פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,126 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 267 מתוך 326
חחחחחחחחחחחח נו באמת בנות..
זה כל כך שקוףףףףףףףף
גאונית כי היא צדקה שהיא אמרה לה שהיא ויוגב מתאימים 😉
איך לא ניחשתם?!

חחחחחחח גאונית שכמותי 😉
מוווושללםםםם שימי המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תמשיכי בובה =]
מהמם..כרגיל..

המשך =]

חן.
המשךךךךךךךךךךךך 😁
מושלםם..

המשך..
המשךךךךךךךךךך
לאה.. 😉
המשךךך!! 😁
המשךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףף!!!!

סתיווווו'ששששששששששששש 😛
אתמול היא ו..???
חח מושלםם המשךךך
נווווווו המשךךךךךךךךך!!!

סתיוו'שששששששששששששששש 😛
חחחח אתמול היאאא... יצאה עם יוגב הסטלןןן
והם התוודו על אהבתםםםםםםםםם
ועשו מצוות פרו ורבווו חחחח סתםםם.. זאת אושרית לא אוראל.. חחחח
יאללה המשךך יפה שיליייייייייייייי מואאאההה לאב יוווו


דנדוש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פשושות שלייייייייי... תודה על התגובות המושלמות שלכן.. חולה עלייכןןןןןןן.... מואהההההה..
יש 4000 תגובותתתתתתתת... איזה אושררררררר.. הכל בזכותם מדהימות שלי... תודההההה..
אוהבתתתתתתת הכי שישששששש.... תהנוווווו=]]



הגענו לבריכה וכל החבר'ה היו שם.. התישבנו ליידם וישר התחילו הדיבורים והריכולים..
ניר קפץ לו לבריכה לכל הבנים ואני ישבתי לייד אושרית..
אושרית-וואי את לא יודעת כמה את גאונה..
אני-חח את זה אני דווקא יודעת.. רק ספרי לי מה הסיבה לכך..
אושרית-אתמול אני...................

אושרית-אתמול אני ויוגב התנשקנו..
אני-לא נכוןןןןןן.. צעקתי..
אושרית-חחח סתמי מפגרת..
אני-טוב פרטיייייים ומהר..
אושרית-חח אז ככה.. אתמול אחרי שאת וניר הלכתם.. המשכנו לרקוד לנו... ופתאום אני והוא התחלנו לרקוד צמוד והכל.. אחרי שהכל נגמר עלינו לחדרים.. הרי אני בקומה שלכם.. ויוגב לא.. בקיצור הוא עלה איתנו לקומה והכל.. באנו להכנס לחדר פתאום הוא קורא לי ו..
אני-נו ו....?
אושרית-חחח יא לחוצה..
אני-נוווווו..
אושרית-חחח טוב טוב.. והוא התחיל סתם לדבר איתי והכל.. ואז הוא נישק אותי.. וככה התנשקנו לנו בערך 5 דקות ואז הוא הלך.. בלי להגיד כלום... אבל הוא הסמיק בטרוווף..
אני-יאאאאאא איזה יופייייי...
אושרית-חחח מה יופי בזה? זו רק נשיקה..
אני-נו באמתתת.. רק נשיקה? הוא הסמיק.. זה כבר אומר המון.. נו ומה איתך?
אושרית-מה איתי?
אני-נו מה הרגשת? פרפרים וכל מיני?
אושרית-חחחחח והסמיקה מעט..
אני-חחח עליתי עליך.. העיקר איכססססססס...
אושרית-טוב טעות שלי..
אני-יאללה יאללה סתמי... והמשכנו להשתזף לנו.. אני והיא.. מחליפות פה ושם מילה או שתיים..

ניר-פאר לייייייי.... קרא לי..
אני-הא? אמרתי ופתחתי את עייני..
ניר-בואי בואי עגבנייה שלי.. לפני שלא ישאר ממך כלום..
אושרית-יוווווווו.. קראה פתאום..
אני-מה יש לך? נבהלתי..
אושרית-את לא נורמלית.. תראי איזו אדומה את.. נשרפת משהו פחד..
אני-אויש בקטנה.. טוב אני במים..
אושרית-זה לא בריא..
אני-נו בקטנה מה הלחץ?
אושרית-לא בלחץ..
אני-חחח לא בכלל לא.. טוב חכי שניה עוד 10 דקות אני קוראת לך למים..
אושרית-אני וואי והמשיכה בשיזוף שלה.. ואני לאט לאט נכנסתי למיים..

ניר-מאמיייי... אמר והדביק לי נשיקה... וישר חיבקתי אותו ונכנסנו למים העמוקים.. עם כולם..
אני-חחח היית חסר לי..
ניר-חחחחח וואלה.. הייתי מטר ממך..
אני-עדיין.. התגעגעתי..
ניר-גם אני יפיופה.. והתנשקנו לנו נשיקה צרפתית הרוכה ומרעננת... ואז אחרי כמה דקות הרגשנו שמישהו משפריץ עליינו ומייד התנתקנו..
אני-יוגבבבבבבב... תמות..
יוגב-חחחח לא מנומס להתנשק בפהרסיה..
ניר-דביללללללל.. לך לך מפה..
יוגב-יאאא מה הלחץ?
אני-בוא בוא שניה.. אני צריכה לדבר איתך יא מופרע.. והוא התקדם אליי ואל נירי שהיינו עדיין מחובקים..
יוגב-כן מאמי...
אני-נו איך היה אתמול?
יוגב-איפה?
אני-נו אתה יודע.. עם אושרית..
יוגב-יא איך את יודעת?
אני-חח הצצתי לכם...
יוגב-לההה תשבעי..
אני-אסור להשבע..
יוגב-חח שקרנית..
אני-נו יאללה תענה.. איך היה?
יוגב-בסדר.. ענה במבוכה..
אני-בסדר? או בסדר בסדר?
יוגב-בסדר בסדר... חחח והסמיק מעט..
אני-מישהו מאוהב פה..
יוגב-לא מאוהב.. אל תגזימי..
אני-אוקיי.. אז אתה אוהב אותה.. אוקיי לא נגזים.. דלוק עלייה..
יוגב-כההה.. בדיוק...
אני-נו אז למה אתה מחכה?
יוגב-לא מחכה לכלום.. אני עושה הכל לאט לאט.. בלי לחץ..
אני-סבבה מאמי... נו לפחות לך תהיה איתה.. תדברו על אתמול.. מה ככה נעלמת לה?
יוגב-וואלה הכל את יודעת..
אני-הכל מהכל.. חחח
יוגב-טוב אז ללכת אליה?
אני-לא לא.. אני יביא אותה אליך... לך לך יא ליוויתן..
יוגב-חחח ביייי מדוזה.. השפריץ עליי ושחה לו..

אני-חחח נירי מה שתקת?
ניר-חח לא פשוט היה נחמד להקשיב לשיחת בנות..
אני-חחחח חולה עלייך..
ניר-וואלה את יכולה לפתוח משרד שידוכים..
אני-כן הא? יש לי את זה..
ניר-חחח והדביק לי נשיקה קטנה..
אני-אושריתתתתת... קראתי לה..
אושרית-מה את רוצה? אמרה בסנוביות..
אני-חחח בואי בואי... והיא קמה לה בשיא הפוזה.. ונכנסה למים בזהירות.. והתקרבה אליינו..
אושרית-כן.. אמרה..
אני-חח קודם כל.. תורידי ת'פוזה למה זה לא עוזר לך..
אושרית-אה לא?... שיט..
אני-חחח מפגרת..
אושרית-חחחח אני יודעת.. עזבי זו השמש..
אני-ועוד משהו.. הילד דלוק עלייך.. ואמר שהוא רוצה לעשות הכל לאט לאט.. אז לא ללחוץ עליו סבבה?
אושרית-סבבה..
אני-יופי עכשיו לכי אלייהם.. ולאט לאט תנסי לדבר איתו.. וזה כבר יזרום..
אושרית-סבבה.. והתחילה לשחות לה..
אני-אממ סליחה..
אושרית-חח שחכתי.. התקרבה אליי הדביקה לי נשיקה אמרה תודה והלכה לה..

ניר-חחח את תהרגי את כולם כאן..
אני-חחח אותך קודם..
ניר-באמת?
אני-כן.. באמת.. אמרתי לו בשיא של הפוזה..
ניר-ניראה אותך.. התחלתי להשפריץ עליו.. והוא עלי... והתחלתי לקפוץ עליו.. להטביע אותו... והוא אותי..
שחיתי והוא רודף אחריי... ואז נכנעתי..
אני-דיי מוש אני לא יכולה יותר.. אמרתי כולי מתנשפת ופרועה..
ניר-וואלה את נשמעת כאילו את אחרי סקס פרוע..
אני-חחחחח מפגר..
ניר-טיפשההההה....
אני-דיייי..=[
ניר-אייייי כפרה על היופי שלך.. והתקרב אליי...
אני-למה אתה כזה מגעיל אליי?
ניר-כי אני אוהב אותך יותר מידיי..
אני-אז אל תואהב אותי יותר מידיי..
ניר-בקשה ללא מימוש..
אני-אופייייי..=[
ניר-דיי עם הפרצוף הזה... אני לא יכול..
אני-בעיה ש... וסתם לי ת'פה בנשיקה... ושוב התגלגלה לה נשיקת צרפתית טעימה במיוחד... של כמה דקות ארוכות..
רן-ניררררררררר... פאר ליייייי... צעק פתאום.. ומהר התנתקנו..
אני-מה קרה?
רן-אחותךךךךךךך... והצביע לכיוון הכניסה לבריכה..
אני-תודהההההה.... קראתי לעברו.. ומהר אני וניר התרחקנו.. וליגל הגיעה עם אמא.. לבושות בבגד ים..

ליגל-פאר לייייייי.. קראה ורצ הלעבר שפת הבריכה..
אני-שלום לך יפהההה...
אמא-היי ילדודס? עושים חיים?
אני-כן..=] פשש אמא הבגד ים מזה פצצה עלייך... חדש?
אמא-חחח כן.. אתמול אבא קנה לי..
ניר-יש משהו שהוא לא קונה לך? חחח
אמא-חחח חצוף.. יאללה אתם שומרים עליה?
ניר-למה לאן את הולכת?
אמא-לספא.. יש לי אמבטית חלב קוקוס ושמנים ארומטיים..
אני-אווווווו פינוקיםםםם..
ניר-חחח יפה לך.. איפה אבא?
אני-אממ יצא עם היאכטה הוא וחבר..
ניר-אהה.. נחמד..
אמא-טוב אני חייבת לזוז... ליגלוש לשתות הרבה..
ליגל-טוב אמאאא....
אמא-פאר לי.. שימי עליה עיין.. והתרוממתי כדי לשבת על שפת הבריכה.. יאאאאאאא... קראה..
אני-מה קרה?
אמא-מה זההההההה?
אני-נו דבריייי..
אמא-את לא נורמליתתתתת.. את רוצה להגיע לבית חולים? ניר איפה האחריות שלך?
ניר-מה עשיתי?
אמא-תראה איך היא ניראת.. היא יותר אדומה מעגבנייה..
אני-נו דייייי... צאו מזה.. לא יקרא כלום..
אמא-את פשוט משוגעת.. יש לך חצי שעה להשאר כאן.. אחרי זה את עפה לצל או לחדר..
אני-טוב טובבב..
אמא-ממש חוסר אחריות.. עכשיו יהיו לך בעיות בעור...
אני-אמאאאאא... דייייייי...
אמא-טוב... איך שאת רוצה.. בייייייי והלכה לה... רציתי לבכות.. כי ידעתי שעשיתי טעות.. באמת הייתי יותר מידיי בשמש.. ועוד עם שמן שיזוף.. הגרון שלי היה חנוק מדמעות..
ליגל-פאר ליייייי... התיישבה ליידי וחיבקה אותי..
ניר-מאמייי.. באמת הגזמת..
אני-ניר דיי.. בבקשה..
ניר-טוב.. אז נכנסת?
אני-כן.. ונכנסתי.. וליגל הושיטה את ידייה לניר שיחזיק אותה.. וככה עשה... והחזיק אותה בתוך המים..
הייתי מבואסת ברמות.. גרמתי לאמא להתעצבן.. וגם יכול להגרם לי נזק לעור... גררררר..
וכעבור 10 דקות החלטתי לעלות לחדר..

אני-ניר.. אני עולה לחדר.. אני לא מרגישה טוב..
ניר-מה יש לך? והתקרב אליי מהר מודאג..
אני-סתם.. בטח בגלל העצבים.. אני עולה טוב?
ניר-סבבה מאמי.. לכי לישון.. אני עוד מעט עולה.. הבאתי לו נשיקה קטנה בפה.. כן כן.. למרות ליגל.. לא היה הכפת לי כל כך.. ויצאתי... ניר וליגל המישכו לשחק במים.. ואני לקחתי את דבריי ועליתי לחדר עטופה במגבת..
נכנסתי לחדר... ופתאום עם גל הקור של המזגן הגיע גל של בחילה עצומה... נכנסתי לשירותים לשטוף פנים.. ואז.........................................................................




טוב זהו להיות בננות שלי... מחר בצהריים יש לכן המשך.. בהיייייייייי לילה טוב...
מואהההההההה.. ותגיבוווווווווו.... אוהבתתתת לילושש..=]]
וואיייייייייי היאאא בטחחח היתייבשההההההההההההההההה!!!!!!
מסכנההההההההההה..!!!!!!!!!!
שתרגיששש טובבבבבבבב....

תשימייי המשךך..
מעלףףףףףףףףףףףףףףףף....

סתיוו'שששששששששששש 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך