17:52
חחחחח ילדה לחוצה בכלל
מחכה מותק
צ'אווו..
מדהימות שליייייייייי.... תודה על התגובות... מואה מואה מואהההההה.. הינה ההמשךךךך.. תהנוווו=]]]
שירז-חח טוב אני לא אשמה שהאהבתי בחבר שלי..
ניר-באמת שאת לא.. מסכנה..
שירז-ני ני ממש מצחיק...
ניר-חח טיפשה... ואז האחות נכנסה לחדר וקטעה ת'שיחה..
האחות-..................
האחות-שלום.. אני צריכה שתצאו מהחדר.. אני צריכה לבדוק את.. הציצה בדף והמשיכה.. את פאר לי.. וחייכה חיוך קטן..
אמא-ביי ילדונת.. אנחנו כאן בחוץ..
ניר-ביי מאמי שלי.. ושלח נשיקה באוויר.. ואמא החמיצה מעט את פנייה.. והם יצאו וסגרו אחרייהם ת'דלת...
האחות-נו ילדונת.. עושה צרות.. אסור להיות בשמש יותר מידיי..
אני-כן אני יודעת.. פשוט לא שמתי לב שהזמן עובר..
האחות-פעם הבאה תשימי לך שעון מעורר.. כי אם תהיה פעם באה אני לא חושבת שתוכלי לצאת מזה.. יהיה לך נזק בחוף לכל החיים...
אני-מה המצב שלי חמור עכשיו? שאלתי מפוחדת מעט.
האחות-אממ לא חמור.. המצב בנוני.. אם היית נישארת עוד 10 דקות בשמש המצב היה אבוד..
טוב איך המישחה? מרגיעה תקעור מעט?
אני-בא לי לגרד ת'גוף..
האחות-אסור לך.. אחרת לא ישאר לך עוד על העצמות..
אני-בעע...
האחות ניגבה בעדינות את המשחה שהייתה מתחת לתחבושות הדקות... והתחילה לבחון את עורי..
האחות-טוב.. פצחה פתאום.. המצב שלך בסדר... את תצאי מזה בלי שום סימנים..
אני-יוו איזה מזלללל..
האחות-חחח כן הא.. אם הייתי בגילך והייתי יודעת שיש לי סימנים הייתי מתה..
אני-חח כן הא..
האחות-חח כן.. טוב איך הראש שלך? לא כואב?
אני-אממ לא בכלל לא..
האחות-יופי.. סימן טוב... הבחילות עברו?
אני-עברו..
האחות-מעולה.. אממ רק נמדוד חום וזהו..
אני-אוקיי.. ודחפה לפי מד חום.. כעבור דקה שהמכשיר צפצף הוציאה אותו מפי והתבוננה..
האחות-פששש.. ילדונת אין לך אפילו חום... יצאת מזה ממש מהר..
אני-דיי איזה יופי.. אז מתי אני משתחררת?
האחות-אממ כבר מחר.. אני לא רואה שום סיבה להשאיר אותך פה עוד כמה ימים..
אני-ווואי תודהההה... וחייכיתי חיוך רחב.
האחות-חחח טוב ילדונת תשמרי על עצמך.. הוראות לגבי המשך הטיפול יגיע אליך מחר..
אני-אין בעיה..
האחות-בייייי... יצאה.. וניר נכנס אחריה..
אני-נירייייייייי מחר אני משתחררת... אמרתי בהתלהבות..
ניר-יאאא פרינסס שליייייי... קרא וחיבק אותי אליו... זהו מעכשיו אני שומר עלייך כאילו על עצמי..
אני-חחח טוב מאמי... רק לא יותר מידיי..
ניר-לא שואל אותך.. והביא לי נשיקה קטנה בפה... ואז בדיוק אמא נכנסה.. ומהר התרחקנו..
אמא-נו ילדונת.. את משתחררת מחר..
אני-חחח כן.. איזה יופי..
אמא-באמת יופי..=] נו את רעבה? כבר מותר לך לאכול..
אני-כןןןן.. .אני גובעתתת..
אמא-חחח מתוקה.. מה את רוצה לאכול?
אני-אמממ בורגר קינג..
ניר-וואי גם לי בא..
אמא-חחח טוב מתוקים שלי... עוד חצי שעה אני כאן.. ובלי שטויות כן?
אני-חח אין לך מה לדאוג..
אמא-דווקא כן.. והסתכלה על ניר..
ניר-ביי..
אמא-ביי ביי.. ויצאה לה..
ניר-יאאא פאר לייייי מה יהיה איתנו מחר?
אני-לא יודעת.. אני מתה מפחד מהשיחה הזאת.. לדעתי הורגים אותנו..
ניר-להה אל תגזימי..
אני-זה היה רק ביטוי טיפש..
ניר-חחח סליחה... טוב מה נגיד להם?
אני-שזו בקשה של איתי..
ניר-ואיך הם יאמינו לנו בדיוק?
אני-נראה להם ת'פתק..
ניר-שמרת אותו?
אני-הוא בטח עדיין על המיטה שלי או על הסיפרייה.. אני אחפש..
ניר-אוקיי.. אבל נגיד שהם ראו.. הם יכולים להגיד לנו שהיינו יכולים לוותר על זה..
אני-אבל לא רצינו.. בעעעעע אני מתה מפחד..
ניר-דיי אל תדאגי.. אני בטוח שנצא מזה.. כאילו מקווה.. וגם אם הם יגידו לנו להפרד אין מצב כזה.. אני בחיים לא עוזב אותך.. גם אם ישלחו אותי לירח...
אני-וואי ניריייייי... ממש התבאסתי.. וחיבקתי אותו אליי חזק...
ניר-אל תדאגי קטנה.. והביא לי נשיקה קטנה על הראש.. נשיקה של דאגה..
אני-יאא אני כל כך רוצה הביתההההההההה....
ניר-באמת?!
אני-כןןןן.... התגעגעתי לכולםםםםם.. ולמיטה שליייייייי..
ניר-חחח מתוקונת שלי..
אני-וואי שאנחנו חוזרים אני רוצה לנסוע לפנימייה.. אתה תבוא איתי?
ניר-אממ לא ניראה לי...
אני-למההההה?=[
ניר-כי ככה.. אין לי מה לעשות שם.. הם בטח ישנאו אותי.. והם גם חברים שלך לא שלי..
אני-נו ניררררר... מה אתה שם עלייהם.. אל תדאג הם לא יעשו פוזות.. הם לא כאלה..
ניר-לא יודע נו..
אני-אופי איתך.. התעצבנתי מעט..
ניר-נו מה את כועסת עכשיו?
אני-כןןןןן..
ניר-אבל תביני אני ירגיש שם זר.. לא רוצה את זה.. נוווו
אני-דיי עזוב אותי.. אתה מתנהג ממש בטיפשות..
ניר-טוב.. איך שאת רוצה.. כמו תינוקת קשה לך להבין אותי?
אני-מה הקשרררר? רק ביקשתי שתבוא איתי.. אני רוצה שתכיר יותר טוב את חברים שלי..
ניר-לא רוצה.. הם ישנאו אותי.. אין לי כוח לזה..
אני-טוב טוב.. רד מזה הבנתי.. אני אלך לבד.. ממש התעצבנתי מהנימוק שלו.. מזה ישנאו אותי? נו באמתתת.. עשיתי ברצוף חמוץ והתחלתי לשחק עם הפלא.. מתעלמת ממנו לחלוטין..
ניר-נו את באמת מתכוונת לריב איתי? ואני לא עניתי.. טוב הבנתי.. המשיך.. ופשוט קם ויצא בתריקת דלת...
אני-גרררררררררר... כמעט שצעקתי.. למה למה למהההה הכל חייב להיות מסובך..
אפשר לחשוב מה ביקשתי?! דיברתי לעצמי.. מנסה להבין מה פשר הריב שהיה לנו עכשיו... הריב הראשון שלנו... בעעע
ואז אמא נכנסה בסערה עם השקיות של בורגר קינג..
אמא-וואי זה היה מהיר... אמרה בלי לנשום.. והתיישבה לה...
אני-כן הא.. אמרתי אדישה..
אמא-איפה ניר?! פתאום שמה לב לחסרונו..
אני-לא יודעת.. הוא יצא..
אמא-מה סתם קניתי אוכל?
אני-לא יודעת..
אמא-טוב ת'ביאי ת'פלא שלך.. כי שלי באוטו..
אני-טוב.. והבאתי לה אותו.. וחייגה..
אמא-תגיד לי איפה אתה? ניחשתי שהיא מדברת עם ניר..
...................................
אמא-טוב תבוא לפה.. אני לא מתכוונת לזרוק הכל לפח..
..................................
אמא-אל תתחצף ופשוט תבוא...
..................................
אמא-ביי.. וניתקה..
אמא-וואי מה יש לו? הוא עצבני...
אני-וואלה.. איפה הוא?
אמא-בים..
אני-בשעה כזאת?
אמא-כן.. לא נורמלי.. היה כבר מאוחר.. כמעט 11 בלילה..
אני-לא נורא.. הוא יסתדר..
אמא-קרה משהו? אמרה פתאום..
אני-לא.. אמרתי באותה אדישות..
אמא-בטוחה?? וחיכתה כמה שניות לתשובה שלא הגיעה.. מה רבתם? וכבר לא הייתה לי בריירה..
אני-כן.. =/
אמא-הבנתי... משהו רציני?
אני-לא יודעת..
אמא-יאאא את רוצה למה אני לא רוצה שתהיו ביחד? זה עושה רק צרות... אתם תמיד תהיו בתחת של השני ולא יהיה לכם אויר לנשום..
אני-אמא עם כל הכבוד את ממש לא עוזרת עכשיו.. ואמרנו שבבית אז זה בבית..
אמא-מצטערת מאמי שלי.. נתנה לי נשיקה קטנה על הלחי... יאללה בואי תוכלי.. והוציאה לי ת'המבורגר מהשקית..
אני-תודה..
אמא-בתאבון מאמי.. והתחלתי לאכול.. ואז ניר בדיוק נכנס.. שב ותוכל.. והוא התיישב לידה.. והוציא ת'המבורגר שלו מהשקית... וקם.. לאן אתה חושב שאתה הולך? אמא אמרה..
ניר-לבחוץ..
אמא-למה? כבר לא נאה לך לאכול איתי?
ניר-את לא קשורה..
אמא-טוב יאללה מה עכשיו אתה עושה פוזות.. שב ותתחיל לאכול פקדה עליו.. והוא כמו חייל התיישב ואכל..
וככה היה שקט.. כל אחד אכל את האוכל שלו.. בלי להוציא ציוץ.. ואז..
אני+ניר-..............................................................................................
טוב בננות... מקווה שאהבתן.. למרות שאין הרבה תוכן... חיחי.. בקטנה.. תגיבווווווו והמוןןןןןןן...
אוהבתתתתתתתתת לילושששששששש..=] מואה!!!!!!!
אני אומרת על האיחור של השעה שימי לנו עוד המשךךךךךך 😊
מהממממםםםםםםםםם
ייאלההההההה בנות תגיבו
אני רוצה עוד המשך עוד היוםםםםם
מוואאאאההההההההההההההה
QUOTE (mas2la @ 16/07/2005) אני אומרת על האיחור של השעה שימי לנו עוד המשךךךךךך 😊
אני מסכימה איתך..
אני רוצה המשךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף עכשיו!!
אווף...שישלימו כברררר....קשה לי ככה..חחחח
ליטל תעשי עוד המשך היום פלייזזז....אני עכשיו 5 ימים לא אהיה...
5 ימים בלי הסיפור.. 😢 את מקריאה לי ת'פרקים בפלאפון!!!!!! חחח...
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף
אוהבת אותך הכי בעולםםם...מואהה ענקית שלי!
חחחחחחחחחחחחחח...
איזה מצחיק שהם רבים !!!..
תמשיכי בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת !!!!!
אוהבפת..
נדיוששששששששששששששששששש...!!=]
QUOTE (דיזלית @ 16/07/2005) QUOTE (mas2la @ 16/07/2005) אני אומרת על האיחור של השעה שימי לנו עוד המשךךךךךך 😊
אני מסכימה איתך..
אני רוצה המשךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף עכשיו!!
גמאני!!! יחיחיח
יאא קראתי עכשיו 2 פרקיםםםםםםםםםםםםםםםם
פשוטטט מהממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםם נשמהה
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף לאב יוו
דנדוש