איזההההההההההה יפההההההההההההההההההההההההה
המשךך דחוףף ביותרררררררר נשמתיייייייייייייייייייי
דנדוששש
יוווווווו !!
היא בהריון ????..
היא התייבשה ???..
תמשיכי פליזזזזזזזזזזזזזז !!
דחופושששששששששששששששש !!
נשיקות..
נדיוששששששששששששש..!! 😊
הקאת??
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
היא הקיאההההה בעעע
חח שימי המשך לילושששששששש
יואוווווו!!!!!!!!!!!!!!!
מקרה לההההההההההההההה??????????????????
פשייי עוד מעט 270 עמודים..
כל הכפוד ילדה 😊
וואיי
מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😛
המשך דחווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😁
אורוש.. 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףף
תמישיכי דחוףףףף
ודרך אגב יכול להיות לה קמטים וזה..
חחחח..נראלי שהיא בסה"כ התייבשה...
חעחע..
שמי המשך..!!!!
אוהבת,
גלוש 😊
בובות שליייייייייי.... תודה על התגובותתתתתת.... מואהההההההההההה.... אוהבת אותכן בטרוווף..
תהנוווווווו..=]]
ופתאום עם גל הקור של המזגן הגיע גל של בחילה עצומה... נכנסתי לשירותים לשטוף פנים.. ואז................................
הרמתי את ראשי למראה.. והייתי אדומה מתמיד.. לא ידעתי שאני יכול הלדבר כזה..
ניבהלתי.. הייתי המומה.. ופתאום הרגשתי סחרחורת.. אז ישר התיישבתי על ריצפת השירותים..
ויחד עם הסחרחורת הגיעו הבחילות.. ובעעעעעע הקאתי באסלה..
הרגשתי חלשה.. נירגעתי כמה דקות על הרצפה.. והבחילה חלפה.. קמתי בזהירות על רגליי
ושטפתי את פניי בכיור.. בזהירות.. וצחצחתי את שיניי... ואז ניר נכנס לחדר..
ניר-פאר לייייי... קרא.. ולא היה לי כוח לענות לו.. אז פשוט פתחתי את הדלת של השירותים בזהירות...
והוא התקרב אליי...
אני-היי.. אמרתי בקושי..
ניר-מה יש לך מאמי? את חיוורת.. קרה משהו?
אני-הקאתי.. אני לא מרגישה טוב..
ניר-יו יו יו מה נעשה עכשיו? שתית?
אני-כן.. קצת..
ניר-מאמייייי.. וחיבק אותי חזק אליו.. אבל לא היה לי כוח להחזיר לו חיבוק..
אני-אני רוצה לישון..
ניר-מה לישון? את לא רוצה ללכת לרופאה או משהו? לפחות להגיד לאמא..
אני-לא.. רק לא לאמא.. אני רוצה לישון...
ניר-טוב מאמי... והוא השכיב אותי על מיטה.. והוא התישב על ברכיו וליטף את פניי בעידנות..
עייני לאט לאט נעצמו להן.. ונירדמתי...
פתאום נהיה לי חם.. אז הורדתי ממני ת'שמיכה.. ואז קר ושוב חם.. ואז התעוררתי..
וראיתי את נירי ישן ליידי...
אני-נירי.. אמרתי וליטפתי את פניו.. והוא פקח את עייניו לאט...
ניר-כן מאמי? איך את מרגישה? וליטף את פניי... וואי את קודחת.. וואי פאר לי אני מתקשר לאמא..
אני-לא.. בבקשה..
ניר-אני לא שואל אותך.. והוא קם וחייד לאמא..
ניר-אמא בואי מהר לחדר שלנו.. ותקראי לרופאה..
...........................
ניר-אין לי זמן להסביר לך.. זאת פאר לי.. נו מהרררררר.
..........................
ניר-ביי... וניתק..
אני-אני שונאת אותך..
ניר-לא הכפת לי תשנאי אותי כמה שאת רוצה.. את חולה את מבינה?
אני-אני לא... נו זה סתם חום.. זה ירד עוד מעט..
ניר-טוב תפסיקי לדבר שטויות.. והביא לי כוח מים.. תשתי ומהר..
אני-טוב טוב.. וגמתי לגימה קטנה מין המים..
ניר-נו איפה הםםםםםם..
אני-דיי כבר.. תגיד להן שיכלו ושאני בסדר גמור..
ניר-אבל את לאאא.. אם יקרה לך משהו אני אתחרפן את לא מבינה?
אני-אתה לא.. נו זה כלוםםםם..
ניר-טוב יודעת מה? סתמי... אמר לחוץ.. הולך מצד לצד.. ואני.. אני סתמתי... כמו שניר אמר..
אני-נו ניר לפחות תרגע.. אתה עושה לי סחרחורת..
ניר-סליחה.. והתיישב על הספה.. ואז נשמעו דפיקות חזקות בדלת וניר קם במרץ ופתח..
אמא-מה קרה? שמעתי את קולה המודאג..
ניר-היא כאן.. יש לה חום.. והיא הקיאה בצהריים.. אני לא יודע מה יש לה.. ואז אמא והרופאה הגיעו למיטה שלי..
האחות-את ניראת זוועה.. איך הגעת למצב הזה?
אני-סתם השתזפתי..
אמא-אויי את לא נורמלית..
ניר-טוב אמא עזבי.. הרגיע אותה..
אמא-אל תגיד לי עזבי... אני בסך הכל דואגת.. פשוט בפעם הבאה תגלו קצת בגרות..
האחות-טוב.. 39.3 המצב לא טוב...
אמא-אבל מה יש לה?
האחות-כניראה שזו מכת שמש והתייבשות.. אני חושבת שצריך לפנות אותה לבית חולים.. כל הגוף שלה כוויות..
ניר-מה בית חולים? לא לא לא אתם לא לוקחים אותה.. הרים ת'קול שלו..
האחות-אני מבינה שאתה דואג לחברה שלך.. אבל אין מה לעשות.. אם אתה אוהב אותה אתה צריך לעזור לה..
אמא-הוא לא חבר שלה..
ניר-אני כןןן.. טוב בסדר תקחי אותה... שתהיה בסדר..
אמא-מה אמרת?? שאלה לא מבינה..
ניר-מה ששמעת..
אני-אני.. אני רוצה להקיא.. וקמתי מהר מין המיטה ורצתי לשירותים להקיא.. והקאתי ת'נשמה שלי..
האחות-טוב.. אני חושבת שתריבים שלכם תדחו לאחר כך.. אני מזמינה אמבולנס..
אמא-אוקיי.. מה שצריך.. ואיתך ילד יש לי שיחה ארוכה.. בנתיים לך תקרא לאבא שלך.. הוא עם ליגל בבריכה..
ניר-בסדר.. אמר ויצא מהחדר וטרק אחריו ת'דלת.. הרגשתי חולשה.. ובום בשניה אחת.. התעפלתי..
שמעתי לחשושים מסביבי.. פקחתי את עייני בזהירות.. והבנתי לבד שאני בבית חולים.. הריח,הצבע ואינפוזיה שנעוצה לי ביד..
ניר-היא התעוררה.. אמר וקם מין הכיסא.. וישר אחז ביידי.. מאמי איך את מרגישה?
אני-בסדר... כל הגוף שלי שורף...
ניר-חח זה בגלל המישחה ששמו לך.. בגלל שכל הגוף שלך צורב מהחום..
אני-אה.. עניתי חסרת קול.. ואז אמא נכנסה לחדר ונעמדה מהצד השני של המיטה..
אמא-ילדה שלי.. איך את מרגישה?
אני-בסדר.. בערך...
אמא-את רוצה לשתות משהו? או לאכול?
אני-אממ אני רוצה קולה.. ואז האחות שהייתה בחדר אמרה.
האחות-חח מתוקה אסור לך קולה.. את יכולה רק מים..
אני-טוב אז מים..
אמא-אני אביא לך.. והיא יצאה מין החדר...
אני-ניר אני רוצה הביתה..
ניר-ברגע שתצאי מפה אנחנו חוזרים הביתה.. אמא כבר הזמינה טיסה למחר בלילה..
אני-מה את אני יצא מכאן מחר?
ניר-אממ כן.. מקסימום יאשפזו אותך בתל אביב..
אני-אווווף.. לא רוצה.. וואי כואב לי כל הגוף...
ניר-מסכנה שלי.. והביא לי נשיקה קטנה..
אני-למה אמרת לאמא שאתה חבר שלי?
ניר-כי ככה.. הגיע הזמן שתדע לא?
אני-לא יודעת.. היא כועסת נכון?
ניר-כן.. אבל יעבור לה.. היא אמרה שהיא תדבר איתנו שתחלימי..
אני-בעע אני מעדיפה להשאר כאן..
ניר-חח אל תדברי שטויות..
אני-אופיי.. עכשיו הרסתי לכולם ת'נופש.. אני כזאת מפגרת..
ניר-דיי את לא.. זו לא אשמתך.. את פשוט לא שמת לב..
אני-זו כן אשמתי..
ניר-לא זו לא..
אני-טוב זו לא..
ניר-חחחח מצחיקה שלי... וצחקתי גם אני..
אני-חחח איי.. ווואי אפילו לצחוק אני לא יכולה.. ונירי ליטף את פניי ושוב הביא לי נשיקה קטנה.. ואז אמא נכנסה עם בקבוק מים גדול.. וכמה כוסות.. ומזגה לי..
אמא-קחי מתוקה... והביאה לי לשתות.. ושתיתי בזהירות..
אני-איפה אבא וליגל?
אמא-אממ הם במלון.. פשוט לא רציתי שליגל תהיה כאן.. גם ככה היא התחילה לבכות ששמעה מה קרה לך..
אני-יאאא מתוקה שלי..
אמא-חח לא נורא.. יעבור לה.. מה איתך ילדה? למה לא אמרת לי שהקאת?
אני-לא רציתי להדאיג אותך..
אמא-שזה לא יקרה עוד הפעם.. בחיים אל תסתירי ממני דברים.. והסתכלה עליי ועל ניר..
אני-אני מצטערת..
אמא-לא זה בסדר..
אני-לא זה לא... לא סיפרתי לך שהקאתי.. ולא רציתי לספר לך שהיה לי חום.. ועוד צעקתי עלייך בבריכה.. אני ילדה דפוקה..
אמא-כמו שלא סיפרת לי שאת וניר חברים, כן? והיה שקט.. אבל את לא דפוקה.. פשוט זו הבחירה שלך..
אני-אוווף אמא אני מצטערת..סליחה..
אמא-זה בסדר יפה שלי.. אני סולחת לך.. אבל בקשר לזה שאתם חברים.. אני צריכה לחשוב על זה..
ניר-טוב אמרנו שנדבר על זה שנחזור הביתה לא?
אמא-כן כן.. וזה מה שיהיה..
אני-בעע..
אמא-חחח מה חשבת? שככה זה יעבור? ממש לאאא..
אני-חח טוב..
ניר-סיפרת לאבא?
אמא-כן..
ניר-ומה הוא אמר?
אמא-אממ הוא לא כל כך סגור לגבי הדעה שלו..
ניר-יופי.. ממש יופי..
אמא-טוב אמרנו שנדבר על זה בבית לא?
ניר-בסדר בסדר.. בבית... ואז נשמע צלצול הפלא שלי... אני עונה טוב?
אני-כן בטח..
ניר-כן שירזוש.. ושם על ספיקר..
שירז-נירוששששש... מה קורה?
ניר-הכל בסדר.. בערך..
שירז-מה בערך? מה קרה?
ניר-פאר לי בבית חולים.. עושה בעיות..
שירז-מהההההה? כבר הכנסת אותה להריון...
אמא-יופייייייי.. ממש יופייי... אמרה עצבנית... הם אפילו יודעים ואני לא?! ועוד כבר הכנסת אותה להריון? מזה צריך להיות?
ניר-נו אמא היא צוחקת..
שירז-מה אני על ספיקר?
ניר-כן מפגרת..
שירז-אופססססס... טוב סתם אמרתי.. הם בכלל לא חברים או משהו כזה..
ניר-חח מפגרת היא כבר יודעת..
שירז-באמתתתתתתת? מה סמדר את יודעת?
אמא-כן אני יודעת שירז.. ענתה..
שירז-חיחי נכון שהם חמודים?
ניר-סתמי כברררררררר...
שירז-אהה הבנתי שהיא לא כל כך מרוצה..
ניר-יופי טיפשה..
שירז-נו סליחההה..
ניר-סולח..
שירז-יופי.. טוב אז מה עם פאר לי? היא שומעת אותי?
אני-כןןןןןן...
שירז-פאר ליייייייי... מאמי מה קורה?
אני-יהיה טוב..
שירז-מה קרה את בבית חולים? עלו על השיגעון שלך אז החליטו לאשפז אותך?
אני-חחחח מצחיקה... ואמא גם צחקה.. חח התייבשתי וקיבלתי מכת שמש.. וכולי כיוויות...
שירז-נו נו נו... מישהי נישארה בשמש יותר מחצי שעה..
אני-חח כן כניראה שכן..
אמא-מזה כניראה? בטוחחחחח..
אני-חח טוב אז בטוח..
שירז-טוב יאללה מתי אתם חוזרים?
אני-אממ מחר.. בלילה..
שירז-יופי אתם מקדימים ביומיים.. חמודים.. אני באה לישון אצלך..
אני-אממ לא ניראה לי..
שירז-למההההה? את כבר לא אוהבת אותי?
ניר-חחח לא היא לא..
שירז-זה שהיא אוהבת אותך זה לא אומר שהיא לא אוהב אותייייייייי..
אני+ניר-שירזזזזזזזז.... ואמא גילגלה עיינים..
שירז-אופסיייייי... טוב למה אני לא יכולה לבוא לישון אצלך?
אני-כי לי וניר יש שיחה לנהל עם אמא..
שירז-אויש שיטטטטט.. זה לא טוב.. את צריכה תמיכה ועידוד? אני יביא את כל החבר'ה..
אמא-יופיי... גם כל החבר'ה יודעים.. נחמד..
שירז-טוב מעכשיו אני לא אומרת כלום.. בעעע
ניר-חחח אמרת משהו חכם..
שירז-תמות..
אמא-הלו..
שירז-חח סליחה..
אני-חח משוגעת... מה עם מורוש?
שירז-הוא אצל דודים שלו.. חיחי
אני-חחח מסכנה.. ככה עזב אותך?
שירז-את לא יודעת כמה דמעות הוא הוריד...
אני-באמת?
שירז-לא.. חח
אני-חחחחח מפגרת..
שירז-העיקר שאת צוחקת.. סתם הוא נסע היום והוא יחזור היום בערב.. כאילו עוד שעתיים..
אני-אההה נחמדי לכם..
שירז-כןןן.. מחר אני והוא שלושה חודשיםםםם..
אני-מזל טוב מאמי..
שירז-נו קנית לי משהו?
אני-לא.. רציתי אבל אני עכשיו בבית חולים..
אמא-אני יקנה לך משהו.. מה את רוצה?
שירז-אווווו אם סמדר קונה אז אפשר להתפרע בבקשות.. טוב אז ככה..
אמא-חחח אל תגזימי..
שירז-רק רציתי ג'ינס מקרוקר..
אמא-חחח סבבה..
שירז-רגע.. יש אחד מזה פצצה.. בהיר כזה עם קרעים.. משו מזה יפה.. אותו אני רוצה..
אמא-אולי עוד משהו?
שירז-אם בא לך גם חגורה..
אני-חחחח מה היא ניראת לך?
שירז-אמממ אמא שלך.. כאילו דהההה...
אני-חחח חוצפה..
אמא-עזבי אותה.. גם ככה ביומולדת שלה לא קניתי לה כלום..
שירז-כן כן נכון... עד היום אני זוכרת לך את זה..
אני-פשש אמא לא ידעתי שאת קונה לכולם מתנות..
שירז-חח טוב מה את רוצה.. פשוט הייתי מתנחלת על נירוש הרבה..
ניר-כן הא... יא שירזוש התגעגעתי לזמים האלה..
שירז-הכל בגלל חברה שלך..
ניר-חח אל תאשימי אותה.. תאשימי את עצמך..
שירז-חח טוב אני לא אשמה שהאהבתי בחבר שלי..
ניר-באמת שאת לא.. מסכנה..
שירז-ני ני ממש מצחיק...
ניר-חח טיפשה... ואז האחות נכנסה לחדר וקטעה ת'שיחה..
האחות-..................................................................
טוב זהו לבנתיים.. או להיום.. כי אני יוצאת היום ואני אחזור ממש מאוחר..
אז נראה כבר מה יהיה... תגיבוווווווווו והרבהההההההה.... מואהההההההה.. מתה עלייכן...
לילוששש..=]]
חחחח ליטלושששש....היה פרק מצחיקקקק=]]]]]
נהנתי מכל רגעעע😊
אחחח אין אין על הסיפור הזההה!!!!!!!
המשך דחווווףףףף...!!!
ותעשי כמה שיותר המשכים עד יום שבת..למה יום ראשון אני באילתת!!
אז תתחילי לתקתק...חחחח
אוהבת אותך הכי בעולםםם...מואהה...שלי!
איזה פרקקקק קרוע ! משו מצחיק!
קיצררר המשךךךך הכי דחוווףףףףף שיש כשתוכלי