המשךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
דנדוש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
די חח אני לא יכולה כל הזמן זה נגמר במילים שניר אומר חחחח
תמשיכי בובה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 17/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 17/07/2005) QUOTE (גלוש_המושלמת @ 17/07/2005) יאאאאאאאאאא סנמדר מעצבנת אותיייייי
המשך דחוף
גלוש
נכון!!!
סמדרר מפגרתת מעצבנתת!!
עלקק הם אחייםם! הם לא אחייםם!!
מטוטממתת!!
גררררר
המשךךךךך
בתאלוווווש 😊
גם אותייייייייייי
בעעעעעעעעעע 😠
לילוששששששששש
תמשיכי מאמי
מוואהההההההההה
היא לא מעצבנת היא חושבת בתור אמא!
יפה... המשך
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 🙄
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ליטל למה הפסקת לקרוא את הסיפור שלי? 😢
כבר הרבה זמן אני רואה שאת לא מגיבה בכלל..
סתיוו'שששששש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) ליטל למה הפסקת לקרוא את הסיפור שלי? 😢
כבר הרבה זמן אני רואה שאת לא מגיבה בכלל..
סתיוו'שששששש 😛
מאמי פשוט הסיפור שלך רץ..[סימן טוב]
ויש לי פול עמודים להשלים...
ואין לי מספיק זמן בשביל זה.. אני משלימה פערים רק פעם בשלושה ימים בקושי..
אולי מחר אם יהיה לי מספיק זמן פנוי אני אשב ואקרא את כל הסיפור שלך..
אז סורייי... מקווה שתביני אותי..
מואההההההההה... לילושש..=]]
QUOTE (חייה_בבאסה @ 17/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) ליטל למה הפסקת לקרוא את הסיפור שלי? 😢
כבר הרבה זמן אני רואה שאת לא מגיבה בכלל..
סתיוו'שששששש 😛
מאמי פשוט הסיפור שלך רץ..[סימן טוב]
ויש לי פול עמודים להשלים...
ואין לי מספיק זמן בשביל זה.. אני משלימה פערים רק פעם בשלושה ימים בקושי..
אולי מחר אם יהיה לי מספיק זמן פנוי אני אשב ואקרא את כל הסיפור שלך..
אז סורייי... מקווה שתביני אותי..
מואההההההההה... לילושש..=]]
אני מבינהה מאמי..
טוב..
שיהיה לך זמן תקראי..
וד"א יש לך סיפוררר הכי מושלםםםם שאני מכירהההההההההההההה...
בדוק..
אוהבת אותך מאמי...
סתיוו'ששש
יאאאאאאאאאאא המשךךךךךךךךךך מהררררררררררר
מקסים!!!!!!!!
המשךךךךך דחוףףףףףףףףף
" העם דורש המשך!
העם דורש המשך!
מה העם דורש??
המשךךךך!!!
וואוווווווווווו "
< תקראי את זה בפוזה של מעודדות בסרטים..חיחיחי>
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 🙄