המשךךךךךך
המשך
המשךך דחוףףףףף
המשך דחווף..
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

איזה אמא חמודהה וגם ניר הזה יווו כזה מושלם הואאאאאאאאאאאאאאאאא
מושלם

המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יואו...איזה פרקים...
מושלם...
המשךךך
לאה 🙄
יפה מאמי..תמשיכי
איזהההההההההההההההה מהמםםםםםםםםםםםםם!!!
מושלםםםםםםםםםםםםם!!!!
איזהה משפחההה מושלמתתתתתתתתת!!
וווווווווווואווווווווו
המשךךך דחוף!!!!!!!

אחלהה פרקיםם!!!


סתיוו'שששששששששש 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך