מהמם..
וניראה לי שניהם יגידו סליחה באותו זמן..
המשך..
יואו...
המשך....
ניר חוצפן..
אבל דווקא הפשר להבין אותו...
לאה 🙄
יאאא שלא יריבו חחחחחחחחח
המשך מאמושש!! 😊
איזהה יפהה יאלהה
דחוףף המשך..
יאאאאאאא איזההה מושלםםםםםםםםםם!!
קראתיי עכשיו כמה פרקיםםםםםם..!!!
אני רוצהה המשךךךךךךךךך..!!!
סתיוו'ששששששששששששששששש 😛
מאמי תמשיכיי...
וגם אני מבינה את ניר...
אבל הוא ופאר לי נראים לי מזה מושלמים ביחד... 😛
המשךךךךךך דחוףףףףף!!!
נווווווו
סתיוו'ששששששששששששששש 😛
ליטלושקההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
סיפור ללל---יייי----גגגג---ההההההההההההההההההההההה
חחחח
אני רוצה המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
😁
ה-מ-ש-ך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דיי סיפור מעלףףףףףףףףף..
אורוש.. 😊