קודם כל גם אני דיי חדשה באתר אני פה רק איזה שבוע אז ברוכה הבאה גם וקוראים לי קורל 😊
והסיפור שלך מדהים !! המשך ומהררררררררררררררררררר ~!@#$%
וואי השלמתי הכל סוף סוף חחח
ושתדעי שנהנתי מכלל רגעע
אז תמשיכי בבקשה
מואההה
נוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מה קורהההההההההההההההההההההההההההההההההההה?!?!?!
אוווףףף תמשיכייי 😢
לאב יו המון - > לילוש
😁 😂 😁 😂 😁 😂
חחח =]
סיפור ליגהההההההההה
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לילוש אני יתחיל לקרוא הכללל 😉
תסמכי עליי
רציתי לראות עם עובד לכתוב ולקרוא פה 😛
שוב פעם אני כדי לבדוק משהו
טוב בנות עכשיו 4 וחצי לפנות בוקר.. חיחי
ואני עדיין ערה...
אז המשך יהיה לכן ממש מאוחר אולי ב5 ככה.....
אז בלי עצבים.. חיחי אני מפחדת ממכן.. יש לי טראומות.. סתם סתם.. מטורפת עלייכן..
ויש כמה חדשות אז התמכרות מהנה.. חיחי ושמחה שאהבתן ת'סיפור..
ודמדם מאמי... בהצלחה לך.. מקווה שלא תתיאש לי באמצע ותבקש תקציר.. חיחי
מואהההההה.... אוהבת את כולםםםםםםםם...
לילוששש..=]]]
אוקיי... אז קודם כל היום התחלתי לקרוא את הסיפור שלך ויש לך סיפור מדהים!!
הוא כל כך מרגש סוחף ומרתק!!
התחלתי לקרוא אותו בערך לפני רבע שעה ואני כבר בעמוד 22 כי אני לא יכולה לעצור... חח
אז אני ימשיך לקרוא עד שאני יגיע לסוף.. (עמוד 200 ומשהו..) חח...
אוהבת המון!!!
דנה
יוווווווו זה אחד הפרקים הכי יפיםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי בטירוףף
ודרך אגב... השעה 5:13 PM חיחחיחי
וווואי אני רואה אתן סופרות ת'דקות... חחחח מפחידות...
יאללה הינה עכשיו אני כותבת לכן המשך... חיחי
סבלנותתתתתתתת.....
מואהההה...לילושש.=]]