יאווווווו איזה פרק מושלם!!! באמת הוא אחד היפים!! מדיע לפאר לי שתלמד לקח
חחח
המשךךךךך
חחחחחחחחחחח מסטולים הםםם..
חחחחחחחח המשךךךךך
אמאאאאאאאאאא !!!!
פאר לי בהריון ?????...
תמשיכי המשך דחופוששששששששששששששש !!!!
אוהבת..
נדיושששששששששש..!! 😊
QUOTE (LooVee @ 15/07/2005) יאווווווו איזה פרק מושלם!!! באמת הוא אחד היפים!! מדיע לפאר לי שתלמד לקח
חחח
המשךךךךך
😁
יאא תמשיכי דחוףף
אני מתה לראות ת'שיחה בין ההורים פאר לי וניר חיחיחי 😁
היה באמת פרק מצחיקק..
שירזז הזאת מעבולהה..
יאללה המשךך דחופייי
^^^^^^^^^^^^^^^^חעחעחעחחעח 😁
לינורוש
מסכנה פאר לי 😢
תמסיכי מותק
היי בננותתתתתתתתתתת!
זאת אני סתם_אחת .. החלפתי כינוי...
נוו ומה אמרה האחות?!?!
ווואי הרבה זמן לא נהנתי ככה!!
לא הייתי כאן כמה ימים וקראתי הרבה המשכים רצוף 😊
המשכים מושלמיםםםםםםם
תמשיכי 😊
המשך =]
אני מצטרפת פה לכולם..באמת היה אחד הפרקים המצחיקים =]
חן!!
חחח
המשך..
מסכנה פאר לי...
לאה
מהמם מהמם מהמם המשךךךךךךךךךךךךךך 😛